*Heidi* Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Vi skal være fine i helgen og mannen min skal ha på seg en rosa skjorte under dresse, og jeg syns det er så kult å style sønnen min likt som faren sin.Men jeg finner ingen rosa skjorte.... Til en så liten gutt! Noen som vet?
Gjest Fantus Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Kjøp en hvit og farg den rosa? ← Det er jo det enkleste i verden i hvertfall, bare vask den sammen med den berømte røde sokken
*Heidi* Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2006 Det er jo det enkleste i verden i hvertfall, bare vask den sammen med den berømte røde sokken ← men da blir den mer dus rosa.. har lyst på en litt kraftig rosafarge!
*Heidi* Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2006 Sjekk i jenteavdelingen Guttene mine er så "uheldige" å ha en storesøster, og går til stadighet rundt i rødt og rosa- uten at det ser "jentete" ut! ← Dette var en god ide.. det skal jeg se etter, bare jeg finner en med en krage og sånn!
Gjest Gjest_alma_* Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Rosa skjorte ville jeg tro de hadde på jenteavdelingen.. og på klær er det ikke så utpreget at de ser det er jenteskjorte sålenge det ikke er blonder og dill og dall på den..
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 *syntes jeg ser jeg fikk mannen min inn i en rosa skjorte*
nat26 Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 *syntes jeg ser jeg fikk mannen min inn i en rosa skjorte* ← Trodde ikke jeg skulle klare det heller men det gikk bra det gitt.O g i går kom han hjem med en rosa t skjorte
*Heidi* Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2006 De selger rosa gutte skjorter på pinochio, av merket brubaker!
Charmina Skrevet 23. mars 2006 #10 Skrevet 23. mars 2006 Jeg og datteren min går veldig mye i rosa siden det er min favoritt farge og hun ikke kan bestemme selv ennå Og utrolig nok har mannen fått seg rosa skjort..........og da sønnen i huset på 7 kom hjem og så det sa han bare "hærregud pappa skal du gå sånn?"
Gjest Enestående mor Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 Og utrolig nok har mannen fått seg rosa skjort..........og da sønnen i huset på 7 kom hjem og så det sa han bare "hærregud pappa skal du gå sånn?" ← Den skal tidlig krøkes... osv. Men hærlige er de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå