Gå til innhold

Rosa skjorte til liten gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være fine i helgen og mannen min skal ha på seg en rosa skjorte under dresse, og jeg syns det er så kult å style sønnen min likt som faren sin.Men jeg finner ingen rosa skjorte.... Til en så liten gutt!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en hvit og farg den rosa?

Gjest Fantus
Skrevet
Kjøp en hvit og farg den rosa?

Det er jo det enkleste i verden i hvertfall, bare vask den sammen med den berømte røde sokken ;)

Skrevet
Det er jo det enkleste i verden i hvertfall, bare vask den sammen med den berømte røde sokken ;)

men da blir den mer dus rosa.. har lyst på en litt kraftig rosafarge!

Skrevet
Sjekk i jenteavdelingen :)

Guttene mine er så "uheldige" å ha en storesøster, og går til stadighet rundt i rødt og rosa- uten at det ser "jentete" ut!

Dette var en god ide.. det skal jeg se etter, bare jeg finner en med en krage og sånn!

Gjest Gjest_alma_*
Skrevet

Rosa skjorte ville jeg tro de hadde på jenteavdelingen.. og på klær er det ikke så utpreget at de ser det er jenteskjorte sålenge det ikke er blonder og dill og dall på den..

Gjest Gjest
Skrevet

*syntes jeg ser jeg fikk mannen min inn i en rosa skjorte* :riste:

Skrevet
*syntes jeg ser jeg fikk mannen min inn i en rosa skjorte* :riste:

Trodde ikke jeg skulle klare det heller men det gikk bra det gitt.O g i går kom han hjem med en rosa t skjorte

:ler:

• 2 uker senere...
Skrevet
:hoppe::hoppe: De selger rosa gutte skjorter på pinochio, av merket brubaker!
Skrevet

Jeg og datteren min går veldig mye i rosa siden det er min favoritt farge og hun ikke kan bestemme selv ennå :sjarmor:

Og utrolig nok har mannen fått seg rosa skjort..........og da sønnen i huset på 7 kom hjem og så det sa han bare "hærregud pappa skal du gå sånn?" :hoho:

Gjest Enestående mor
Skrevet
Og utrolig nok har mannen fått seg rosa skjort..........og da sønnen i huset på 7 kom hjem og så det sa han bare "hærregud pappa skal du gå sånn?" :hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Den skal tidlig krøkes... osv.

Men hærlige er de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...