AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Jeg har et barn som ikke har vært på skolen på 2 år som følge av mobbing. Barnet går i behandling på bup, og er medisinert i forhold til angst og depresjon. Mobbingen ble satt en stopper for den dagen jeg fikk vite det. Barnet har hele veien hatt et par venner som har vært der, og som vet hvorfor barnet ikke er på skolen. Nå forteller barnet at disse vennene også har begynt å mobbe hen for det samme som forrige mobber gjorde. Barnet er lei seg, men nekter meg å gjøre noe med situasjonen, sier at de er de eneste vennene hen har osv. Hen sier hen vil bli ledd av som et annet barn blir,som sier fra til voksne når noe er ugreit. Jeg vet at jeg må gjøre noe, men hvordan håndtere det hvis vennene kutter hen ut? Akkurat nå er jeg så redd og sint, så gjør ingenting i kveld. Noen som har gode råd ? Anonymkode: 1025d...589
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april 1. Bytte skole 2. Flytte Anonymkode: 188ae...d07 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Barnet har ikke vært på skole på To år. Da hadde jeg flyttet asap. Anonymkode: 845f4...f4f 4
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Her har du virkelig sviktet! To år uten skole!! Dere skulle flyttet for lenge siden , byttet skolekrets og fått ungen i gang igjen på skolen. Anonymkode: 1a598...b48 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her har du virkelig sviktet! To år uten skole!! Dere skulle flyttet for lenge siden , byttet skolekrets og fått ungen i gang igjen på skolen. Anonymkode: 1a598...b48 Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Anbefaler deg å lese deg opp på mobbing,konsekvenser og selvmordsstatisikk. Det er psykiatere og psykologer i teamet rundt oss som har "sykemeldt" barnet fra skolen. Anonymkode: 1025d...589 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har et barn som ikke har vært på skolen på 2 år som følge av mobbing. Barnet går i behandling på bup, og er medisinert i forhold til angst og depresjon. Mobbingen ble satt en stopper for den dagen jeg fikk vite det. Barnet har hele veien hatt et par venner som har vært der, og som vet hvorfor barnet ikke er på skolen. Nå forteller barnet at disse vennene også har begynt å mobbe hen for det samme som forrige mobber gjorde. Barnet er lei seg, men nekter meg å gjøre noe med situasjonen, sier at de er de eneste vennene hen har osv. Hen sier hen vil bli ledd av som et annet barn blir,som sier fra til voksne når noe er ugreit. Jeg vet at jeg må gjøre noe, men hvordan håndtere det hvis vennene kutter hen ut? Akkurat nå er jeg så redd og sint, så gjør ingenting i kveld. Noen som har gode råd ? Anonymkode: 1025d...589 Ha et møte med foreldrene o g mobberne. Fortell barna akkurat hva som skjer når et barn mobbes! Vær streng med mobberne og sett de på plass! Anonymkode: 315a3...51a
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april Jeg ville snakket med foreldrene. Som mamma selv, hadde jeg satt pris på en samtale om dette. Jeg hadde snakket med barnet mitt og jobbet med oppførsel der. Deg hadde ikke vært greit at han mobbet andre! Men jeg måtte jo ha visst det, for å gjøre noe med det. Anonymkode: eeddb...5b6 1
kjærring Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har et barn som ikke har vært på skolen på 2 år som følge av mobbing. Barnet går i behandling på bup, og er medisinert i forhold til angst og depresjon. Mobbingen ble satt en stopper for den dagen jeg fikk vite det. Barnet har hele veien hatt et par venner som har vært der, og som vet hvorfor barnet ikke er på skolen. Nå forteller barnet at disse vennene også har begynt å mobbe hen for det samme som forrige mobber gjorde. Barnet er lei seg, men nekter meg å gjøre noe med situasjonen, sier at de er de eneste vennene hen har osv. Hen sier hen vil bli ledd av som et annet barn blir,som sier fra til voksne når noe er ugreit. Jeg vet at jeg må gjøre noe, men hvordan håndtere det hvis vennene kutter hen ut? Akkurat nå er jeg så redd og sint, så gjør ingenting i kveld. Noen som har gode råd ? Anonymkode: 1025d...589 Men altså.. hvordan kan dere kalle det venner? .. venner gjør ikke slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå