AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #1 Del Skrevet mandag kl 18:09 .. hva fikk dere han/hun til å snu fra likegyldig til forelskelse? Under fasen uten interesse fra den ene parten, var du needy/masete eller noe annet? Hva fikk han/hun til å holde tilbake og til full interesse? Og hvor lang tid tok det? Hva fikk deg til å ikke gi opp? Anonymkode: 36df5...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:17 #2 Del Skrevet mandag kl 18:17 Jeg var tålmodig fordi jeg visste at han brant seg veldig med den forrige eksen, og jeg hadde ikke noe hastverk med å havne i et forhold selv. Jeg var aldri masete eller "needy" og han satte nok pris på at jeg ikke hadde et behov for å møte han flere ganger i uken, som han hadde opplevd med andre damer i dating-fasen. Interessen hans vokste vel frem etterhvert som han ble bedre kjent med meg, humoren min, verdiene mine, selvironien min osv. Det tok 8 måneder, og det som fikk meg til å ikke gi opp var at jeg ofte fikk tegn på at det var en fremgang med hans følelser for meg. Jeg hadde også gitt meg selv en tidsfrist, om det ikke var noe definert innen ett år fra første date, så skulle jeg avslutte det. Anonymkode: 5e6ac...527 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:58 #3 Del Skrevet mandag kl 18:58 Det er best å høre på hva som blir sagt og gå videre. Å vente på noe som kanskje ikke skjer er dødfødt. Om det skulle skje, så vil de ikke være ekte kjærlighet, desverre Anonymkode: ea9cf...717 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:18 #4 Del Skrevet mandag kl 19:18 Hvorfor prøve å omvende en som er uinteressert? Det er jo bare idiotisk. Det er så mange som kunne tenke seg å bli sammen med akkurat deg, så hvorfor gå etter og prøve å snu en som absolutt ikke er interessert? Anonymkode: 34625...139 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:40 #5 Del Skrevet tirsdag kl 05:40 Dette med å "ikke gi opp" når det kommer til å få noen, trodde jeg var en tidvis ganske tåpelig greie som var i ferd med å dø ut. Og at det nå heller handler mer om å ta et nei for et nei og respektere det. Det er jo forskjell på situasjoner selvsagt.. men generelt, å mase, presse seg på, i verste fall trakassere.. ikke en god ide. Å virke "needy" er jo også ofte en turn-off, spesielt når personen ikke er interessert i utgangspunktet. Det er bare i (litt utdaterte) amerikanske romantiske komedier en fyr kan nærmest stalke en uinteressert kvinne til hun gir etter. Jeg tror faktisk ofte det å trekke seg unna kan være det beste tipset om det nå skal handle om å fortsette å prøve.. vær din egen person, dyrk dine egne hobbyer, voks som menneske, vær selvstendig og selvgående, ha ditt eget liv som er fullt og helt og fantastisk selv uten en partner. Da vil du også tiltrekke deg folk. Kanskje til og med noen som avskrev deg tidligere får opp øynene for deg. Samtidig som du også har respektert at personen sa nei, og gått videre i livet. Vinn-vinn. Anonymkode: 801f4...b7a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:42 #6 Del Skrevet tirsdag kl 05:42 AnonymBruker skrev (11 timer siden): .. hva fikk dere han/hun til å snu fra likegyldig til forelskelse? Under fasen uten interesse fra den ene parten, var du needy/masete eller noe annet? Hva fikk han/hun til å holde tilbake og til full interesse? Og hvor lang tid tok det? Hva fikk deg til å ikke gi opp? Anonymkode: 36df5...c71 Øh, gå videre. Anonymkode: 48bfa...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:49 #7 Del Skrevet tirsdag kl 05:49 For at jeg skal vente på noen, må jeg ha sikre tegn på at han er interessert. Det siste jeg kan tenke meg er å tvinge meg på noen som ikke bryr seg så veldig, og som lar tiden gå og dermed tar sjansen på at jeg kan bli sammen med en annen. Er han så lunken at han bare lar alt skure, så er han ikke så investert i oss at det er noen vits. Jeg har ikke noe hastverk, men jeg må vite at han går og tenker på meg/oss, og at han er seriøs. Det kan være mange grunner til at fremdriften går tregt, men kommunikasjon er viktig. Anonymkode: 1d911...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:24 #8 Del Skrevet tirsdag kl 06:24 Å snu noen fra likegyldig til forelskelse er ikke mulig, gå videre å finn noen som faktisk er interessert. Anonymkode: a372a...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:27 #9 Del Skrevet tirsdag kl 06:27 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette med å "ikke gi opp" når det kommer til å få noen, trodde jeg var en tidvis ganske tåpelig greie som var i ferd med å dø ut. Og at det nå heller handler mer om å ta et nei for et nei og respektere det. Det er jo forskjell på situasjoner selvsagt.. men generelt, å mase, presse seg på, i verste fall trakassere.. ikke en god ide. Å virke "needy" er jo også ofte en turn-off, spesielt når personen ikke er interessert i utgangspunktet. Det er bare i (litt utdaterte) amerikanske romantiske komedier en fyr kan nærmest stalke en uinteressert kvinne til hun gir etter. Jeg tror faktisk ofte det å trekke seg unna kan være det beste tipset om det nå skal handle om å fortsette å prøve.. vær din egen person, dyrk dine egne hobbyer, voks som menneske, vær selvstendig og selvgående, ha ditt eget liv som er fullt og helt og fantastisk selv uten en partner. Da vil du også tiltrekke deg folk. Kanskje til og med noen som avskrev deg tidligere får opp øynene for deg. Samtidig som du også har respektert at personen sa nei, og gått videre i livet. Vinn-vinn. Anonymkode: 801f4...b7a Dette!! Anonymkode: f52dc...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:46 #10 Del Skrevet tirsdag kl 06:46 Det går ikke ann å mane frem følelser. I verste fall blir man nedslitt og sammen grunnet sympati eller annet. Det varer aldri. Hvorfor har man lyst til å overtale noen til p bli glad i en? Du vil jo for alltid gå rundt og vite/frykte at det dere har er fake og uten betydning for andre part. Spørsmålet ts er noe skal du slippe denne usunne hekten på et menneske som har vist deg sin sanne side og IKKE VIL HA DEG?? Håper det blir restriksjoner på hvor mange innlegg man kan skrive om samme tema. At du får foret din helt her, er ikke sunt. Anonymkode: 1ee3d...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå