beggeto Skrevet mandag kl 17:58 #1 Del Skrevet mandag kl 17:58 Høytrykkspyleren jeg hadde (en liten karcher) er ødelagt så jeg skal kjøpe en ny. Har også lyst på en skumkanon, primært til å vaske hagemøbler, terrasse etc men sikkert aktuelt å bruke til husvask, bilvask og annet også. Passer alle skumkanoner til alle høytrykkspylere? Eller er det noe jeg bør tenke på? Anbefalinger til skumkanon og høytykkspyler? Har stort hus og hage så vil ha noe som kan brukes til mye. Lurer også litt på terrassevasker. Er det verdt å ha? Kanskje en som kan brukes både på belegningsstein og terrasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:05 #2 Del Skrevet mandag kl 18:05 Bare ikke kjøp ny kärcher, de har plastpumpe som er der dårligste Anonymkode: cbca8...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet mandag kl 18:07 #3 Del Skrevet mandag kl 18:07 https://www.megaflis.no/hus--hage/hage-og-uterom/hoytrykk/nilfisk-core-150-10-powercontrol-dp-hoytrykksspyler?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD98ktnHgIMSBKuex6B6dZOZEXBRC&gclid=Cj0KCQjw2ZfABhDBARIsAHFTxGyAM0JcUANpnoqAvmnBec5aWiBr1bWs5zj5ygzUW28iI9nt1Dr8pKsaApD7EALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet tirsdag kl 06:27 #4 Del Skrevet tirsdag kl 06:27 Ava P60 eller P70. Kraftig motor i aluminium, stålarmert slange som ikke krøller, brukbart trykk og vannmengde. Og det meste av utstyret til Kärcher passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå