AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:46 #1 Del Skrevet mandag kl 17:46 Er på jakt etter ny sofa, men vi klarer aldri bestemme oss. Noen som kan anbefale en? Anonymkode: c413b...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:56 #2 Del Skrevet mandag kl 17:56 Hjellegjerde Secto fra Møbelringen anbefales! Anonymkode: 59285...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 17:57 #3 Del Skrevet mandag kl 17:57 Ingen preferanser? Jeg er fornøyd med Ektrop fra IKEA. Veldig god å sitte med beina oppi, men er eller veldig dyp. Hatt i ca 10år og ennå veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:30 #4 Del Skrevet mandag kl 18:30 Nordic fra Bohus. Ikke ille i pris, mange fine farger, holder seg godt. Vaskbare trekk 👌 Anonymkode: 78060...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #5 Del Skrevet i går, 12:56 Hjellegjerde Mantovani fra Møbelringen. Anonymkode: 8e2ad...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #6 Del Skrevet i går, 13:02 Formfin Anonymkode: 92e5e...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #7 Del Skrevet i går, 14:02 Når jeg skal ha ny sofa skal jeg nok ha Nordic fra Bohus. Den er stilren, god å sitte OG ligge i, man kan endre utseende ved å velge annet armlene/føtter. Tidløs og flott sofa. Liten motkommentar til Ektorp fra Ikea; det er nok den verste sofaen jeg har hatt i mitt liv. Så smaken er som baken Anonymkode: 1490f...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #8 Del Skrevet i går, 14:09 Vi har også Hjellegjerde Mantovani. Skikkelig god norsk kvalitet 🤗 Anonymkode: 6a831...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har sofa herfra og er veldig fornøyd, man får mye for pengene og den kom raskt. https://hugna.no/collections/sofa Anonymkode: 269fc...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har også Hjellegjerde Mantovani. Skikkelig god norsk kvalitet 🤗 Anonymkode: 6a831...787 Hjellegjerde produserer sine sofaer i Thailand ✌️ Anonymkode: 1fca4...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjellegjerde produserer sine sofaer i Thailand ✌️ Anonymkode: 1fca4...f1c De er vel nesten nødt til det, til den prisen. Anonymkode: f9bad...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sb88 Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Sweef.no sine sofaer er kjempegode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå