AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Jeg har holdt tilbake sex, til nå, da det ikke har føltes riktig for meg. Men nå dater jeg en herlig fyr, datet i vel 3 måneder. Jeg har lyst på sex med han, og jeg har fått vite at han også vil. Det jeg tenker på er om det blir vondt for meg. Blir det vondt hvis jeg er våt nok og slapper av med han? Erfaringr noen? Anonymkode: ff06d...436 1
Slarti Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har holdt tilbake sex, til nå, da det ikke har føltes riktig for meg. Men nå dater jeg en herlig fyr, datet i vel 3 måneder. Jeg har lyst på sex med han, og jeg har fått vite at han også vil. Det jeg tenker på er om det blir vondt for meg. Blir det vondt hvis jeg er våt nok og slapper av med han? Erfaringr noen? Anonymkode: ff06d...436 Her kan ingen svare deg 100% Folk er forskjellige. For noen er det så smertefullt første gang at man ikke kan fullføre. for noen er det bare ubehagelig. For noen er det digg fra første gang. (her er det bare noen få prosenter) Eneste rådet er å ta god tid. Kommuniser med hverandre. Og ikke stress. Om han har litt mellom ørene så snakk med han først. Fortell han om dine bekymringer sånn at han kan ta hensyn til det. Ikke prøv å skul ting fra han. Da gjør du det bare 100 ganger verre for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Bruk god tid og kos lenge, så du er veldig kåt og klar når han trenger inn i deg. For noen er det likevel en kjapp brå smerte, som etter det jeg har hørt var veldig fort over for dem som var skikkelig kåte. Så kan du jo også som meg og ganske mange ikke merke noe til jomfrukransen. Jeg forventet en smerte som ikke kom. Tror den må ha røket ved aktiviteter mye tidligere. Jeg var et veldig aktivt barn og ungdom. Har en mistanke om at det skjedde da jeg feilet på et "bananhopp", og fikk tuppen bak slalomskoen slått rett inn i underlivet. Anonymkode: 5a2e3...fe9
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Så lenge du er våt og avslappet så er smerten sannsynligvis minimal/svært kortvarig. Ville ikke bekymret meg for smerten! Det virker jo som du er komfortabel med ham, så det skal nok gå veldig fint så lenge du føler deg klar. Anonymkode: aeadf...04e
Katten.2.0 Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Husk også at du kan si nei og stoppe hvis det blir ukomfortabelt på noe som helst tidspunkt, eller be om en liten pause. 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Om dere er trygge på hverandre, tar dere god tid og har lyst så skal det mye til for at det ikke blir en fin opplevelse. Skikkelig forspill er ekstra viktig så du blir våt nok, så la han gjerne gå ned på deg og dere begge er komfortable på dette. Om du er i tvil så er det ikke flaut å bruke glidemiddel, det er bare ekstra digg uansett. Er du veldig usikker på selve penetreringen, så prøv gjerne med en og etter hvert to fingre selv når du onanerer. Et lite sexleketøy er også en mulighet, men dette finner du nok ut av. Anonymkode: 37b60...e15 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Mange fine råd og innspill! Jeg håper bare ikke at jeg er en av de som faktisk får skikkelig vondt. Jeg vil ikke ha vondt og jeg vil ikke at han skal bli lei seg. Jeg vil jo bare ha det godt med han. Anonymkode: ff06d...436 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Du kan jo prøve å penetrere deg selv med en dildo og glidemiddel. Jeg gjorde det for å «være forbered». Viktigste er å prøve å slappe av og ta det rolig kommunisere Anonymkode: 4d60b...4cb 1
Slarti Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Mange fine råd og innspill! Jeg håper bare ikke at jeg er en av de som faktisk får skikkelig vondt. Jeg vil ikke ha vondt og jeg vil ikke at han skal bli lei seg. Jeg vil jo bare ha det godt med han. Anonymkode: ff06d...436 Om han er noe å samle på blir han ikke lei seg om du sier "stopp, vi må prøve en annen gang." Bryr han seg faktisk om deg så respekterer han dette. Noen ganger må man bare slappe av å prøve flere ganger, kanskje over noen dager uker for å gi litt pause. Andre ganger så går det bra med en gang. Men som noen sier. Du kan "ta jomfrudommen" med et leketøy. Men er han ordentlig og faktisk bryr seg om deg så trenger du ikke bekymre deg. Bare slapp av og pust ut. Så lenge dere klarer å kommunisere vil alt løse seg. 1
Bamseklemmer Skrevet 22. april #10 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har holdt tilbake sex, til nå, da det ikke har føltes riktig for meg. Men nå dater jeg en herlig fyr, datet i vel 3 måneder. Jeg har lyst på sex med han, og jeg har fått vite at han også vil. Det jeg tenker på er om det blir vondt for meg. Blir det vondt hvis jeg er våt nok og slapper av med han? Erfaringr noen? Anonymkode: ff06d...436 Du burde prøve en dildo først er mitt råd, for da "kjenner" du om det er ondt eller ikke.. Er du tilstrekkelig kåt og våt, hjelper dine hormoner å dempe mye av smertene.. Er du ikke kåt og våt, får du heller ingen hjelp fra hormonene. Derfor er det viktig med tilstrekkelig forspill, enten du skal onanere eller ha sex.. Da regner jeg med pikken ikke er alt for stor, og pikken er forsiktig.. Det er betryggende å se, at det føles riktig for deg nå. For avslappelse og trygghet øker også nytelsen nytelsen din🪄❣️
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Bamseklemmer skrev (1 time siden): Du burde prøve en dildo først er mitt råd, for da "kjenner" du om det er ondt eller ikke.. Er du tilstrekkelig kåt og våt, hjelper dine hormoner å dempe mye av smertene.. Er du ikke kåt og våt, får du heller ingen hjelp fra hormonene. Derfor er det viktig med tilstrekkelig forspill, enten du skal onanere eller ha sex.. Da regner jeg med pikken ikke er alt for stor, og pikken er forsiktig.. Det er betryggende å se, at det føles riktig for deg nå. For avslappelse og trygghet øker også nytelsen nytelsen din🪄❣️ Er vel en kvinne som kan svare best på spørsmålet i HI! Anonymkode: 3314d...d29 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april Som det blir sagt her, et leketøy vil hjelpe deg til å forberede deg bedre på dette. Anonymkode: a7797...91b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Hei Ts, jeg fikk veldig vondt første gang, men det var samtidig en så utrolig god følelse at smerten ble på en måte kjempegod. Litt vanskelig å forklare, men jeg tror ikke du behøver å være så redd for smerte. Eventuelt kan du ta med glidemiddel hvis du er veldig bekymret. Lykke til. Anonymkode: 3a89e...6ae
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april All den tid man egentlig ikke "mister" jomfrudommen så skal jo egentlig ikke regelen være at det skal gjøre så veldig vondt. Tror mer at det kan være sånn fordi man er spent, ikke helt klar, redd osv...har du brukt tampong eller hatt noe annet "oppi der" før? Anonymkode: fe486...e3c
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april Du kan jo suge han tom om du ikke klarer og ta i mot kjeppen hans. Men få han til å fingre og tøye,+ mye glidemiddel så går det bra vil jeg tro. Anonymkode: 96359...dbf
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mange fine råd og innspill! Jeg håper bare ikke at jeg er en av de som faktisk får skikkelig vondt. Jeg vil ikke ha vondt og jeg vil ikke at han skal bli lei seg. Jeg vil jo bare ha det godt med han. Anonymkode: ff06d...436 Spesielt ordforråd for en 18 åring Anonymkode: 827ec...ebc
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Skrevet 22. april Hvis du er komfortabel og våt nok skal det ikke gjøre vondt. Men hvis du ikke er det kan det hende det er vondt/ubehagelig. Anonymkode: c4795...659
AnonymBruker Skrevet 24. april #18 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 14.04): Spesielt ordforråd for en 18 åring Anonymkode: 827ec...ebc Så du tror at alle 18 åringer skriver på samme måte og tenker likt? Spesielt å tro. Anonymkode: ff06d...436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå