Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 12.000 i 10 og 20 kr. Hvor kan jeg veksle inn disse og sette på konto? Har ikke lyst til å skape kø i butikk.

Anonymkode: 51d59...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har 12.000 i 10 og 20 kr. Hvor kan jeg veksle inn disse og sette på konto? Har ikke lyst til å skape kø i butikk.

Mange lokalbanker har ennå innskudd automat.

Så sjekk med banken din.

Vist ikke må du bruke en butikk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det gyldige mynter vil jeg anta du kan avtale med butikker som trenger vekslepenger om å veksle en del av det? Telle opp i passelige størrelser på 10 mynter i hver pose, enkelt å veksle inn 1-2000 kr?

Butikkene trenger vekslepenger.

17. Mai tilstelninger hadde også for få år siden behov for vekslepenger. Usikker om det er like vanlig nå?

Er myntene ikke gyldig vil Norges Bank være eneste som tar imot. (Tar kun ugyldige sedler og mynter.)

AnonymBruker
Skrevet

Dra til en mynthandler og veksle de inn i 1ozt sølvmynter. Du får en tube med 25 stk for rundt 10.000kr. Der slipper du å lage kø, og sølv kommer til å stige masse i verdi det neste året.

Anonymkode: 84b48...32d

AnonymBruker
Skrevet

Gå i banken og bruk innskuddsmaskinen. Du tømmer alle myntene nedi og den teller opp for deg og setter inn pengene på kontoen tilknyttet bankkortet ditt. 

Anonymkode: f436d...5c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk på banken din sine nettsider hvor i landet de har innskuddsautomat. 

Anonymkode: 3b820...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...