AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Fikk ikke ringt barna fra Sverige, kun mld. Ringte min mot og det gikk bra. Hadde aldri dette problemet før. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 5716c...9f7
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk ikke ringt barna fra Sverige, kun mld. Ringte min mot og det gikk bra. Hadde aldri dette problemet før. Hva kan grunnen være? Anonymkode: 5716c...9f7 Skal vi se, 🤔 kan det handle om at du har byttet abn? Anonymkode: a089b...dbf
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Det kan være de må åpne abb for utenlands. Send de en mld så får du en link til nedlasting. Anonymkode: d8846...496
PhilosopherSe7en Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Du har ikke aktivert roaming? Du har sperret for bruk i utlandet? Du glemte å legge til landskode på nummeret
luxifine Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har E-sim Anonymkode: 2cb1d...56d Ikke TS, men jeg har esim, kan man ikke bruke det i utlandet? 🙈
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april luxifine skrev (20 timer siden): Ikke TS, men jeg har esim, kan man ikke bruke det i utlandet? 🙈 Jo, selvsagt kan man det. Anonymkode: ddb82...89f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå