AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april På fest og sier kjedeeeeeeedelig. Sletter sanger etter sanger. Legger til sine egne sanger først i køen. Hva er det med slike folk? Det er ikke verdens undergang så jeg holder gledelig kjeft, men tenker likevel mitt. Hva får de til å tro at de viktigere enn andre? Anonymkode: 3a6e0...75a
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Slikt gjør meg skikkelig irritert. Heldigvis er det en holdning blant de jeg er på fest med at slikt er ikke greit. Anonymkode: 361d4...a99 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slikt gjør meg skikkelig irritert. Heldigvis er det en holdning blant de jeg er på fest med at slikt er ikke greit. Anonymkode: 361d4...a99 Slikt er greit. Anonymkode: 1a041...46e
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slikt er greit. Anonymkode: 1a041...46e Nei, det er det virkelig ikke. Og i hvert fall ikke når du ikke en gang klarer hoste opp noen argumenter. Troller du? Anonymkode: 361d4...a99 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det virkelig ikke. Og i hvert fall ikke når du ikke en gang klarer hoste opp noen argumenter. Troller du? Anonymkode: 361d4...a99 Det er selvsagt greit. Hva skulle problemet med dette være? Anonymkode: 1a041...46e
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er selvsagt greit. Hva skulle problemet med dette være? Anonymkode: 1a041...46e Du troller bare så jeg gidder ikke svare deg. Anonymkode: 361d4...a99 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du troller bare så jeg gidder ikke svare deg. Anonymkode: 361d4...a99 Å ikke se problemet med slikt er vel neppe trolling. Hvorvidt du svarer på det eller ikke, forandrer fint lite på min holdning til dette. Anonymkode: 1a041...46e
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Det er vel samme undergruppe som sniker i køen på matbutikken, som skal inn i bussen før noen får seg ut og sikkert samme folk som insisterer på å sykle på veien selv om de fleste byer tilrettelegger for syklister med egne felt og bygdene er store nok til at det egentlig er andre plasser å ta plass. Drittsekker, rett og slett. De som er verdens viktigste, til tross for at ingen vil omgås dem med mindre alle drikker. Ikke sosialt intelligente mennesker. Anonymkode: 0e674...983 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Jeg hadde blitt lei meg og sint. Anonymkode: 0524e...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå