Gå til innhold

Noen gutter her somm kan gi råd og innspill på sex uten følelser,the aftermath?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker ingen dømming,kun innspill på hva overskriften sier.

Jeg har hatt nettsex med en gutt jeg er interessert i, og ham har np kaldt vist meg.direkte ufin og respektløs-helt utav det blå. Måten ham gjør dette på,er å si at <joda,vi kan snakke vi> men sålenge det ikke går etter hams prinsipper,ingen sexsnakk eller snakk om forhold.

Selv spør han om det er lenge siden jeg har pult-har gir ingen begrunnelse på hvorfor han tar dette opp som tema,og spør jeg,så svsrer han at jeg tsr dette for seriøst,snakket om forhold og at han< liker det og det seksuelle forholdet,bla bla>Sier han bare var noe greier som han prøvde ut for flere år siden,ville leke litt rundt,og at det ikke er noe å bry seg med..Han snakker seg rett og slett ut av noe ham selv har tatt opp med andre ord

Denne måten hans er definerende for hvordan han holder på-han sier han vil ja kontakt,men så svarer han kort-helt plutselig-og spør jeg hvorfor han blir kald og kort- ghoster han meg.

Hva er greia? Ham har blitt så sur og tverr,pg han vet jeg er keen-men jeg forstår han ikke,dette visste han før han sa han ville snakke,og np er det ikke greit likevel?

Mange kan ha respekt i samtalen,uten å være uærlig-så hva holder han på med her?

Btw,han har ghostet med i 3 mnd nå,og han vet jeg gjerne vil ha kontakt med han..

Any takers??

Anonymkode: 2b169...291

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært så mange takers at det burde være lett for deg å grave frem en av de 873 andre trådene om denne karen og din usunne obsession - vil du ha hjelp til å søke de frem så limer jeg de gjerne inn her?
Da slipper alle å kaste bort mer tid på å pjatte med noen som ikke bryr seg om hva som skrives uansett?

(Obs! Det er ikke dømming, men et innspill som henviser til alle de gode svarene du har fått i omganger, på et forum kan man liksom ikke legge føringer på den måten)

Anonymkode: 46c7a...e54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det har vært så mange takers at det burde være lett for deg å grave frem en av de 873 andre trådene om denne karen og din usunne obsession - vil du ha hjelp til å søke de frem så limer jeg de gjerne inn her?
Da slipper alle å kaste bort mer tid på å pjatte med noen som ikke bryr seg om hva som skrives uansett?

(Obs! Det er ikke dømming, men et innspill som henviser til alle de gode svarene du har fått i omganger, på et forum kan man liksom ikke legge føringer på den måten)

Hæ?

Hvem er du?

Og er du en gutt,slik overskriften i det hele tatt sier??

Hvis ikke,trenger du ikke kommentere,på noe du selv ikke ønsker delta i...Bare å scrolle videre,gå ut og ikke bry deg. Jeg skjønner ikke problemet ditt med dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ?

Hvem er du?

Og er du en gutt,slik overskriften i det hele tatt sier??

Hvis ikke,trenger du ikke kommentere,på noe du selv ikke ønsker delta i...Bare å scrolle videre,gå ut og ikke bry deg. Jeg skjønner ikke problemet ditt med dette.

Pleier du å introdusere deg selv når du poster anonymt? 
Hvorfor skulle jeg ikke være det? Problemet er at du gnåler om den samme mannen og folk legger masse tid på å snakke til en vegg som de ellers kunne brukt på svare brukere som bruker svar med tilhørende informasjon til noe konstruktivt. Du bruker svar til å elte et usunt hekt og leter febrilsk etter halmstrå som ikke finnes, det er mer støttende for din del om andre avstår å diskutere det og den eneste som ikke innser det er deg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Pleier du å introdusere deg selv når du poster anonymt? 
Hvorfor skulle jeg ikke være det? Problemet er at du gnåler om den samme mannen og folk legger masse tid på å snakke til en vegg som de ellers kunne brukt på svare brukere som bruker svar med tilhørende informasjon til noe konstruktivt. Du bruker svar til å elte et usunt hekt og leter febrilsk etter halmstrå som ikke finnes, det er mer støttende for din del om andre avstår å diskutere det og den eneste som ikke innser det er deg selv.

Du trenger jo selv helt elementær guiding-Helt enkelt;

Slutt å blande deg inn i tråder du ikke ønsker være en del av-herregud- 

Du oppstår jo ting du ikke aner boe om..dette er helt utenfor temaet mitt,på alle måter

AnonymBruker
Skrevet

Oppstår->påstår

Haha,for et forum dette må være.. ..

Håper på litt substans i andre svar,hvis noen har :)

spessieøt gutter,guttert,takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Ts... Nå er du virkelig nødt til å søke profesjonell hjelp. Dette har pågått i så mange år og du går rundt og rundt og rundt i sirkler, og du er ikke mottakelig for råd eller hjelp fra noen av oss.

Vi har brukt mange timer av livene våre på å forsøke å hjelpe deg få et bedre liv og kanskje finne en god partner, men det er fullstendig nytteløst i hver eneste tråd du starter. Hvorfor skriver du på forum i det hele tatt egentlig?

Anonymkode: 3a764...71a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ha selvrespekt og dropp gutter/menn som ikke oppfører seg bra mot deg. En kjærlighetssorg er bestandig lurere å velge enn å stå fast i noe som ikke gjør deg godt. Holder du fokuset ditt på slike gutter står de i veien for at du finner en som er god mot deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

What she said⬆️

Du burde ha hørt dette før, forklart fra alle vinkler, på alle nivåer og med ønske om at du faktisk tar det til deg og tar vare på deg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt før, du dropper dette mennesket asap. I dag, i morgen og helt til du gjør det vil svaret bli det samme..

Anonymkode: 8791c...f71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe vits å bruke tid på å svare deg for du tar det ikke til deg uansett. 

Anonymkode: bfded...42c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei!

Jeg ønsker ingen dømming,kun innspill på hva overskriften sier.

Jeg har hatt nettsex med en gutt jeg er interessert i, og ham har np kaldt vist meg.direkte ufin og respektløs-helt utav det blå. Måten ham gjør dette på,er å si at <joda,vi kan snakke vi> men sålenge det ikke går etter hams prinsipper,ingen sexsnakk eller snakk om forhold.

Selv spør han om det er lenge siden jeg har pult-har gir ingen begrunnelse på hvorfor han tar dette opp som tema,og spør jeg,så svsrer han at jeg tsr dette for seriøst,snakket om forhold og at han< liker det og det seksuelle forholdet,bla bla>Sier han bare var noe greier som han prøvde ut for flere år siden,ville leke litt rundt,og at det ikke er noe å bry seg med..Han snakker seg rett og slett ut av noe ham selv har tatt opp med andre ord

Denne måten hans er definerende for hvordan han holder på-han sier han vil ja kontakt,men så svarer han kort-helt plutselig-og spør jeg hvorfor han blir kald og kort- ghoster han meg.

Hva er greia? Ham har blitt så sur og tverr,pg han vet jeg er keen-men jeg forstår han ikke,dette visste han før han sa han ville snakke,og np er det ikke greit likevel?

Mange kan ha respekt i samtalen,uten å være uærlig-så hva holder han på med her?

Btw,han har ghostet med i 3 mnd nå,og han vet jeg gjerne vil ha kontakt med han..

Any takers??

Ufffffff bli kvitt slike drittmenn!!! Bare problemer!!! Finn deg en BRA mann!! Løp fortere enn toget! 

Anonymkode: 2f2d5...62f

AnonymBruker
Skrevet

Ts- hva tenker du selv om at minst fire ukjente  personer helt uavhengig av hverandre gjenkjenner deg og er enige om at det ikke er noen vits i å svare?

Du legger masse tid på dette, kan du kjenne litt på tanken om å legge den tiden på deg selv? Du fortjener så mye bedre, det du driver med her er jo direkte selvpining. Vet ikke om du er ute etter å få fred ved å forstå, leter desperate veier etter å få til en relasjon eller bare ikke klarer å ta innover deg noen av svarene men er det en ting man vet om livet er det at du aldri kommer til å forstå er menneske som handler ut fra egne behov. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...