Gå til innhold

Smertestillende og brystsmerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper Paracet eller Ibux på brystsmerter? Altså viss det er stress/ angstrelatert og muskulært? 

Anonymkode: a7799...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hjelper det lite. Jeg får brystsmerter i forbindelse med angst og stress og tar ofte paracetamol fordi jeg kanskje tror det hjelper. Det gir en følelse av at jeg har gjort noe og det kan lette litt på angsten. Men har jeg virkelig vondt hjelper det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hjelper Paracet eller Ibux på brystsmerter? Altså viss det er stress/ angstrelatert og muskulært? 

Nei, og det skal ikke brukes slik. Er du i tvil, så ringer du legevakt.

Anonymkode: 4621d...d62

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gjøre det, men trenger ikke. Ibux fungerer best hvis det er muskulært/betennelse.

Aktive øvelser, tøying, distraksjon og avspenning kan hjelpe. Ville forsøkt feks klatring/buldring (eller klatre i et tre eller et lekeapparat slik at du får vridd og strukket deg), padling, hagearbeid ol, alt som er litt tungt og krever tankearbeid.

Anonymkode: 1ee41...224

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har hvert kampanje nettopp om dette om bruk av Paracet ved stress og angst. Disse tablettene hjelper ikke mot det, dessuten er det ikke bra og ta disse medisinene ofte selv om det er uten resept. Det er mye misbruk og unge misforstår bruken. 

Anonymkode: 426e2...5ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har hvert kampanje nettopp om dette om bruk av Paracet ved stress og angst. Disse tablettene hjelper ikke mot det, dessuten er det ikke bra og ta disse medisinene ofte selv om det er uten resept. Det er mye misbruk og unge misforstår bruken. 

Anonymkode: 426e2...5ac

Ts her

Fullt klar over at det ikke hjelper mot stress og angst 😆 Det er kun smertene jeg tenker på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...