AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Hvordan søker du på det? Tar jo en evighet. Anonymkode: d0fc2...79f
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Nei, da er du på feil site. Du skal søke her: https://www.gov.uk/guidance/apply-for-an-electronic-travel-authorisation-eta Det finnes andre som tilbyr det samme, det er enten scam eller en overpriset tjeneste. Anonymkode: 55a8a...bae 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Det er ikke et kort, du får svar på mail og ETA er knyttet til passet ditt. Vær obs på at det står man ikke trenger å vise mailen, men på norske flyplasser har jeg så langt måttet gjøre nettopp det (ved boarding). Anonymkode: 57986...468
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 16.05): Hvordan søker du på det? Tar jo en evighet. Anonymkode: d0fc2...79f Søkte via app, det tok maks fem minutter og ble innvilget automatisk. Anonymkode: 928ab...96a
Mezzosoprena Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 16.05): Hvordan søker du på det? Tar jo en evighet. Anonymkode: d0fc2...79f Det er ikke et kort, det legges til å passinformasjonen din og det tok ca. 1 minutt fra jeg sendte inn til jeg fikk bekreftelsesmailen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå