AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Jeg tenkte på en mann jeg hadde en greie med for 7 år siden. Jeg tenkte på han for noen dager siden, plutselig møter jeg han på et utested etter mange år.. Synes dette er noe av det merkeligste opplevelse jeg har hatt.. vi stod bare å stirret på hverandre i ansiktet, og ga klem etterpå🥲 Anonymkode: 42847...a96
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Jeg hadde i mange år en eks hvor det var en slik rar greie med at dersom jeg tenkte på ham ringte han meg, eller stakk innom like etterpå. Fordi han da plutselig hadde fått for seg at han måtte snakke med meg, og høre hvordan jeg hadde det. Det slo ikke feil, selv om det kunne gå uker til måneder før jeg virkelig tenkte på ham. Gjorde jeg det visste jeg etterhvert at telefonen ville ringe hvert øyeblikk, eventuelt at det ville ringe på døra. Det ble etterhvert slik at når tankene begynte å streife ham måtte jeg aktivt få meg selv til å tenke på noe annet fort, så vi begge fikk sjansen til å gå videre i livet. Når jeg begynte med dette sluttet dette å skje. Det var skikkelig snålt. Anonymkode: e7f11...1b7
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Problemet er jo at man alltid treffer folk man tenker på, spessielt om man har oppheng på ekser. Ikke noe magisk. Anonymkode: a62d0...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Det føles rart når det skjer, men man noterer seg ikke de millioner av gangene man har tenkt på noen eller noe og sånt ikke har skjedd. Anonymkode: 54d20...667 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det føles rart når det skjer, men man noterer seg ikke de millioner av gangene man har tenkt på noen eller noe og sånt ikke har skjedd. Anonymkode: 54d20...667 Men tenker på de du hadde et spesielt bånd til. Anonymkode: 42847...a96
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men tenker på de du hadde et spesielt bånd til. Anonymkode: 42847...a96 De tenker man jo enda oftere på. Så det er enda større sjanse for at det skjer. Jeg skal ikke avskrive absolutt all form for "sjette sans"-opplegg altså, men det er bare at veldig mye har helt naturlige forklaringer, som er ganske innlysende så fort man blir bevisst på det. Men ja, det føles rart når det skjer. Det har skjedd med meg også, flere ganger, og ikke nødvendigvis noen jeg har et spesielt bånd til. Kan være en helt random person som gikk i klassen min da jeg var 10 år liksom, som jeg plutselig tenker på eller som dukker opp i en drøm eller noe. Og så dukker de plutselig opp fysisk et sted, eller i en samtale, eller i avisen eller noe. Det skjer jo egentlig hele tiden. Hvor ofte har ikke du hørt når du møter noen - jeg tenkte akkurat på deg her om dagen! Eller, så rart at du skulle nevne han, vi snakket akkurat om han her om dagen! Anonymkode: 54d20...667 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Hva er det som er merkelig egentlig? Skjønte ikke. Anonymkode: bfb1a...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte på en mann jeg hadde en greie med for 7 år siden. Jeg tenkte på han for noen dager siden, plutselig møter jeg han på et utested etter mange år.. Synes dette er noe av det merkeligste opplevelse jeg har hatt.. vi stod bare å stirret på hverandre i ansiktet, og ga klem etterpå🥲 Anonymkode: 42847...a96 Dette betyr at dere vil treffes igjen, så blir du gravid selv om han ikke hadde penis i vagina. Tiden går, dere flytter sammen og får flere barn. Men så oppdager han at du er utro med en annen person du traff tilfeldig i butikken.. Anonymkode: 667dd...b03
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Min bestemor og jeg har det slik med hverandre. Jeg kan tenke på henne, ønske å prate, møtes eller bare lurer på hvordan hun det, og hun ringer ut av det blå 🥰 Det er omvendt også. Hver gang jeg ringer, så sier hun at hun akkurat da satt og lurte på om hun skulle ringe meg. Anonymkode: 2e442...e38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå