Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Ja, når må den bestilles? Tenker på å ha det på et hotell/gods i Østfold, og det er et populært sted for både bryllupsfesten og påfølgende natt...
Susan Sto Helit Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Hvis det er et populært sted er det vel ikke uvanlig at det er booket fullt et år i forveien eller mer. Nå er jo noen helger mer populære enn andre, så man kan jo være heldig.
Elise_ Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Hvis du vet datoen og er sikker på at du vil bo der ville jeg ringt så fort som mulig.
Nordlandspia Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Tusen takk for svar, regner med å bestille i løpet av få dager når vi er 100% sikre. Men hvem kjører oss dit? Vi skal ha bryllupsfesten ca. 1 time unna, og da lurer jeg på transport? Er ingen andre steder i nærmiljøet vi er spesielt interessert i, og derfor har vi lyst til å dra til dette godset.
Piarina Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Bestill så snart som mulig. Hvem som skal kjöre dere dit bestemmer dere vel egentlig selv. Noen tar drosje, andre får en avholds-slektning til å kjöre. Hvis det er Refsnes Gods lurer jeg på om ikke de har en veteranbil man kan bestille. Litt usikker på om det også gjelder nattlig transport, eller om det bare er fra kirken når man skal bruke stedet som selskapslokale.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Glemte å skrive at dette gjelder juni 2007, altså ikke dette året. Bør jeg bestille nå likevel?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Ring dem da vel. Du maa vel ikke betale noe naa uansett.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Skal ringe dem i morgen. Men hva mener dere om avstand? Det er kanskje litt langt å reise en time midt på natta?
Piarina Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Kan jo väre deilig å slappe av litt i en bil en times tid. Man er ganske sliten etter et bryllup. Hvis dere syns stedet dere har valgt er verdt det, så syns jeg ikke en times biltur gjör noe. Ta eventuelt med en Champagneflaske til turen. Og ikke dra fra festen altfor sent, sånn at dere fortsatt er litt opplagt til ekteskapelige aktiviteter når dere kommer frem.
Gjest BIRE Skrevet 25. mars 2006 #11 Skrevet 25. mars 2006 dET ER IKKE VITS I Å VENTE JEG MÅTTE BESTILLE LITT OVER ET ÅR I FOR VEIEN DET ER NESTEN TO ÅRS VENTE TID DER JEG SKAL HA BRYLLUPET MITT..SÅ VET DU DATO BESTILL I FORVEIEN..KAN DERE IKKE KOSTE PÅ DERE ET HOTELL I NÆRHETEN SÅ SLIPPER DERE ALT DET STRESSE MED Å KJØRE LANGT..KLEM BIRE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå