AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Vi skulle egentlig møtes for påskerebus og middag i dag, men så kastet fetteren hans opp i går på morgenen. Ville dere allikevel møttes nå for påskerebus ol.? De er 14år, men blir fort et de glemmer seg og plutselig tar på felles ting el. Og vi skal ende opp hos svigers, der det blir kaffe og kaker. Man er jo smittsom de første 48t selvom man føler seg i fin form. Jeg orker ikke smitte. er det jeg som er teit eller burde vi bare utsette alt sammen? Anonymkode: bed74...318 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Jeg hadde selvsagt ikke blitt med på det nei Anonymkode: bc5ec...1c5 1
Fame Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Hadde holdt meg langt unna. Finnes ikke noe verre enn omgangssyken
MarianneE Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april (endret) Ja, det hadde jeg egentlig ikke tenkt noe på. Forutsatt at det var oppkast en gang og formen fin ellers. Har da gått halvannet døgn Endret 21. april av MarianneE
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Hadde absolutt ikke vært sammen med noen som har kastet opp. Er vel den syke som da må holde seg hjemme. Om de likevel stiller så hadde jeg blitt hjemme. Anonymkode: 7d17c...670 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Han kastet opp kun én gang, og det var i går morges? Når de er 14 år gamle kunne jeg fint tatt sjansen, men vært nøye med håndhygiene og holdt litt avstand. I skole er retningslinjene at man kan vende tilbake når formen er fin, ser ikke hvorfor det skal være annerledes med et selskap. Med det sagt, akkurat omgangssyke er noe herk, og jeg skjønner om man blir litt overforsiktig for å unngå det. Anonymkode: a6724...4e6
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Med såpass lang tid siden oppkast og så store barn hadde jeg ikke tenkt på det, nei. 14-åringer klarer da fint å holde seg unna hverandre. Anonymkode: 84888...321
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Ts her sorry typo, de er 11år. og broren min og kona bryr seg ikke så mye om de smitter oss, så derfor jeg også er skeptisk. Blir jeg som må løpe rundt og passe på da de ikke gjør det, selvom det er deres barn som var sykt Anonymkode: bed74...318
AnonymBruker Skrevet 21. april #11 Skrevet 21. april Ville droppet å møte dem ja Anonymkode: b7902...a20
AnonymBruker Skrevet 21. april #12 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her sorry typo, de er 11år. og broren min og kona bryr seg ikke så mye om de smitter oss, så derfor jeg også er skeptisk. Blir jeg som må løpe rundt og passe på da de ikke gjør det, selvom det er deres barn som var sykt Anonymkode: bed74...318 Ville ikke tatt sjansen. Foreldrene er garantert smittebærere. Ville ikke spist maten de har laget. Anonymkode: 2cc46...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå