Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min samboer bestemte oss for å prøve på baby for noen mnd siden. Jeg begynte med det samme på multivitaminer og folsyre. Eggløsningsvinduet mitt var fra 7. april-13. april. Jeg bruker flo for å holde kontroll. 

I går kveld tok jeg en babyplan graviditetstest for gøy. Dette er en vanlig graviditetstest, ikke de tidlige versjonene. På grunn av mange negative tester bakover i tid, trodde jeg ikke det kom til å være noe her. Etter noen minutter kunne jeg sverge på at jeg kunne se en strek. For en stund siden fikk jeg falsk positiv med tidlig graviditetstest fra babyplan, så var litt usikker her. 

I dag tidlig tok jeg to nye og var ganske sikker på at det ikke kom til å vise noe. Likevel kunne jeg se to streker på hver av testene innenfor tiden. Er fremdeles en del av meg som ikke tror på det, og jeg skal selvsagt kjøpe digital når butikkene åpner. 

Nå isted tok jeg nok en test etter å ha drukket vann. Jeg tenkte at dette kom garantert til å være negativ, men jammen kom det to streker igjen, og denne gangen mye sterkere. Jeg føler meg glad og spent, men er fremdeles en del av med som ikke tror på det. 

Hva tenker dere? 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg legger til bilder, skal legge til med en gang jeg får det til. 

Anonymkode: 7352a...2e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I går:

vD3pZ1u.jpeg

I dag tidlig:

xRDgVow.jpeg

Nå: 

CHvVRO5.jpeg

Anonymkode: 7352a...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Grattis! Du er gravid ja🙂

Anonymkode: 958b7...030

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer 🥳 

Anonymkode: 7a995...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...