AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:43 #1 Del Skrevet mandag kl 10:43 Var han en gammel gris.? Anonymkode: 0611c...a00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedBull91 Skrevet mandag kl 10:46 #2 Del Skrevet mandag kl 10:46 Godt ferien snart er over 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:52 #3 Del Skrevet mandag kl 10:52 Herregud… sier som hun over, godt det snart er tilbake på jobb…. Anonymkode: 01fef...8c3 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:53 #4 Del Skrevet mandag kl 10:53 Kondolerer. Anonymkode: 69920...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:54 #5 Del Skrevet mandag kl 10:54 RedBull91 skrev (7 minutter siden): Godt ferien snart er over AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud… sier som hun over, godt det snart er tilbake på jobb…. Anonymkode: 01fef...8c3 Det er ikke tull. Anonymkode: 0611c...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:54 #6 Del Skrevet mandag kl 10:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kondolerer. Anonymkode: 69920...b67 Hva mener du? Vi hadde digg sex. Anonymkode: 0611c...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:00 #7 Del Skrevet mandag kl 11:00 Da jeg var 14 hadde jeg en kjæreste på 19.. 🤷♀️ Anonymkode: d9133...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:05 #8 Del Skrevet mandag kl 11:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg var 14 hadde jeg en kjæreste på 19.. 🤷♀️ Anonymkode: d9133...8ae Det er jo noe helt annet. Du var et barn og han var voksen. Anonymkode: 0611c...a00 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:11 #9 Del Skrevet mandag kl 11:11 Tja, jeg kjenner til ei som deg. Hun var til og med "stemor" for et barn på 6-7 år (vel, jeg husker ikke nøyaktig alder). Vi respekterte valget hennes (hun ble behandlet vanlig og slapp unna mobbing) men flere syntes jo at det var fryktelig merkelig. Og jeg synes fortsatt at det er fryktelig merkelig at en voksen mann vil være med noen så ung, og ja det gir jo litt dårlige vibber.. De to tror jeg var sammen allerede før hun fylte atten også. Nei, voksne folk bør holde seg unna "barn". Anonymkode: a36e3...d28 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:02 #10 Del Skrevet mandag kl 12:02 Ja, det vil jeg si Anonymkode: 58ac6...6ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:06 #11 Del Skrevet mandag kl 12:06 Jeg hadde også en kjæreste nærmere 40 som 20. På den tiden ville jeg argumentert kraftig for at det var ok. Som 40 selv tenker jeg annerledes om det. Okey, han utnyttet meg ikke. Men ingen oppegående voksne blir sammen med noen halvparten så gammel som en selv Og jeg vet også at det var grunner hos meg som gjorde at jeg valgte han. Dårlig selvtillit en stor årsak Anonymkode: 02e44...7b3 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:13 #12 Del Skrevet mandag kl 12:13 De som blir kjæreste med 10 år eldre personer mens de selv går på VGS er jo de merkelige individene som ingen jevnaldrende vil ta i med ildtang. Vi hadde vel alle en sånn merkelig jente eller gutt i klassen. Anonymkode: 69920...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:05 #13 Del Skrevet mandag kl 18:05 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men ingen oppegående voksne blir sammen med noen halvparten så gammel som en selv To voksne mennesker skal få lov til å være sammen uten å måtte få slike beskyldninger. Det du sier er svært fordomsfullt. Har du egentlig noe grunnlag for å si noe sånt om alle? Anonymkode: 5f9d4...4aa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:57 #14 Del Skrevet mandag kl 18:57 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): To voksne mennesker skal få lov til å være sammen uten å måtte få slike beskyldninger. Det du sier er svært fordomsfullt. Har du egentlig noe grunnlag for å si noe sånt om alle? Anonymkode: 5f9d4...4aa Jeg er enig. Det er en kognitiv svikt når godt voksne mennesker går for unge voksne under 25. Vi vet alle hvem disse mennene er (de barnslige ingen jevnaldrende vil ha) Og vi vet alle hvem jentene er (usikre, daddy issues) Anonymkode: 58ac6...6ff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #15 Del Skrevet mandag kl 19:02 Jeg stakk bare innom for å gratulere for riktig bruk av "da" og "når" Ikke mange som klarer det her inne Anonymkode: ef200...444 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:05 #16 Del Skrevet mandag kl 19:05 Anonymkode: 0ec7c...dd7 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:11 #17 Del Skrevet mandag kl 19:11 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er enig. Det er en kognitiv svikt når godt voksne mennesker går for unge voksne under 25. Vi vet alle hvem disse mennene er (de barnslige ingen jevnaldrende vil ha) Og vi vet alle hvem jentene er (usikre, daddy issues) Anonymkode: 58ac6...6ff Ja, stakkars voksne folk!🙄 Det viktigste er at man respekterer hverandre. Det er ingenting galt i å foretrekke eldre menn og heller ikke noe galt i å like en voksen dame. Anonymkode: 5f9d4...4aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:19 #18 Del Skrevet mandag kl 19:19 Syntes du det var kult å bli groomet? Og var du den kuleste i vennegjengen? Var de andre misunnelige? Hvorfor sluttet det? Ble du plutselig for gammel? Anonymkode: 8f071...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 02:00 #19 Del Skrevet tirsdag kl 02:00 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tja, jeg kjenner til ei som deg. Hun var til og med "stemor" for et barn på 6-7 år (vel, jeg husker ikke nøyaktig alder). Vi respekterte valget hennes (hun ble behandlet vanlig og slapp unna mobbing) men flere syntes jo at det var fryktelig merkelig. Og jeg synes fortsatt at det er fryktelig merkelig at en voksen mann vil være med noen så ung, og ja det gir jo litt dårlige vibber.. De to tror jeg var sammen allerede før hun fylte atten også. Nei, voksne folk bør holde seg unna "barn". Anonymkode: a36e3...d28 Var du mor til stebarnet hennes? Anonymkode: b0c59...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:28 #20 Del Skrevet tirsdag kl 05:28 Tenker ikke på det som gammel gris, men nå skal du få en annen fordom - jeg tenker at han er det man litt sånn flåsete kan kalle for en taper. Som i ikke helt den mest populære blant damene, ikke den mest intelligente, ikke den mest modne, ikke den mest selvsikre. Dette er sterkt farget av egne erfaringer, jeg hadde et stort nettverk som tenåring, og det var noen menn som var eldre enn oss som hang rundt noen av venninnegjengene jeg var med iblant, og faktisk fikk seg noe basert litt på at de hadde bil, leilighet, penger etc. De slår jo de fleste tenåringer i den type voksenpoeng, de tjener mer enn dem kun basert på at de har en heltidsjobb, de fremstår som mer modne enn dem, for alle er mer modne enn en gutt på 19, særlig jenter på 19. Men vi var jo ikke dumme. Vi så at de nok var tapere som ikke fikk seg damer på egen alder. De var jo ikke helter blant oss heller, den alle ville ha liksom. Det var nå heller de som var litt "rare" jentene som endte opp med å faktisk ble sammen med disse mennene. Nå gjelder dette selvsagt ikke alle par med akkurat den aldersforskjellen såklart, det er en fordom basert på mine erfaringer og den marginale mengden informasjon gitt i første innlegg. Men ja - jeg tenker ikke nødvendigvis at han er sånn gris som i at han "må" ha en stram ung jomfruelig jente. Men at han trenger noen han føler seg litt smartere enn og hvor det er litt valuta å kunne spandere en lunsj og kjøre dem rundt og ha en egen leilighet. Anonymkode: 2ac42...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå