AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:41 #1 Del Skrevet mandag kl 10:41 Hvilken smartklokke er den beste? ⌚️ Jeg har klart å ødelegge min Huawei Watch GT3. Ikke så veldig lei meg for det egentlig, siden den var skikkelig dårlig. Valgte å kjøpe den billigste de anbefalte på Power (hadde lite penger) og endte opp med Triarena2 som visstnok skulle være veldig bra. Nå sover jeg visst kun 20 minutter om natta. Den vibrerer 5 ganger hver gang jeg får varsel enten om det er melding, noen som ringer eller en snap. Snap kommer visst fra Kakao_talk. 30 minutter på Ellipsemaskinen gjør at jeg forbrenner nøyaktig 0 kalorier, mens 20 min med styrke hele 260 kalorier! Sammenlagt etter disse to treningsøktene, har jeg forbrent 79 kalorier! Jeg vet smartklokker ikke er 100% nøyaktige, men denne er jo helt på bærtur. Viktige ting for meg; - Den må ha alarm (så jeg kommer meg opp om morningen) - Være så nøyaktig på skritt og kalorier som mulig. (Trener mest styrke, ellipse, sykling og gåturer) - Gjerne ha lyd på varsler og ringing Håper noen der ute har tips. Anonymkode: ed5d6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:18 #2 Del Skrevet tirsdag kl 04:18 Jeg har nylig kjøpt Garmin Venu 3s (den er litt mindre en den som heter Venu 3). Har hatt Garmin i mange år, og er veldig fornøyd. Den har alle de funksjonene du har nevnt over, og mye mer. Det tar litt tid å lære seg denne, men du virker som om du faktisk er interessert, siden du bruker klokka til mer enn bare håndleddspynt. Anonymkode: c5aa5...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:32 #3 Del Skrevet tirsdag kl 04:32 Garmin FTW! Anonymkode: 371fd...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 04:39 #4 Del Skrevet tirsdag kl 04:39 Garmin Solar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:53 #5 Del Skrevet tirsdag kl 04:53 Triacle er søppel å, greit til barn som bare vil ha smartklokke, kjøp garmin, google og les deg opp på den du føler er grei jeg har garmin venu sq en rimelig klokke men kanskje mer en aktivitetsklokke kontra en treningsklokke, søk på venu 3s Anonymkode: 5f2fb...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:25 #6 Del Skrevet tirsdag kl 06:25 Polar Ignite 2 eller 3 vil jeg anbefale. Ser pen ut i tillegg. Er god på registrering av søvn. Koster fra 1600-2800kr Anonymkode: 45a76...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet tirsdag kl 06:42 #7 Del Skrevet tirsdag kl 06:42 Garmin. Se anmeldelser på YouTube og velg en modell som passer ditt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:45 #8 Del Skrevet tirsdag kl 06:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nylig kjøpt Garmin Venu 3s (den er litt mindre en den som heter Venu 3). Har hatt Garmin i mange år, og er veldig fornøyd. Den har alle de funksjonene du har nevnt over, og mye mer. Det tar litt tid å lære seg denne, men du virker som om du faktisk er interessert, siden du bruker klokka til mer enn bare håndleddspynt. Anonymkode: c5aa5...185 Slenger meg på denne! Veldig fornøyd med 3s Anonymkode: 02dd5...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet tirsdag kl 06:57 #9 Del Skrevet tirsdag kl 06:57 Lite tips om du vil spare penger når du har funnet ut hvilken du vil ha. Sjekk finn.no 🙂 Kjøpte en polar grit der i fjor og er veldig fornøyd - både med klokka og prisen. Nå skal jeg ikke anbefale den over andre klokker siden jeg ikke har så mye peiling, men etter hva jeg har skjønt skal polar og Garmin være to veldig gode merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Trådstarter her! 🙋🏼♀️ Takk for de gode tipsene! Prøvde alarm på denne Triarena’n i dag og den har ikke alarmlyd engang.. Hadde trodd han på Power forsto at alarmen måtte ha lyd liksom 🤦🏼♀️ Men jeg er oppe, og i skrivende stund går jeg på ellipsemaskinen og forbrenner 0 kalorier 😆. Jeg har sett litt på videoer på YouTube og tror jeg kommer til å ende opp med Garmin Venu 3S. Takk igjen for tips! 🙏🏼☺️ Anonymkode: ed5d6...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå