AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Har kjøpt et gammelt bord som jeg har veldig lyst å pusse ned i dag, men begynte å tenke på om det er forbudt å lage bråk idag med elektriske maskiner når man bor i blokk med naboer på alle kanter? Har lånt meg en slik elektrisk pussemaskin Anonymkode: 4a900...b6f
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Alle røde dager betyr "forbudt". Påsken er straks over. 1 2
Djungelvrål Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Det forundrer meg at ikke dette er almenkunnskap 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Jeg tenker som så at naboen ikke skal høre noe ekstra utover hverdagslig. Altså får unger leke, jeg kjører vaskemaskin og tørketrommel og støvsuger og sånt som i hverdagen. Men alt av verktøy, oppussing, rydding, rengjøring etc som er utenom det vanlige og kan høres av naboen, det unngår jeg på røde dager. Anonymkode: 32b11...67c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Her har vaktmesteren blåst løv i hele dag. Nei, det er ikke lov. Anonymkode: 32676...7a9
Uanonym bruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Ja, alt som bråker så naboene kan høre det er forbudt i dag og andre røde dager. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Det er ikke forbudt å lage lyd i egen bolig, men det er forbudt å lage støy for naboene. Anonymkode: 6be62...399 2
Mokkilokki Skrevet 21. april #11 Skrevet 21. april Det står nok og i vedtektene til borettslag/sameie at det ikke er tillatt på røde dager med bråk. Det er og innfelt i Norges lov om helligdagsfred. Her har vi hatt noen som gjorde det og du kan trygt si det tok 5 minutter før de første klagene kom. Folk vil ha fred. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #12 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har kjøpt et gammelt bord som jeg har veldig lyst å pusse ned i dag, men begynte å tenke på om det er forbudt å lage bråk idag med elektriske maskiner når man bor i blokk med naboer på alle kanter? Har lånt meg en slik elektrisk pussemaskin Anonymkode: 4a900...b6f Jeg har brukt vaskemaskinen og anser det som akseptabelt bråk. Men å begynne med pussemaskin, i dag, nei det hadde aldri falt meg inn. Du kan heller ikke stå inne med et slikt arbeid, du støver ned alt. Anonymkode: 9e4ab...8b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå