Gå til innhold

Dere menn som lå med eller hadde en relasjon til mye eldre kvinne i 16-20 års alder'n, angret dere å det som voksne ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det da mange hevder det er uetisk å innlede ett forhold som eldre kvinne med en veldig mye yngre mann pga av at han vil angre å det som voksen. 

Stemmer det? Noen som angret?

Anonymkode: b54d6...ff5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ps. virker som p ikke virker på tastaturet her i innlegget, skal være på og ikke å. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja angrer. Når jeg tenker tilbake på at jeg lå med en gammel kjerring blir jeg fysisk dårlig av å tenke på det. Burde kun gått for de på rundt min alder. 

Anonymkode: 80168...d4b

• Liker 5
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja angrer. Når jeg tenker tilbake på at jeg lå med en gammel kjerring blir jeg fysisk dårlig av å tenke på det. Burde kun gått for de på rundt min alder. 

Anonymkode: 80168...d4b

hilsen kvinne? ts

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er veldig stor forskjel på 20 og 16 her! 20 år så er mann voksen, når man er 16 pring er mann ikke i nærheten av ferdig utviklet. Så synes det er klart mer umoralsk med en 16 åring en 20 åring. Tenker egentlig det er noenalvorlig galle med deg om du vurderer å ligge med en 16 pring som godt voksen. Han gutten som hadde vært med hu lederen for Venstre sa jo han angret, om du vil ha konkrete eksempel. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hilsen kvinne? ts

Hahah hvorfor spør du, om du ikke har tenkt å ta svarene seriøst? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Angret noe j...lig. Var rundt 19, uerfaren, full og husker ingen ting før jeg våkna på fremmed sted med ei gammel kjerring. Valker, hengepupper ned på magen, diss mellom låra,- ble helt kvalm. Aldri mer.

Anonymkode: dd6ef...67e

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Det er veldig stor forskjel på 20 og 16 her! 20 år så er mann voksen, når man er 16 pring er mann ikke i nærheten av ferdig utviklet. Så synes det er klart mer umoralsk med en 16 åring en 20 åring. Tenker egentlig det er noenalvorlig galle med deg om du vurderer å ligge med en 16 pring som godt voksen. Han gutten som hadde vært med hu lederen for Venstre sa jo han angret, om du vil ha konkrete eksempel. 

jeg er bare nyskjerrig. har aldri innledet eller hatt sex med enn så ung mann jeg. Jeg er bare oppriktig nyskjerrig på det fordi jeg er på en chat og der blir jeg stadig vekk sjekket opp av 17-18 åringer som sier de er vant med eldre damer osv.. Nå fikk jeg jo ett godt svar å si til dem da at de må tenke på at de kommer til å bli fysisk syk av å tenke på at de lå med ei gammel kjerring  da de var ung. De burde jo bli opplyst om det så de slipper å angre på det tenker jeg da. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Angret noe j...lig. Var rundt 19, uerfaren, full og husker ingen ting før jeg våkna på fremmed sted med ei gammel kjerring. Valker, hengepupper ned på magen, diss mellom låra,- ble helt kvalm. Aldri mer.

ja fylle knull er noe annet. Nå mener jeg unge gutter som er edru og er ved sine fulle fem vil bli kjent med damer på min alder. Noen må si til dem at de må slutte med det. De kommer til å angre så jævlig på det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var godt over 20 (24) da jeg lå med ei betydelig eldre dame første gang. Angrer absolutt ikke, snarere tvert i mot.  Det var som å rykke opp i sexlivets elitedivisjon.

16 - 20 er nok ganske uvanlig.

Anonymkode: 7a1dd...883

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som ikke får seg noe blant jevnaldrende må ty til 3. sortering- snart pensjonist?

AnonymBruker
Skrevet

Vet at ene eksen min angrer noe vanvittig på å ha ligget med ei i 50 årene da han var 19.

Forståelig nok. Husker hvor ekkelt jeg syntes det var med 50 år gamle menn som trodde jeg var interessert da jeg var i 20 årene selv (nå også, 10 år senere…)

Anonymkode: 7ac39...054

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg lurer på det da mange hevder det er uetisk å innlede ett forhold som eldre kvinne med en veldig mye yngre mann pga av at han vil angre å det som voksen. 

Stemmer det? Noen som angret?

Jeg angrer kun på de tilbudene jeg avviste. Alle de eldre jeg hadde sex med var positive erfaringer, mye mer positive enn med jevnaldrende.

Dette er primært ett kvinneproblem, ikke ett mannsproblem…. Hvilket er grunnen til at mange menn ikke ser problemet, mens kvinner ikke forstår hvorfor menn ikke ser problemet…

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

jeg er bare nyskjerrig. har aldri innledet eller hatt sex med enn så ung mann jeg. Jeg er bare oppriktig nyskjerrig på det fordi jeg er på en chat og der blir jeg stadig vekk sjekket opp av 17-18 åringer som sier de er vant med eldre damer osv.. Nå fikk jeg jo ett godt svar å si til dem da at de må tenke på at de kommer til å bli fysisk syk av å tenke på at de lå med ei gammel kjerring  da de var ung. De burde jo bli opplyst om det så de slipper å angre på det tenker jeg da. 

Ja, har lurt på det samme selv. Har venninner som angrer på at de var med eldre menn, men lurer på om menn også angrer om de var med eldre kvinner, og hvorfor.

De venninnene jeg kjenner angrer ikke pga stygt utseende og valker da, men at de ble tatt med på ting de ikke synes er så ålreit i dag. 

Anonymkode: feafa...d99

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min mistet jomfrudommen sin som 14-åring til en dame på 33. Begge var edru. Han angrer ikke, sa han.

Anonymkode: 976fd...ba8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (3 minutter siden):

Jeg angrer kun på de tilbudene jeg avviste. Alle de eldre jeg hadde sex med var positive erfaringer, mye mer positive enn med jevnaldrende.

Dette er primært ett kvinneproblem, ikke ett mannsproblem…. Hvilket er grunnen til at mange menn ikke ser problemet, mens kvinner ikke forstår hvorfor menn ikke ser problemet…

Er vel også et problem at de (kvinner) ser på unge menn som en sønn de eventuelt har selv, altså i samme alder.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vel også et problem at de (kvinner) ser på unge menn som en sønn de eventuelt har selv, altså i samme alder.

Hvorfor det? Hvis du lever ut incest fantasier med en som ikke er i slekt… hva er problemet? Er det bedre at de hopper på egne barn?

Vi har en del tabuer: de eksisterer fordi vi har menneskelige reaksjoner vi som samfunn ønsker å undertrykke: omgåelser av hva som er det reelle problemet, er en god måte å takle det på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser en ung mann på 30, så dannes det et bilde av ham som en identisk sønn jeg selv har på 30. Kan være en kamerat, en som spiller på samme lag som sønnen. Blir helt feil for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser en ung mann på 30, så dannes det et bilde av ham som en identisk sønn jeg selv har på 30. Kan være en kamerat, en som spiller på samme lag som sønnen. Blir helt feil for meg.

Og hvor mange av kompisene hans tror du ikke har siklet på deg da de var yngre? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mange av kompisene hans tror du ikke har siklet på deg da de var yngre? 

Kan jeg ikke si noe om, men greia er vel at jeg ikke sikler på de som er på alder med egne unger.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...