AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Hei, Fått tips fra en venninne om hun hadde begynt å ta Lion’s Mane kosttilskudd, da dette skal være bra for cellene i hjernen, immunforsvaret mm. Jeg ser nå at dette ikke anbefales for de under 18 år, og lurer på om noen har tips til lignende kosttilskudd? ungdommen sliter med angst/ mye tanker, glemmer lett mm. Tenkte det kunne være noe alternativer for henne? 🙏🏻 Takk Anonymkode: 2e4c7...a93
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Jeg ville vel først og fremst tatt ungdommen med til legen for å sjekke vitaminer og mineraler. Lite b vitaminer og d vitamin påvirker immunforsvar og kognitiv funksjon, og mental helse. Ville heller satser på b kompleks, d vitamin med omega 3. Anonymkode: 63397...e18
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Har aldri hørt at ungdom ikke kan innta dette? Jeg gir det til og med til hunden. Anonymkode: 951d4...bac
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har aldri hørt at ungdom ikke kan innta dette? Jeg gir det til og med til hunden. Anonymkode: 951d4...bac Ts her. det står at det ikke skal gis til personer under 18 år…ble da usikker på hva annet jeg kunne gi? Anonymkode: 2e4c7...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå