Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Noen som vet om det finnes episodeguide for Med hjartet på rette staden, eller som evt kan gi meg et resyme fra lørdag?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Var ikke på lørdag. Tror det er slutt? ← Trodde det var siste episode som gikk lørdag? Og den fikk jeg ikke sett. Sluttet jo så spennende gangen før der.
Angelheart Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Det er ikke slutt, nei. Her kan du iallefall lese hva som skal skje de neste lørdagene fremover. Men det er riktig som Lillesky sier, nå på lørdag var det ikke. Det var isteden en direktesendt musikkonkurranse for unge, lovende musikere. Men til lørdagen (18.mars) er alle på plass igjen. Da er det sesongstart for sesong 14.
Gjest King James Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Noen som vet om det finnes episodeguide for Med hjartet på rette staden, eller som evt kan gi meg et resyme fra lørdag? ← GÅ INN på http://www.imdb.com søk etter hearbeat som jeg tror det heter på engelsk. Så gå på linkene også står det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå