AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april og har de et godt forhold? Anonymkode: 7d147...57e
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Ja, veldig. Kjæresten min er ekstremt omgjengelig, mye mer enn meg. De har et godt forhold til min eks også. Anonymkode: 8f347...58f
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Min mor kommer veldig godt overens med partneren min, min far ikke fullt så godt. Mine svigerforeldre er dessverre døde, men jeg likte dem veldig godt, og opplevde at vi kom godt overens. Anonymkode: ef6f9...ded 1
Snickersogtwist Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april (endret) Familien min liker ham godt og det er gjensidig, hans familie liker ikke meg og det er også gjensidig, it is what it is. Endret 21. april av Snickersogtwist 1
SPOCA Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Ja, de kommer veldig godt overens. Mannen min liker dem også godt. De kommer så godt overens at mine foreldre bor i vårt hus (mannen trives godt med det, og stikker gjerne innom dem alene uten meg). Og vi tilbrakte påsken med dem (mannens idé). De lar mannen utvikle sine prosjekter på hytta og sponser gjerne. De drar nytte av hans kunnskap, og mannen får utfolde seg fysisk slik han vil (sette opp gjerder, hogge trær, lage steinmur, male/beise osv). Tror nok mannen liker det så godt fordi han har få muligheter i egen familie. Og hytta blir jo vår en gang uansett. Mannens barn har de tatt til seg som sitt eget barnebarn. De avlaster oss gjerne ved behov (barnet har spesielle behov). Jeg har et godt forhold til mine svigerforeldre. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Jeg kommer godt overens med svigers, særlig svigermor. Mannen kommer veldig godt overens med mine foreldre. Vi er vel glade i hverandre hele gjengen, mange fine «normale» folk. Anonymkode: 71a56...01e
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Ts her. Min mann kommer også veldig godt overens med mine foreldre og øvrige familie, samme med meg og dem. Med eksen var det litt annerledes, han manglet filter og sa mye rart, mamma korrigerte han. Han sa blandt annet på julaften med barna tilstede at han skulle sløye en kjent politiker med en sløv kniv fordi han var uenig i politikken. Eks svigers var veldig opptatt av fasade og der holdt jo ikke sønnen deres mål, de syns det var pinlig i mange situasjoner der han pratet. Anonymkode: 7d147...57e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april Jeg har vennepar, hvor svigermor har sagt rett ut at hun ikke likte hans kjæreste og håpet at det blir snart slutt mellom dem. Anonymkode: 522ac...1da
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Ja, begge veier. Det var et viktig kriterium for meg å finne en som har lik bakgrunn som meg selv. Tilsvarende familieforhold, stabilitet og kjernefamilie. Og det har betydd mye at vi er så like, med samme verdier. Anonymkode: 0e314...3fc
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Mine foreldre er døde og jeg har veldig lite kontakt med biologiske søsken, de har truffet mannen min 2-3 ganger iløpet (nesten like mange ganger som jeg har truffet de) av 19 år så det har vært litt overfladisk. Aner ikke hva de mener om han og bryr meg ikke så mye om hva de mener heller. Jeg kommer godt overens med han sin familie Anonymkode: 17dd4...462 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #11 Skrevet 21. april Han kommer veldig godt overens med familien min på farssiden + mine søsken. Han er ikke fan av min mor, men det er ikke jeg heller. Fæleste menneske jeg kjenner. jeg går godt overens med svigerfamilien. Anonymkode: b45c3...d00
AnonymBruker Skrevet 21. april #12 Skrevet 21. april Ja, mamma kan ringe han hvis det er lenge siden de har sett hverandre. Min far har også et godt forhold til han, men samboeren min strever litt mer med han, mye pga hvordan pappa behandlet både mamma og meg i fortiden. Anonymkode: d48ec...56b
AnonymBruker Skrevet 21. april #13 Skrevet 21. april Greit nok. Min familie har en del utfordringer som gjør det litt krevende for mannen min. Han tålerer de og er høflig men har ikke lyst til å nære relasjonen noe særlig, det har heller ikke jeg så slik sett har vi samme tankegang. Familien min har ingenting imot mannen min heller og er så opptatt av egne ting at de knapt nok enser hverken opp eller ned. Anonymkode: c7cbd...6c3
AnonymBruker Skrevet 21. april #14 Skrevet 21. april Joda, for det meste. Moren min kan bli ganske nedlatende mot meg, og det finner ikke mannen seg i, så der har det vært noen smeller. Ellers går han godt sammen med alle andre. Anonymkode: bc1bd...872
AnonymBruker Skrevet 21. april #15 Skrevet 21. april Ja, helt ok. Mannen min jobber på samme sted som moren min, så tror han synes hun er liiiitt slitsom. Men han holder maska godt 🤣🙈 Anonymkode: 61bf5...e78
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april Ja. Mamma elsker han som om han skulle vært hennes sønn. Han er veldig familiekjær også, så alt av sammenkomster både på min og hans side har høy prio for han (og meg, selvsagt). Dette skjønte min familie raskt, og han ble tatt inn i varmen fra dag én. Anonymkode: b166b...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå