AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Mandag: Vegetar lasagne. Tirsdag: Laks, fullkornsris, grønnkål, asparges, brokkolini. Onsdag: Wok med kylling, diverse grønnsaker og nudler. Torsdag: Seibiff med løk Gulrot, poteter. og blomkål. Fredag: Taco med masse tilbehør. Lørdag: Grillmat. Søndag: Rester Anonymkode: 98cc5...bd4
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Ja. Mye grønnsaker, fullkorn og fisk er sunt. Og kjøtt i begrensede mengder (kommer an på om det er rent eller feks kjøttdeig). Anonymkode: 50c7c...842
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Ja, denne er super. Er det et nytt prosjekt du skal i gang med? Eneste jeg tenker er at du mulig blir lei av å stå over grytene hver dag. På en uke legger jeg gjerne opp til å lage dobbelt søndag, da jeg har tid, for å slippe matlaging mandag eller tirsdag. Og har gjerne en suppe-dag, da man enkelte dager bare føler for å hive diverse i en gryte, og kjøre blenderen til slutt. Anonymkode: 54c1b...ca0
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Ja, det er vanlig sunn middag meny for uken. Har noe lignede selv i når det ikke er påske. Spiser 800 g frukt og grønt. Ofte 200 g bær/ frukt/grønsak som mellommåltid eller frokost, 300 g til lunsj og 300 g til middag. Anonymkode: 54c34...661
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 11.08): Mandag: Vegetar lasagne. Tirsdag: Laks, fullkornsris, grønnkål, asparges, brokkolini. Onsdag: Wok med kylling, diverse grønnsaker og nudler. Torsdag: Seibiff med løk Gulrot, poteter. og blomkål. Fredag: Taco med masse tilbehør. Lørdag: Grillmat. Søndag: Rester Anonymkode: 98cc5...bd4 Liker fullkorn, men brun ris er altfor mye arsenitt i så bruker hvit ris! Anonymkode: 1d563...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå