AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Hvilke blomster har du i krukke nå på utsiden av huset? Jeg har pleid å ha stemor, men vil gjerne få tips og ideer til andre, er sååå mye å velge mellom på hagesenter så når jeg går der greier jeg ikke bestemme meg for noe😅 Anonymkode: ad9bb...e00
Gjest Dyp pust Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Du kan ha blomstererter hvis du har en stor krukke og noen pinner. Sukkererter også for øvrig. Du kan ha salat. Ikke så fine blomster, men fint i krukke siden du bare kan gå ut og plukke eget. Du kan ha blodbeger hvis du ønsker å ha noe i høyden. Gress er veldig fint, fine fasonger og pynt uten så mye pynt. Pelliser er alltid en vinner, enkle og dekorative, og blir store i løpet av sesongen. I en stor krukke kan du ha georginer. Jeg elsker å ha georginer på plattingen min. Minst én tomatplante, syns jeg. Selv har jeg fem. Plasser mange krukker sammen i stedet for å spre dem rundt, da blir det som en liten hage. Gjerne både noe som vokser i høyden og noe i bredden, noe som er spiselig, noe som er bare koselig, farger og mer nøytrale planter.
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke blomster har du i krukke nå på utsiden av huset? Jeg har pleid å ha stemor, men vil gjerne få tips og ideer til andre, er sååå mye å velge mellom på hagesenter så når jeg går der greier jeg ikke bestemme meg for noe😅 Anonymkode: ad9bb...e00 Holder de hele sommeren eller? Jeg har perlegonia og dalia Anonymkode: fa772...00c
H.e.i Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Holder de hele sommeren eller? Jeg har perlegonia og dalia Anonymkode: fa772...00c Neii, et år holdt de helt til sommerferien faktisk, men pleier å fjerne de utover våren. Takk for tips! 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Holder de hele sommeren eller? Jeg har perlegonia og dalia Anonymkode: fa772...00c Anonymkode: ad9bb...e00
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Dyp pust skrev (7 minutter siden): Du kan ha blomstererter hvis du har en stor krukke og noen pinner. Sukkererter også for øvrig. Du kan ha salat. Ikke så fine blomster, men fint i krukke siden du bare kan gå ut og plukke eget. Du kan ha blodbeger hvis du ønsker å ha noe i høyden. Gress er veldig fint, fine fasonger og pynt uten så mye pynt. Pelliser er alltid en vinner, enkle og dekorative, og blir store i løpet av sesongen. I en stor krukke kan du ha georginer. Jeg elsker å ha georginer på plattingen min. Minst én tomatplante, syns jeg. Selv har jeg fem. Plasser mange krukker sammen i stedet for å spre dem rundt, da blir det som en liten hage. Gjerne både noe som vokser i høyden og noe i bredden, noe som er spiselig, noe som er bare koselig, farger og mer nøytrale planter. Takk for mange tips!! Anonymkode: ad9bb...e00
Marcie Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april i krukkene nå i april har jeg stemor, vårlyng, forglemmegei, diachondra, eføy, pelargonier, en hortensia, alunrot som har overvintret, strandnellik, løytnantshjerter som har overvintret, perleblomster og narsisser, en margeritt, kløver, hornfiol, lewisia og en ganske stor basilikum som jeg tar inn hvis det er kaldt på nettene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå