AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Hei. Jeg har over lengre tid opplevd mobbing på jobb, men har prøvd å heve meg over det. Har fått meg ny jobb og har bare oppsigelsestiden igjen. Noe slo meg at det kanskje er lurt å melde ifra om dette eller har det noe for seg? Grunnen til at jeg ikke gjorde det mens jeg jobbet der var fordi man allerede er i en sårbar posisjon og om det ikke skulle løse seg eller bli bedre, vil man da være enda mer sårbar. Hva er andres erfaring med å melde ifra om dette? Anonymkode: 7f039...f38
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Ville absolutt meldt fra hvis jeg var deg. Min erfaring er at det har mye å si, at man virkelig lytter til de som slutter. Har opplevd flere som har måttet gå av fordi andre meldte fra at de sluttet på grunn av vedkommende. Har også selv meldt fra. Vær bare klar over at du kan bli bedt om å være vitne, dersom de sier opp noen og de går til sak. Jeg ble bedt om å være vitne. Jeg sa ja, men slapp å være det. Den som fikk sparken innså nok at hun ikke hadde noen sak. Anonymkode: fd913...e75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå