AnonymBruker Skrevet 22. april #61 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er fælt, men menn sier sånt også til pene kvinner som hersketeknikk.... Anonymkode: cd596...3b4 Du skulle ha hørt hvordan kvinner snakker til menn… Anonymkode: 5f46e...e11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 22. april #62 Del Skrevet 22. april Nå har ikke jeg hatt problem med at menn ikke er interessert i meg, men jeg ser ikke på en intim relasjon eller ekteskap til noen som verdifullt i det hele tatt. Betyr ikke noe om du har ring på fingeren eller om noen er kjæresten din. Det kan være bygd på løgner, det kan være at man blir tatt til takke med, det er absolutt en sjanse for at partneren din stikker før eller siden. Den såkalte "kjærligheten" kommer og går, det er flyktige følelser, som man er i stand til å føle for svært mange. Mange tror de føler kjærlighet når det egentlig er begjær, spesielt menn. Og det betyr veldig lite for meg at en mann syns jeg er attraktiv. Han synes tusenvis av andre kvinner også er attraktive. Forskjellen på meg og de andre kvinnene, er at han håper jeg skal spre beina, derfor bruker han tid på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #63 Del Skrevet 22. april Nådeløs skrev (21 minutter siden): Nå har ikke jeg hatt problem med at menn ikke er interessert i meg, men jeg ser ikke på en intim relasjon eller ekteskap til noen som verdifullt i det hele tatt. Betyr ikke noe om du har ring på fingeren eller om noen er kjæresten din. Det kan være bygd på løgner, det kan være at man blir tatt til takke med, det er absolutt en sjanse for at partneren din stikker før eller siden. Den såkalte "kjærligheten" kommer og går, det er flyktige følelser, som man er i stand til å føle for svært mange. Mange tror de føler kjærlighet når det egentlig er begjær, spesielt menn. Og det betyr veldig lite for meg at en mann syns jeg er attraktiv. Han synes tusenvis av andre kvinner også er attraktive. Forskjellen på meg og de andre kvinnene, er at han håper jeg skal spre beina, derfor bruker han tid på meg. 🤣 Anonymkode: 48c8c...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #64 Del Skrevet 22. april Sorry for å si det, men usikkerhet, dårlig selvtillit og liten utstråling er ikke attraktivt. Personlighet har også mye og si. Anonymkode: 5f622...fa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #65 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sorry for å si det, men usikkerhet, dårlig selvtillit og liten utstråling er ikke attraktivt. Personlighet har også mye og si. Anonymkode: 5f622...fa4 Dette, du har nok en lite attraktiv utstråling ts, og bitterheten din skinner nok igjennom. Anonymkode: 34cc6...531 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #66 Del Skrevet 23. april Ta deg sammen da mann. Mann deg opp. Begynn å tren. Bli glad i kroppen din og den du er. Ta vare på deg selv. Kle deg bra. Få hobbyer du liker. Skjerpings! Definerer du deg som en incel, så blir du det! Hadde Andrew Tate hørt deg nå hadde han blitt rasende! Han har kurs for slike tapere som deg. åh, du var kvinne. Jaja. Sånn har vi menn det. Det funker👆 Anonymkode: 35955...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #67 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ta deg sammen da mann. Mann deg opp. Begynn å tren. Bli glad i kroppen din og den du er. Ta vare på deg selv. Kle deg bra. Få hobbyer du liker. Skjerpings! Definerer du deg som en incel, så blir du det! Hadde Andrew Tate hørt deg nå hadde han blitt rasende! Han har kurs for slike tapere som deg. åh, du var kvinne. Jaja. Sånn har vi menn det. Det funker👆 Anonymkode: 35955...db6 Det er vel stort sett sånne svar ts har fått også. Anonymkode: c1cc4...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #68 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 10.05): Jo jeg har gjort alle de tingene, men det har alltid vært fra menn som ikke var interessert i meg i utgangspunktet som person. De ville kun bruke meg. Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 Da er du per definisjon ikke en incel. Anonymkode: f9794...1cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #69 Del Skrevet 26. april Incel er et uheldig utrykk vi har i samfunnet idag. Det gjør meg vondt Anonymkode: 26702...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #70 Del Skrevet 26. april Bare å looksmaxxe atp Anonymkode: da6fe...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #71 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 19.51): Kvinner kan ikke være incels. Menn er single fordi ingen vil ha dem. Kvinner er single fordi ingen er gode nok. Begge er single, men av veldig forskjellig årsak. Anonymkode: 9047e...1bd de kan være mentalcels Anonymkode: 7fcef...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå