AnonymBruker Skrevet 21. april #41 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kvinner kan ikke være incels. Menn er single fordi ingen vil ha dem. Kvinner er single fordi ingen er gode nok. Begge er single, men av veldig forskjellig årsak. Anonymkode: 9047e...1bd Det stemmer ikke. Og det sier veldig mye om deg, når du tydeligvis mener at alle historier i denne tråden om evig avvisning og skuffelse ikke er sanne. Skam deg. Anonymkode: c9d1a...1da 6
Flintis Skrevet 22. april #42 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jobber selv kvinnedominert yrke(sykepleier), og føler det samme. Jeg var ekstrem overvektig som tenåring og tidlig tyveårene. Jeg har i dag normal BMI. Jeg har aldri kysset eller hat sex. Er i dag 33 år gammel. Føler også at det er for sent og hva er vitsen. Jeg kommer ikke til stifte en familie med noen uansett, for jeg er snart ikke fruktbar lenger. Anonymkode: 574b6...a0c Du kan jo vurdere kunstig befruktning. Leit å høre at du ikke har kysset eller hatt sex. Er du omsorgsfull på privaten også, eller blir det igjen på jobb?
AnonymBruker Skrevet 22. april #43 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du er på en måte heldig da. Du vet at om en mann liker deg, så liker han faktisk deg. Jeg har fått høre at menn er sammen med meg, fordi jeg er pen. Å være noens trofé er ikke gøy. Man må finne snille menn. Min erfaring er at det er de kjekkeste mennene som er det. De må ikke finne bekreftelse andre steder og booste egoet sitt med andre damer. Anonymkode: dc20b...96e Samme her, jeg har kun hatt kjærester fordi jeg var pen og hadde "fantastisk" kropp. Som en real life sex dukke. Anonymkode: 6b51e...ff6
AnonymBruker Skrevet 22. april #44 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jepp det er jeg. Har hele livet blitt avvist av mannfolk. Alle skoleårene mine gikk i ensomhet og mobbing fra både gutter og jenter. Guttene hadde dumme kallenavn på meg, ratet jentene utseendemessig hvor jeg alltid havnet på bunnen. Jeg er ikke noen supermodell utseendemessig, har alltid hatt noen kilo for mye, men er ikke direkte tjukk, tykt krøllete hår, kviser i trynet (huden min er heldigvis blitt bedre med årene) og alltid vært den som sist ble valgt, både i gymtimene og ellers når det gjelder vennskap og dating. Nå i voksen alder opplever jeg fortsatt både på datingsider og i virkeligheten at jeg alltid blir siste valget nå også, om jeg er et valg i det hele tatt. Menn avviser meg i hytt og pine. Har blitt tilbudt sex et par ganger men jeg er ikke interessert i å bare være en filledukke de bare kan bruke for sex. Jeg ønsker noe seriøst.. Slå meg til ro med en mann som elsker meg for den jeg er, men ser ikke ut som den type kjærlighet er mulig å finne i dagens samfunn. Hvor alle bare skal ha sex med alle og ingen virker interessert i noe seriøst lenger.. Sist helg var jeg for eksempel ute med to venninner av meg. Det kom to menn og begynte å flørte å sverme rundt venninnene mine (de er født naturlig pene, i motsetning til meg). Jeg tok til meg motet da jeg ble litt interessert i han ene, og spurte om nummeret hans etter vi hadde snakket sammen på et vennskapelig vis. Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! Det har gått så langt nå at jeg kjenner meg bitter på mannfolk, spesielt disse som oppfører seg som playere. De som bare kan velte seg i damer og som ignorerer eller snakker stygt om slike damer som meg. Skal vedde på at hadde jeg blitt en supermodell over natten så hadde plutselig disse mennene ikke oppført seg så dårlig mot meg som mange av de har gjort før. Er det flere damer der ute som har opplevd dette? Og som er i samme situasjon som meg? Skal jammen ikke være enkelt.. Vil også legge til at jeg går også etter menn som er på mitt nivå utseendetmessig, men til og med de driver å prøver seg på kvinner som er mye penere enn de, og avviser kvinner som meg, som egentlig er den kvinnen de har sjans på, men de skal kun ha de pene kvinnene de også.. Er drittlei menn. Mildt sagt. Hilsen bitter dame på 32 år. Anonymkode: 2ca0d...b31 Du fortjener et ordentlig svar, men bare nevner det; hadde du vært mann, så ville 95% handlet om at det er deg det er noe feil med. Hva du kan gjøre bedre, og bli bedre på. Samt stadige stereotypier om at du sikkert sitter hjemme i helsetrøya og bare sutrer over livet. Det kommer stadige rapporter og vitnesbyrd om at hele dating-verden med ulike dating-apper og hvordan de fungerer, gjør at hele opplegget er fucked, og at vi er på ville veier som samfunn. Fornuften er borte, igjen står overfladiske parametere som fører til at noen få får alle fordeler, og resten er fyllmasse. De som tjener penger på dette, har fått de store massene til å tro at fornuftsmessige forhold er det samme som mangel på frihet. Og at frihet er å sitte totalt overfladisk å sveipe til venstre og høyre. Helst i en evig loop. Litt dummere er vi blitt, og veldig mye mer overfladiske. Vi er konsumenter som de store firmaene elsker, enkle å lede, og tror at deres produkter skal gjøre livet lettvint. Vi, som mennesker, trenger rettledning i form av sunn fornuft, etikk, moralsk kompass. Vi trenger at fornuften seirer over raske lettvinte løsninger. I kjærlighetsverden trenger vi derfor å lære oss at kjærlighet er ikke enkel, og at å sveipe venstre eller høyre grunnet utseende, burde være en av kanskje 20 ting vi vurderer, ikke som nå, hvor alt begynner fra det. Det er tvilsomt om vi er i stand til å komme dit, fordi vi er blitt samfunn og mennesker er bli bedagelige, og liker de enkle løsningene best. Vi trenger noe i nærheten av en revolusjon på dette området. Anonymkode: dc4e7...68c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #45 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): …Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er!… Anonymkode: 2ca0d...b31 Akkurat dette jeg quotet over er vel sånn kjønnsmarkedet fungerer. Jeg kan love deg at det ikke er noe mer idyllisk for menn. At noen liker kompisen/venninna di og ikke deg er noe man bare må leve med. Anonymkode: 5f46e...e11 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #46 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Samme her, jeg har kun hatt kjærester fordi jeg var pen og hadde "fantastisk" kropp. Som en real life sex dukke. Anonymkode: 6b51e...ff6 Tenning og attraksjon er viktig for menn og kvinner. Kjærlighet er komplisert enten man svømmer i beilere eller ikke. Anonymkode: 5f46e...e11
AnonymBruker Skrevet 22. april #47 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Selvfølgelig. Tror du virkelig menns crush på en jente bestemmes av at hun har tatt BS grad? Det sier seg selv å ditt utseende har alt å si som første inntrykk. Anonymkode: ed981...bb9 Merkelig at jenter tenker at utseendet ikke har noe å si, når de legger på seg et lag med sparkel før de går ut på byen. Anonymkode: 74ae3...de1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #48 Skrevet 22. april Jeg har venninner som ikke er konvensjonelt ‘pene’ men de har det bra med seg selv, driver med hobbyer og liker å treffe nye mennesker. De utstråler god energi og har aldri hatt mer vansker med å få seg verken ligg eller kjærester enn de konvensjonelt pene i gjengen. Så er det ei som egentlig er ganske pen men har kanskje litt ekstra vekt; hun har ikke datet noe særlig men bitt seg i at mannfolk bare er ute etter en ting og at det er så vanskelig å møte folk. Har tendens til å klage en del og er litt bitter av seg. Hun mener det er gutta det er noe galt med, for i følge seg selv er hun positiv, interessert og stiller mye spørsmål på dates. Men vi som kjenner henne godt vet jo at hun kan være både krass og skeptisk, og mest sannsynlig tar hun med seg dette også på dates/når hun møter menn fordi hun blir usikker. Mitt poeng - så klart utseende har noe å si, samtidig vil utstråling og sosial kompetanse kunne gjøre opp. Du er over 30 og snakker en del om ting som skjedde i barndommen, så dette håper jeg du kan få hjelp til å nøste litt opp i så det ikke henger så mye over deg fremover. ❤️ Anonymkode: e85ed...f11 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #49 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 9.18): Jepp det er jeg. Har hele livet blitt avvist av mannfolk. Alle skoleårene mine gikk i ensomhet og mobbing fra både gutter og jenter. Guttene hadde dumme kallenavn på meg, ratet jentene utseendemessig hvor jeg alltid havnet på bunnen. Jeg er ikke noen supermodell utseendemessig, har alltid hatt noen kilo for mye, men er ikke direkte tjukk, tykt krøllete hår, kviser i trynet (huden min er heldigvis blitt bedre med årene) og alltid vært den som sist ble valgt, både i gymtimene og ellers når det gjelder vennskap og dating. Nå i voksen alder opplever jeg fortsatt både på datingsider og i virkeligheten at jeg alltid blir siste valget nå også, om jeg er et valg i det hele tatt. Menn avviser meg i hytt og pine. Har blitt tilbudt sex et par ganger men jeg er ikke interessert i å bare være en filledukke de bare kan bruke for sex. Jeg ønsker noe seriøst.. Slå meg til ro med en mann som elsker meg for den jeg er, men ser ikke ut som den type kjærlighet er mulig å finne i dagens samfunn. Hvor alle bare skal ha sex med alle og ingen virker interessert i noe seriøst lenger.. Sist helg var jeg for eksempel ute med to venninner av meg. Det kom to menn og begynte å flørte å sverme rundt venninnene mine (de er født naturlig pene, i motsetning til meg). Jeg tok til meg motet da jeg ble litt interessert i han ene, og spurte om nummeret hans etter vi hadde snakket sammen på et vennskapelig vis. Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! Det har gått så langt nå at jeg kjenner meg bitter på mannfolk, spesielt disse som oppfører seg som playere. De som bare kan velte seg i damer og som ignorerer eller snakker stygt om slike damer som meg. Skal vedde på at hadde jeg blitt en supermodell over natten så hadde plutselig disse mennene ikke oppført seg så dårlig mot meg som mange av de har gjort før. Er det flere damer der ute som har opplevd dette? Og som er i samme situasjon som meg? Skal jammen ikke være enkelt.. Vil også legge til at jeg går også etter menn som er på mitt nivå utseendetmessig, men til og med de driver å prøver seg på kvinner som er mye penere enn de, og avviser kvinner som meg, som egentlig er den kvinnen de har sjans på, men de skal kun ha de pene kvinnene de også.. Er drittlei menn. Mildt sagt. Hilsen bitter dame på 32 år. Anonymkode: 2ca0d...b31 Nesten samme erfaring som deg. Dessverre er det slik for lite pene damer, og det er ansiktet som gjør utslaget. Jeg hadde modellkropp som ung, men det hjalp ingenting. Har også blitt mobbet og latterliggjort for ansiktet hele mitt liv, avvist av menn, ghostet og ledd av da jeg forsøkte å ta initiativ. Har også tre forhold bak meg der mannen valgte meg av fornuftige årsaker, noe som selvfølgelig resulterte i sexnekt litt ut i forholdet, utroskap og manglende respekt. Nå er jeg sammen med en mann som hevder at han elsker meg. Vi har mye sex, han er snill, men jeg vet at han er sammen med meg fordi han liker følelsen av å være familie (med meg og mine barn), etter at eksen hans saboterte samværet i en rekke år før hun flyttet til et annet vesteuropeisk land og bosatte seg der. Han vil ikke gifte seg med meg, selv om han hadde vunnet økonomisk på det. Jeg har for øvrig samme erfaring når det gjelder menn på "mitt nivå" eller under "mitt nivå". Tidligere har jeg gått målrettet etter menn som var enten på samme nivå som meg eller under, sånn objektivt sett, men ble som regel også avvist av dem, da de ønsket seg pene kvinner. De klaget også til meg da de ikke fikk napp hos disse pene kvinnene, men meg var de aldri interessert i. Merker også hvordan menn oppfører seg rundt meg generelt, altså for eksempel i servicebransjen. Blir ofte behandlet frekt og urimelig, samtidig som penere kvinner rundt meg får helt annen behandling. Jeg synes faktisk at de som jobber i serviceyrker bør behandle alle med et smil og et snev av respekt, uansett hvordan kunden ser ut. Jeg smiler i hvert fall alltid til betjeningen når jeg henvender meg til dem, men får ofte sure og frekke svar tilbake, og manglende vilje til hjelp. Jeg kan derimot ikke si at jeg er incel. Jeg har barn, jeg er i et forhold, selv om jeg vet at også denne gangen så er det motivert av noe annet enn kjærlighet og tiltrekning. Jeg hater ikke alle menn. De er skapt sånn. En kvinnes verdi står og faller med hvor pen hun er. Når enkelte verdier kvinner ser i menn, som karisma, status, penger osv kan man gjøre noe med, så er det umulig å gjøre noe med et stygt ansikt som kvinne. Føler meg deg. Det som for øvrig overrasker meg, er hvor store skylapper mange menn har, som mener at kvinner flest har en flust av menn å velge mellom, og har det så mye lettere enn menn. De har altså ikke peiling. Anonymkode: f54c2...3d4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #50 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har det på samme måte selv,når jeg er ute med venner er det venninnene mine dem snakker med,overser meg totalt.Har blitt mye mobbet på skole,men også av fremmede på gaten.Noe som har gjort meg mer nervøs og fått mer angst med tiden.Er snart 47 år.Har en datter og et barnebarn som betyr alt.Men føler meg mye ensom så ville gjerne datet/møtt en mann. Anonymkode: 57414...ef3 Samme erfaring her når det gjelder fremmede. Får ofte slengt etter meg på nett når jeg deltar i en diskusjon at jeg er gammel, at jeg er stygg som helvete og burde holde kjeft, jeg som er så stygg. Anonymkode: f54c2...3d4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #51 Skrevet 22. april Menn har ofte ønsket å være med meg/komme i buksa på meg fordi jeg var pen, bra humor og hadde en flott kropp, særlig når jeg var yngre, ikke et gram fett for mye på kroppen og struttende naturlige bryster. Det høres ut som et luksusproblem siden jeg aldri har hatt problemer med å være med gutter/menn, men man føler seg brukt etter en stund. En dag finner du en mann som ønsker å være med deg, og ikke bare bruker deg for komme i kontakt med dine venninner. Anonymkode: a07d5...05d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #52 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det finnes jo garantert tilsvarende stygge, barnløse og regnierte menn. Men folk i denne gruppen vil ikke ha hverandre. Men tror man gjør lurt i å omfavne et liv som lykkelig singel. Anonymkode: bda9e...7ec Min eks er 165 cm høy, overvektig (rundt 90 kilo på det tyngste), ikke pene ansiktstrekk og historie med depresjon. Likevel var han utro mot meg flere ganger da vi var sammen, og kuttet ut sexen fordi han ikke klarte å tenne på meg når jeg ikke lenger var ny og spennende. Anonymkode: f54c2...3d4 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #53 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 9.18): Jeg ønsker noe seriøst.. Slå meg til ro med en mann som elsker meg for den jeg er, men ser ikke ut som den type kjærlighet er mulig å finne i dagens samfunn. Hvor alle bare skal ha sex med alle og ingen virker interessert i noe seriøst lenger Om du er kvinne og ikke finner deg noen har du for høye krav dessverre. ALLE kvinner kan finne en mann, omvendt så er jeg enig med deg. Anonymkode: 48c8c...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #54 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 9.18): Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! Overfladisk fordi han synes noen andre var penere en deg? Anonymkode: 48c8c...4b0 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #55 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Om du er kvinne og ikke finner deg noen har du for høye krav dessverre. ALLE kvinner kan finne en mann, omvendt så er jeg enig med deg. Anonymkode: 48c8c...4b0 Nei. Det er noe dere menn tror. Eller, vi kan sikkert finne en 70 år gamme alkoholiker på 100 kilo. Men så var det sånn at et forhold burde tilføre deg noe positivt, ikke negativt. Anonymkode: f54c2...3d4 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #56 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Overfladisk fordi han synes noen andre var penere en deg? Anonymkode: 48c8c...4b0 Eller fordi han bare går etter damer som er over hans liga, og overser damer på samme nivå som seg selv. Anonymkode: f54c2...3d4 2
NatNat Skrevet 22. april #57 Skrevet 22. april (endret) AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 9.18): Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! mennesker flest er overfladiske når det kommer til seksuell kjemi. Det er bare sånn. Ja, det er urettferdig men vi bor i en urettferdig verden. Derfor, må du bare godta dette eller kansje prøve å miste et par kilo og gjøre noe med håret. Ikke ta feil, jeg forstår hvordan du må ha det men.. det er bare sånn.. Mennesker forelsker seg skjelden pga personlighet, det må være også fysisk tiltrekning.. hvis det hjelper : disse pene damer skal bli gamle en dag og fullstendig usynlige. Det er også kansje urettferdig men det er sånn likevel Endret 22. april av NatNat 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #58 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme erfaring her når det gjelder fremmede. Får ofte slengt etter meg på nett når jeg deltar i en diskusjon at jeg er gammel, at jeg er stygg som helvete og burde holde kjeft, jeg som er så stygg. Anonymkode: f54c2...3d4 Det er fælt, men menn sier sånt også til pene kvinner som hersketeknikk.... Anonymkode: cd596...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #59 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 10.22): Jeg skal ihvertfall bli en mye bedre versjon av meg selv. Både innvendig og utvendig. Skal gjøre alt for å ta av meg de siste kiloene og kanskje kjøpe meg litt nye klær etc. Får håpe dette hjelper Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 Har du fortsatt problemer med kviser? Da vil jeg anbefale deg å oppsøke legen for å få hjelp med det, dersom du ikke allerede har gjort det. Anonymkode: b34bf...15c
AnonymBruker Skrevet 22. april #60 Skrevet 22. april Altså.. Både Amy og Tammy Slaton har fått seg kjærester. Flere ganger. Det er altså ikke nødvendigvis utseendet som betyr så mye.... Negative, usikre eller bitre mennesker tar man jo automstisk avstand fra. Det er ikke alle fall ikke tiltrekkende. Jeg er ingen skjønnhet, men jeg tror folk tiltrekkes meg fordi jeg er glad og sprudlende. Jeg ler og smiler mye og tar livet som det kommer. Jeg byr på meg selv og er lite selvhøytidelig. Kanskje det kunne være en idé? Anonymkode: 6f626...2c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå