AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Jepp det er jeg. Har hele livet blitt avvist av mannfolk. Alle skoleårene mine gikk i ensomhet og mobbing fra både gutter og jenter. Guttene hadde dumme kallenavn på meg, ratet jentene utseendemessig hvor jeg alltid havnet på bunnen. Jeg er ikke noen supermodell utseendemessig, har alltid hatt noen kilo for mye, men er ikke direkte tjukk, tykt krøllete hår, kviser i trynet (huden min er heldigvis blitt bedre med årene) og alltid vært den som sist ble valgt, både i gymtimene og ellers når det gjelder vennskap og dating. Nå i voksen alder opplever jeg fortsatt både på datingsider og i virkeligheten at jeg alltid blir siste valget nå også, om jeg er et valg i det hele tatt. Menn avviser meg i hytt og pine. Har blitt tilbudt sex et par ganger men jeg er ikke interessert i å bare være en filledukke de bare kan bruke for sex. Jeg ønsker noe seriøst.. Slå meg til ro med en mann som elsker meg for den jeg er, men ser ikke ut som den type kjærlighet er mulig å finne i dagens samfunn. Hvor alle bare skal ha sex med alle og ingen virker interessert i noe seriøst lenger.. Sist helg var jeg for eksempel ute med to venninner av meg. Det kom to menn og begynte å flørte å sverme rundt venninnene mine (de er født naturlig pene, i motsetning til meg). Jeg tok til meg motet da jeg ble litt interessert i han ene, og spurte om nummeret hans etter vi hadde snakket sammen på et vennskapelig vis. Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! Det har gått så langt nå at jeg kjenner meg bitter på mannfolk, spesielt disse som oppfører seg som playere. De som bare kan velte seg i damer og som ignorerer eller snakker stygt om slike damer som meg. Skal vedde på at hadde jeg blitt en supermodell over natten så hadde plutselig disse mennene ikke oppført seg så dårlig mot meg som mange av de har gjort før. Er det flere damer der ute som har opplevd dette? Og som er i samme situasjon som meg? Skal jammen ikke være enkelt.. Vil også legge til at jeg går også etter menn som er på mitt nivå utseendetmessig, men til og med de driver å prøver seg på kvinner som er mye penere enn de, og avviser kvinner som meg, som egentlig er den kvinnen de har sjans på, men de skal kun ha de pene kvinnene de også.. Er drittlei menn. Mildt sagt. Hilsen bitter dame på 32 år. Anonymkode: 2ca0d...b31 1 19 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Du er på en måte heldig da. Du vet at om en mann liker deg, så liker han faktisk deg. Jeg har fått høre at menn er sammen med meg, fordi jeg er pen. Å være noens trofé er ikke gøy. Man må finne snille menn. Min erfaring er at det er de kjekkeste mennene som er det. De må ikke finne bekreftelse andre steder og booste egoet sitt med andre damer. Anonymkode: dc20b...96e 6 1 2
Flintis Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Har du opplevd å kysse, kline, hatt sex, hatt god sex? Slike ting, eller ingenting? 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april Spørsmålet jeg alltid stiller meg når jeg hører om incels, er, hva kom først. Bitterheten og holdningene, eller den ufrivillige sølibatien... Jeg mistenker at folk merker at du er sur, bitter eller har dårlige holdninger/selvfølelse, og det er derfor de holder seg unna. Jobb med deg selv, blir en ålreit og tryggere versjon, kanskje prøv litt terapi. Folk merker dårlige vibber ass. Det ingen andre sitt ansvar å gi deg hva enn du vil ha. Enten det er oppmerksomhet, eller nærhet. Ingen skylder deg noe, og går du rundt å tenker at de gjør det, så skygger folk banen ass... Anonymkode: d4da2...c6f 10 5
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er på en måte heldig da. Du vet at om en mann liker deg, så liker han faktisk deg. Jeg har fått høre at menn er sammen med meg, fordi jeg er pen. Å være noens trofé er ikke gøy. Man må finne snille menn. Min erfaring er at det er de kjekkeste mennene som er det. De må ikke finne bekreftelse andre steder og booste egoet sitt med andre damer. Anonymkode: dc20b...96e Selvfølgelig. Tror du virkelig menns crush på en jente bestemmes av at hun har tatt BS grad? Det sier seg selv å ditt utseende har alt å si som første inntrykk. Anonymkode: ed981...bb9 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Første steget er å miste kiloene, fjeset blir vakrere når man kan se det helt klart. Anonymkode: 7fcef...a53 2 5
AnonymBruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Har det på samme måte selv,når jeg er ute med venner er det venninnene mine dem snakker med,overser meg totalt.Har blitt mye mobbet på skole,men også av fremmede på gaten.Noe som har gjort meg mer nervøs og fått mer angst med tiden.Er snart 47 år.Har en datter og et barnebarn som betyr alt.Men føler meg mye ensom så ville gjerne datet/møtt en mann. Anonymkode: 57414...ef3 5 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #8 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har det på samme måte selv,når jeg er ute med venner er det venninnene mine dem snakker med,overser meg totalt.Har blitt mye mobbet på skole,men også av fremmede på gaten.Noe som har gjort meg mer nervøs og fått mer angst med tiden.Er snart 47 år.Har en datter og et barnebarn som betyr alt.Men føler meg mye ensom så ville gjerne datet/møtt en mann. Anonymkode: 57414...ef3 Kjenner på det samme. men tror det har noe med selvtilliten å gjøre. Vet eg e en herlig person for den rette, og han jeg skal på date med er veldig pen, jeg ikke så mye. Men han sier det er personligheten som er viktig. Anonymkode: 52427...5eb 1 2
Sarah93 Skrevet 21. april #9 Skrevet 21. april Jeg tror ikke dette handler om hvordan du ser ut - folk som ser ut på alle mulige måter får seg kjæreste. Men du skriver at du har blitt mobbet, og har sannsynligvis en usikkerhet som skinner gjennom, og du antar at du blir avvist - noe du da også blir. Det er sannsynligvis et mønster, og det er ganske vanlig. Vil anbefale deg å prøve å jobbe med selvbildet og evt mobbingen (hvis du sliter mye med den, hvis ikke la det ligge og prøv bare å jobbe med selvbildet og sosiale situasjoner - ikke bare med tanke på flørting, men venninner, smile til folk i kassa osv). Har du noen hobbyer? Det å bli veldig interessert i en ting utenfor seg selv kan gjøre deg mye mer attraktiv - og du havner også i miljøer hvor du får utfordret deg selv, og vært sosial - noe som er viktig, uavhengig av om du treffer en fyr på det kajakk-kurset eller whatnot. Det handler om å få det bedre med seg selv, så vil du utstråle noe annet. Trening er jo en veldig bra ting å begynne med, det blir de fleste mer attraktive av. Eller noe annet du har mer lyst til. Du kan også gjøre grep for å se så bra ut som mulig - hår, sminke, klær osv, da vil du sannsynligvis *føle* deg mer attraktiv og bli det. Det er lettere sagt enn gjort, men poenget mitt er at dette mer sannsynlig handler om selvfølelsen din og sosiale mønstre enn at du ikke ser ut som en supermodell. Bare se rundt deg, og se hvor mange med under middels utseende som er i parforhold. 6 5
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Skrevet 21. april Hei! Jeg er snart 27, var aldri populær blant gutta, valgt sist i gymmen og gjort narr av, guttene sa jeg var stygg osv. (jeg overhørte at de snakket om meg). Jeg er riktignok ikke overvektig, men alltid hatt lav selvfølelse og vært usikker på meg selv. I tillegg er jeg avholds, så å dra på byen har ikke falt meg naturlig. Jeg er fra et ganske lite sted. Etter vgs flyttet jeg til en større by og lastet ned Tinder. Ikke at jeg fikk dødsmye oppmerksomhet der inne heller, men fikk i hvert fall litt. Og møtte noen få av de. Dette var menn som så veldig bra ut og ville ligge med meg. Selv om jeg helst ville hatt forhold, var det bedre enn ingenting og lærte meg å bli tryggere på meg selv. Det hjalp meg å bygge selvtillit. For tre år siden møtte jeg han som nå er min samboer gjennom Tinder. Så mitt råd er å prøve datingapper (i tillegg til å være sosial i virkeligheten også selvsagt) og ikke gi opp. Jeg var riktignok ikke så sosial selv, prøvde litt her og der, men kunne prøvd mye mer. Heldigvis hadde jeg flaks på Tinder. Anonymkode: d6bcc...9ed 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. april #11 Skrevet 21. april Du beskriver deg selv som bitter og du fremstår som bitter. At du ikke er pen er nok ikke eneste grunnen til at du blir valgt bort. Anonymkode: bda9e...7ec 4 6
AnonymBruker Skrevet 21. april #12 Skrevet 21. april Flintis skrev (30 minutter siden): Har du opplevd å kysse, kline, hatt sex, hatt god sex? Slike ting, eller ingenting? Jo jeg har gjort alle de tingene, men det har alltid vært fra menn som ikke var interessert i meg i utgangspunktet som person. De ville kun bruke meg. Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 4
Nettinettet Skrevet 21. april #13 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jepp det er jeg. Har hele livet blitt avvist av mannfolk. Alle skoleårene mine gikk i ensomhet og mobbing fra både gutter og jenter. Guttene hadde dumme kallenavn på meg, ratet jentene utseendemessig hvor jeg alltid havnet på bunnen. Jeg er ikke noen supermodell utseendemessig, har alltid hatt noen kilo for mye, men er ikke direkte tjukk, tykt krøllete hår, kviser i trynet (huden min er heldigvis blitt bedre med årene) og alltid vært den som sist ble valgt, både i gymtimene og ellers når det gjelder vennskap og dating. Nå i voksen alder opplever jeg fortsatt både på datingsider og i virkeligheten at jeg alltid blir siste valget nå også, om jeg er et valg i det hele tatt. Menn avviser meg i hytt og pine. Har blitt tilbudt sex et par ganger men jeg er ikke interessert i å bare være en filledukke de bare kan bruke for sex. Jeg ønsker noe seriøst.. Slå meg til ro med en mann som elsker meg for den jeg er, men ser ikke ut som den type kjærlighet er mulig å finne i dagens samfunn. Hvor alle bare skal ha sex med alle og ingen virker interessert i noe seriøst lenger.. Sist helg var jeg for eksempel ute med to venninner av meg. Det kom to menn og begynte å flørte å sverme rundt venninnene mine (de er født naturlig pene, i motsetning til meg). Jeg tok til meg motet da jeg ble litt interessert i han ene, og spurte om nummeret hans etter vi hadde snakket sammen på et vennskapelig vis. Han avviste meg og sa at han hadde altfor mange på kontaktlisten sin allerede og ikke kunne legge meg til, altså helt alvorlig🤷🏻♀️ Et par dager senere fikk jeg høre fra hun ene venninnen min at han hadde spurt om nummeret hennes! Kjente at jeg ble utrolig skuffet og ganske sur for det viser bare hvor utrolig overfladiske enkelte menn er! Det har gått så langt nå at jeg kjenner meg bitter på mannfolk, spesielt disse som oppfører seg som playere. De som bare kan velte seg i damer og som ignorerer eller snakker stygt om slike damer som meg. Skal vedde på at hadde jeg blitt en supermodell over natten så hadde plutselig disse mennene ikke oppført seg så dårlig mot meg som mange av de har gjort før. Er det flere damer der ute som har opplevd dette? Og som er i samme situasjon som meg? Skal jammen ikke være enkelt.. Vil også legge til at jeg går også etter menn som er på mitt nivå utseendetmessig, men til og med de driver å prøver seg på kvinner som er mye penere enn de, og avviser kvinner som meg, som egentlig er den kvinnen de har sjans på, men de skal kun ha de pene kvinnene de også.. Er drittlei menn. Mildt sagt. Hilsen bitter dame på 32 år. Anonymkode: 2ca0d...b31 Jeg kjenner meg så igjen i mye av det du skriver. Jeg har faktisk vært begge versjonene av meg selv: Hun litt tykke venninnen som mennene overså – og hun med “drømmekroppen” som plutselig fikk veldig mye oppmerksomhet. Og jeg skal være helt ærlig: det ble ikke bedre da jeg ble hun “alle” ville ha. Det ble bare mer kaos. Flere spill. Mer overfladiskhet. Flere menn som ikke så meg i det hele tatt – de så bare fasaden, og løp etter noe de kunne vise frem, ikke noe de ønsket å bygge med. Det var først da jeg begynte å stille meg selv spørsmål som: – Hva er det egentlig jeg trenger i en relasjon? – Hva er viktig for meg i en manns personlighet, verdier og måte å møte meg på? …at ting virkelig begynte å endre seg. Og vet du hva som hjalp meg mest? Jobben min som matchmaker. For hver match jeg skapte for andre, ble jeg mer bevisst på hva som faktisk fungerer mellom to mennesker – og hva som ofte hindrer kjærlighet i å vokse. Jeg så hvor ofte vi blir blendet av det synlige, og overser det verdifulle. I dag er jeg sammen med en helt fantastisk mann. Men han møtte meg ikke på mitt “beste” – han møtte meg når jeg ikke hadde drømmekroppen, i en periode som var bra, men hvor da livet ble ganske kaotisk, både på jobb og privat noen måneder inn i forholdet vårt. Jeg var sliten, tom og egentlig litt “mistet” i meg selv, selv. Og likevel så han meg. Holdt meg. Møtte meg. Det beviste alt jeg nå tror på: At hvem et menneske er, og hva et menneske er villig til å tåle er det viktigste å se på når vi skal velge en partner. Derfor gir jeg deg det samme rådet som jeg gir til incel mennene som kontakter meg. Legg vekk det du tenker og tror og fokuser på å lære deg selv at lykken ikke er relatert med oppmerksomhet eller sex. Du må ikke endre utseende ditt, men holdningen og tankesettet. For da kommer hele skjønnheten i deg frem. 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #14 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo jeg har gjort alle de tingene, men det har alltid vært fra menn som ikke var interessert i meg i utgangspunktet som person. De ville kun bruke meg. Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 Men da er du ikke en incel, da er du frivillig i sølibat... Eller mer emosjonellincel kanskje.. Anonymkode: d4da2...c6f 8 3
AnonymBruker Skrevet 21. april #15 Skrevet 21. april Senk kravene. Hvilke menn går du etter? De fine, trente og de som tror de er så kule? Er de som er mest useriøse. Gå for en mann med gode verdier, en som er trygg i seg selv og som behandler folk bra. Og tren. Ut å gå. Sett musikk på øret og gå. Bli aktiv og humøret stiger. Bli sterkere i deg selv. Spis god og sunn mat. Kjøp deg en fin genser, dra til frisøren, fjong deg litt og bli god mot deg selv. Slik utstråler du egenkjærlighet og du blir en god person å være rundt. Begynn i dag. Ut og gå. Anonymkode: d0d89...aaf 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #16 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Senk kravene. Hvilke menn går du etter? De fine, trente og de som tror de er så kule? Er de som er mest useriøse. Gå for en mann med gode verdier, en som er trygg i seg selv og som behandler folk bra. Og tren. Ut å gå. Sett musikk på øret og gå. Bli aktiv og humøret stiger. Bli sterkere i deg selv. Spis god og sunn mat. Kjøp deg en fin genser, dra til frisøren, fjong deg litt og bli god mot deg selv. Slik utstråler du egenkjærlighet og du blir en god person å være rundt. Begynn i dag. Ut og gå. Anonymkode: d0d89...aaf Støtter dette også! Jeg drar til frisør (lærling) for å klippe meg ca 4 ganger i året, drar til hudpleier innimellom for å fikse bryn, og går turer, trener også et par ganger i uka på treningssenter. Utrolig hvor mye bedre man føler seg. I tillegg til en god hudpleierutine. Anonymkode: d6bcc...9ed 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #17 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Senk kravene. Hvilke menn går du etter? De fine, trente og de som tror de er så kule? Er de som er mest useriøse. Gå for en mann med gode verdier, en som er trygg i seg selv og som behandler folk bra. Og tren. Ut å gå. Sett musikk på øret og gå. Bli aktiv og humøret stiger. Bli sterkere i deg selv. Spis god og sunn mat. Kjøp deg en fin genser, dra til frisøren, fjong deg litt og bli god mot deg selv. Slik utstråler du egenkjærlighet og du blir en god person å være rundt. Begynn i dag. Ut og gå. Anonymkode: d0d89...aaf Jeg går også etter de mennene som er på mitt nivå utseendetmessig, men de ender bare opp med å gå etter de pene kvinnene. Jeg skal ned de siste kiloene mine, men forbrenningen min er så som så og har alltid vært litt dårlig. Jeg går mye turer og skal endre kostholdet mitt til et mye sunnere et selvom jeg ikke spiser sånn super usunt fra før. Men jeg skal ta til meg alt det dere har skrevet her alle sammen👍🏻 Takk for svar. Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #18 Skrevet 21. april Jeg skal ihvertfall bli en mye bedre versjon av meg selv. Både innvendig og utvendig. Skal gjøre alt for å ta av meg de siste kiloene og kanskje kjøpe meg litt nye klær etc. Får håpe dette hjelper Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 2 4
Flintis Skrevet 21. april #19 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo jeg har gjort alle de tingene, men det har alltid vært fra menn som ikke var interessert i meg i utgangspunktet som person. De ville kun bruke meg. Ts Anonymkode: 2ca0d...b31 Hm... lovte de noe mer eller var det sex som var det begge ville? Tenker at det er lov for deg å ha lyst på sex også. 4
AnonymBruker Skrevet 21. april #20 Skrevet 21. april Jeg er 40, og har hatt mye samme reisen som deg. Menn har aldri vært interessert i meg. Ingen menn. Jeg ble mobbet på skolen, alltid valgt sist til alt. Jeg er ikke pen, og er veldig klar over det. Bor alene, og tenker at sjansen er stor for at jeg kommer til å fortsette med det. Men jeg er ingen «incel» for det. Jeg er ikke bitter på menn. Livet består heldigvis av andre ting også! Jeg har bygd meg et godt liv selv om jeg ikke er pen. Det hender jeg er trist for at jeg ikke ser bedre ut eller at ting var litt lettere for meg i ungdommen. Jeg ser folk rundt meg med partnere, og det ser fint ut å kunne leve slik. Men jeg er ikke bitter på menn av den grunn. Det er jo ikke deres feil at jeg ser ut som jeg gjør, og jeg skjønner at de heller velger noen andre om de har sjansen. Anonymkode: 539b4...403 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå