AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:34 #21 Del Skrevet tirsdag kl 08:34 Kålrota skrev (1 minutt siden): Det er joniske unødvendig når vedkommende sliter med stort håravfall? Synes du ikke uføre trenger behandling uansett eller gjelder det for eksempel ikke ved kreft? Alle har rett til helsebehandling i Norge, også de som ikke har helse til å jobbe. Heldigvis så er det offentlige tilbudet i ferd med å forvitre fullstendig. Det er ventetid på opptil flere år på denne typen behandling, mens vi som har en godt betalt jobb med gode helseforsikringer (som vi faktisk blir skattet for) fortsatt får behandling (ved behov). Det såkalte "Arbeiderpartiet" har i årevis sørget for å bygge ned det offentlige tilbudet, til stor fordel for oss som faktisk har bruk for det. Kudos til AP!! Anonymkode: accf1...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:05 #22 Del Skrevet tirsdag kl 09:05 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Krev biopsi faktisk 🤣 Hvem skal betale for alt dette ?....Vi som faktisk har en jobb og betaler skatt?.. Skal vi betale for alt dette surret som uføre påfører seg selv?..Dette virker helt meningsløst, jeg har vært i full jobb i mange år og blir direkte provosert av at alle trygdede "spiser" opp skattepengene som jeg betaler inn til staten. De burde betalt for alle tjenester selv, ikke belastet resten av oss med denne ekstra regningen. Anonymkode: accf1...c61 JEG skal betale og ikke du eller noen andre. Jeg har bestilt time hos privat hudlege og ikke det offentlige. Anonymkode: f3a8a...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå