Gå til innhold

Andre som har hatt en flott påske sammen med barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jeg leser ofte så mye negativt her inne om småbarnsperioden. Tro meg, jeg har full forståelse og masse empati for det. Det er krevende!
Men i dag kjenner jeg at jeg bare har lyst til å lage en liten tråd med gode vibber!

Har dere hatt noen fine øyeblikk i påsken med barna? Har dere gjort noe gøy?

Vi har hatt en helt nydelig påske! Barna våre har smilt fra øre til øre. Vi har vært på hytta sammen med mine søsken og deres barn. Ungene har fisket, lett etter krabber, fått blekksprut og lekt dagen lang. Leggetider har sklidd ut, men minnene vi har skapt er verdt alt.

Det minner meg så mye om min egen barndom. De lange dagene med mine søsken og søskenbarn, uten tid og stress, bare lek og latter. Håper flere har hatt det fint og vil dele.

Anonymkode: ef6db...db0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor med lite penger, så vi har vært på små fjellturer og sover i hengekøye 3 netter på rad, laget masse mat på bål og leid kano gjennom frilager. Mine 2 og jeg har storkost oss! Så mye latter! 

Anonymkode: da038...d0d

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 barn mellom 4 uker-4 år. 
Påsken har vært helt strålende! Vi har vært hjemme, med venner og familie som har kommet på besøk, og de har i stor grad underholdt barna med trampoline, tegning, spill og utkledningslek. 
Både jeg og mannen er akkurat nå i permisjon, så vi bare nyter livet sammen med de tre barna våre😍

Anonymkode: c0606...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kost oss masse alle sammen. Vi har barn på 14, 17 og snart 3 år. Vi har vært på museum, lekeland og turer. Vi har hatt besøk av venner og familie, og spist mye god mat. Og vi har hatt spillkvelder med brettspill, og påskeeggjakt 🥰 

Anonymkode: c27e0...fce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt det veldig bra, egentlig ikke gjort noenting. Barnet syntes det har vært veldig deilig med late dager. Et barn 11 år.

Skal bli nok styr nå frem mot sommeren med skole og fotball. 

Anonymkode: b9677...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er alenemor med lite penger, så vi har vært på små fjellturer og sover i hengekøye 3 netter på rad, laget masse mat på bål og leid kano gjennom frilager. Mine 2 og jeg har storkost oss! Så mye latter! 

Anonymkode: da038...d0d

Wow! Dette beundrer jeg😍

Anonymkode: d4fbe...bae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kost oss masse med familie og venner hele påsken. Bare vært på hjemstedet mitt hos mormor og morfar hele uka ❤️

Anonymkode: 27ceb...f26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg små barn lenger, men tenåringer. Vi har hatt flotte dager sammen. Først var jenta mi og jeg på jentetur, hun er 13 år. Vi var på musikal, shopping og har spist god mat i 3 dager. Så reiste vi på hytta og møtte de andre. Her har vi hatt fine dager i slaombakken, akebakken, afterski, eggleting med mer. Godt humør på alle sammen. I dag tar vi en rolig dag, før vi reiser hjem igjen i morgen. 

Anonymkode: 4fb9e...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også alenemor med lite penger og har storkost meg med sønnen min! bare gjort simple ting baket laget ting gått mye turer bare masse enkelt simpel kos uten å sitte flere timer forann en skjerm det synes jeg personligt er litt deprimerende...har fylt dagene med mye kreativt og positivitet god holdning og energi uansett hvor trøtt jeg har vært så verdt det! Er skikjelig givende og restituerende 🥰 dagen blir det man gjør det til. 

Anonymkode: d4fbe...bae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...