Gå til innhold

Vibrerende truse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har prøvd ei vibrerende truse? Jeg ville gjerne prøve og helst noe mannen kan styre selv fra en app, men er skeptisk til høy lyd (hvis den brukes ute på en date f. eks.) eller at det blir for intens. Jeg tar gjerne imot tips og anbefalinger. 😊

Anonymkode: a8957...d0c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det må ha vært skuffende! Kan du utdype hvorfor det var så tamt? 😊

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, det må ha vært skuffende! Kan du utdype hvorfor det var så tamt? 😊

TS

Vibrerte egentlig ikke de rette stedene, uansett hvordan jeg justerte. Var mer til irritasjon enn nytelse. 

Anonymkode: 29d3f...f23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke prøvd vibrerende truse, men Lovense vibrator egg funker i alle fall.

Anonymkode: 318e7...465

Og slike egg til å gå med inni.

Anonymkode: ed35f...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lovense Ferri festes i hvilken som helst truse med magnet. Den legger seg fint litt innimellom leppene og kan treffe ganske så bra 😏 På ett normalt bråkete offentlig sted høres ingenting. Jeg har brukt med på shopping på kjøpesenter og ute i parken 🫣 

Blir det for voldsomt kutter du bare Bluetooth'en på din egen mobil uten noen fikling med selve leketøyet 😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teyla skrev (5 minutter siden):

Lovense Ferri festes i hvilken som helst truse med magnet. Den legger seg fint litt innimellom leppene og kan treffe ganske så bra 😏 På ett normalt bråkete offentlig sted høres ingenting. Jeg har brukt med på shopping på kjøpesenter og ute i parken 🫣 

Blir det for voldsomt kutter du bare Bluetooth'en på din egen mobil uten noen fikling med selve leketøyet 😉

Skal man gå på shopping, og så plutselig måtte stønne ut i orgasme?? Hva skal andre folk tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten avsporing Fikk dette i god tro i bursdagsgave og ment som «humor» fra en kompis engang med noe manglende sosiale antenner😅verste var at det aldri var noe seksuelt mellom oss og vi bare var venner, men tror kanskje han hadde formening om noe annet. Så han mente vel å være den som styrte den også selvsagt.. 🙄 så nei, ikke prøvd og ikke vil jeg det heller. Han fikk pent beskjed om å hente den igjen og jeg har ikke kontakt med han mer 🤣

Anonymkode: d702d...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal man gå på shopping, og så plutselig måtte stønne ut i orgasme?? Hva skal andre folk tro?

Nå er det jo ikke sånn at man kjenner to sekunder med vibrering i trua og så kommer man? Det er pirrende, oppvarming, forspill. Jeg er heller ikke høylydt når jeg kommer, men nei, har selvfølgelig ikke fått orgasme på offentlig sted. Pusher ikke min seksualitet på andre mennesker, men litt pirring mellom meg og mannen (eller den som kontrollerer leken) er det ingen som får med seg. 😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjell på atferden til deg ts og en  mann  Som onanerer på åpen gata under jakken? Hvem vil vær en sånnn person??? Du er ikke bedre enn denne mannen. 

Anonymkode: 20753...041

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd litt diverse slike løsninger med typen og noen funker litt bedre enn andre, og det kan være både gøy og spennende men jeg er redd lyd kan bli hørt ute blant folk så mitt foretrukne valg er en latex truse med innvendig dildo. Det er deilig å pirrende å gå med den å kjenne en svak deilig pirring som ingen andre kan se eller merke😳 Helt stille er den også😃

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teyla skrev (10 timer siden):

Yay! Tusen takk for tips!

TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er forskjell på atferden til deg ts og en  mann  Som onanerer på åpen gata under jakken? Hvem vil vær en sånnn person??? Du er ikke bedre enn denne mannen. 

Anonymkode: 20753...041

Oj sann… det var da voldsomt! Å sammenligne en som går med ei vibrerende truse med noen som onanerer på åpen gata, faktisk! Jeg har ikke tenkt å være til sjenanse for noen eller eksponere mitt kjønnsorgan til noen andre. Så for meg skal det være noe pirrende og hemmelig som bare mannen og jeg vet om. Det er ikke alle som uler og hyler når de kommer heller. 😉 TS

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liten avsporing Fikk dette i god tro i bursdagsgave og ment som «humor» fra en kompis engang med noe manglende sosiale antenner😅verste var at det aldri var noe seksuelt mellom oss og vi bare var venner, men tror kanskje han hadde formening om noe annet. Så han mente vel å være den som styrte den også selvsagt.. 🙄 så nei, ikke prøvd og ikke vil jeg det heller. Han fikk pent beskjed om å hente den igjen og jeg har ikke kontakt med han mer 🤣

Anonymkode: d702d...321

Litt av en gave å få fra en vanlig kompis! 😳

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...