Gå til innhold

ambassadebryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei.

Skal gifte oss Stockholm til høsten og treng noen råd i den forbindelse,er de vanlig med brudekjole eller? Blir mest sannsynlig bare oss to som reiser ,tenker litt på å invitere med et vennepar bør vi spandere turen på de?Det har vi egentlig ikke råd til.Har tenkt å holde dette hemmelig inntil en rund dag senere på høsten derfor har jeg ingen å spørre om råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror egentlig du står ganske fritt i valg av kjole. Gjør hva du selv føler for. Jeg har valgt en helt enkel kjole til rett under knærne, den er ganske uformell, men fargen gjør at det blir mer enn en vanlig selskapskjole. Jeg var lenge i tvil om hvor "brudekjoleaktig" kjolen skulle være, men da jeg fant min, var det et lett valg.

Vi reiser med noen i familiene våre i tillegg til forloverene våre. Vi betaler flybillettene, og hotellrom i tre netter til forloverne våre. Men jeg vet at min forlover hadde gjerne betalt det selv (har hun sagt i alle fall), men det er jo en "gave" fra oss til dem. Familiemedlemmene som reiser betaler selv. (Men de valgte også selv å komme, vi inviterte ingen, da vi skal ha fest senere i sommer i hjembyen vår.)

Endret av Marililja
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde min "drømmekjole". Valgte den kjolen JEG hadde lyst på, og tenkte ikke et sekund på hva som er "vanlig" eller "passende". (og valget falt da for min del på en maggie sottero kjole.. veldig tradisjonell brudekjole)

Vi "inviterte" ingen, bare fortalte at vi skulle dra og gifte oss og når og sa at alle som ville kunne bli med og dele dagen med oss. De betalte reise og opphold selv, men vi spanderte 7 retters middag på dem alle på restaurant (til sammen 7 gjester ble med oss, så det ble 9 personer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...