AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:10 #21 Del Skrevet søndag kl 22:10 Det finnes ingen treningsøvelser som krymper spesifikke deler av kroppen. Det er en myte at man kan gjøre dette. Å ta sit ups alene vil ikke føre til en smalere midje, det er det kun nedgang i fettprosent som gjør. Men for all del, gjerne tren! Det er godt for helsa. Dersom du ikke er unormalt høy, kan det være realistisk å gå ned 2 kg i uken. Du har allerede en høy vekt, noe som gjør det lettere. Jeg anbefaler deg å finne en livsstil som passer med hva du ellers liker. Selv er jeg en person som er glad i å spise, både mye og lenge. Dette har jeg løst ved at majoriteten av maten jeg spiser er plantebasert. Om jeg får lyst til å spise, spiser jeg så mye jeg vil. Men jeg spiser gulrøtter, agurk og tomater. For meg er det håpløst å skulle kjempe i mot trangen til å spise, det har jeg gitt opp. Har bare endret hva jeg spiser på. Spiser altså helt vanlig mat utenom "snackingen", bare så det er klart. For det meste bønner, linser, tofu, havregryn og fisk. Kjøtt en sjelden gang i blant. Har selv gått fra nesten 70 kg til 56. Er 170 cm. Spiser hele tiden Anonymkode: f4848...049 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:56 #22 Del Skrevet mandag kl 07:56 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vil virkelig ha på meg bunaden min på 17.mai. Den er sunnmørebunad, dvs hemper som lukkes, ingen justeringsmuligheter (ikke snøring etc). Når den ikke passer så går den ikke igjen. I fjor: veide jeg 89,8kg på 21.april, bunaden var trang, gikk ned til 86,2 til 17.mai. Dvs ned 3,6kg på 3 uker. Bunaden passet så vidt, med holdin strømpebukse og sportsbh for å holde brystene inn. I år: nå veier jeg 94kg. Bunaden går ikke igjen. Tips til hvordan komme seg ned flest mulige kilo før 17.mai slik at bunaden passer? Vil tro vi er flere som har skippertak slanket oss for en anledning. Ikke opptatt av varig endring akkurat nå, mest at bunaden skal på. Og så skal jeg etter 17.mai bruke året fornuftig for å ikke stå ikke samme problem neste år. Og jeg skal ikke sy ut bunaden fordi det er ikke sunt å være overvektig så jeg vil ned til normalvekta som jeg har hatt tidligere. Tips til spesifikke treningsøvelser for å minske cm rundt bryst, rygg, midje? Tips til matvarer eller kurer? Anonymkode: 924c9...cf8 Mitt tips! Sy den ut, så slipper du å stresse med å komme inn i den hvert år. Kort tid til påske, så tror ikke du rekker å gå ned så mye før den tid Anonymkode: c7b52...e64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:01 #23 Del Skrevet mandag kl 08:01 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Håper du føler deg bra som sparker en som ligger nede, med din bedrevitende og nedlatende kommentar. Jeg skriver jo i hovedinnlegget at jeg skal prioritere egen helse. Sitat: ««Og så skal jeg etter 17.mai bruke året fornuftig for å ikke stå ikke samme problem neste år. Og jeg skal ikke sy ut bunaden fordi det er ikke sunt å være overvektig så jeg vil ned til normalvekta som jeg har hatt tidligere.» Anonymkode: 924c9...cf8 Hvordan kan du ha en normalvrkt på mange å 80 kg som kvinne?? Er du 190 høy eller? Anonymkode: dfb98...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet mandag kl 08:06 #24 Del Skrevet mandag kl 08:06 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vil virkelig ha på meg bunaden min på 17.mai. Den er sunnmørebunad, dvs hemper som lukkes, ingen justeringsmuligheter (ikke snøring etc). Når den ikke passer så går den ikke igjen. I fjor: veide jeg 89,8kg på 21.april, bunaden var trang, gikk ned til 86,2 til 17.mai. Dvs ned 3,6kg på 3 uker. Bunaden passet så vidt, med holdin strømpebukse og sportsbh for å holde brystene inn. I år: nå veier jeg 94kg. Bunaden går ikke igjen. Tips til hvordan komme seg ned flest mulige kilo før 17.mai slik at bunaden passer? Vil tro vi er flere som har skippertak slanket oss for en anledning. Ikke opptatt av varig endring akkurat nå, mest at bunaden skal på. Og så skal jeg etter 17.mai bruke året fornuftig for å ikke stå ikke samme problem neste år. Og jeg skal ikke sy ut bunaden fordi det er ikke sunt å være overvektig så jeg vil ned til normalvekta som jeg har hatt tidligere. Tips til spesifikke treningsøvelser for å minske cm rundt bryst, rygg, midje? Tips til matvarer eller kurer? Anonymkode: 924c9...cf8 Jeg tenker lavkarbo altså unngå for mye karbohydrater og sukker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet mandag kl 08:09 #25 Del Skrevet mandag kl 08:09 Jeg tenker Ketolyse som er streng lavkarbo… da mister du mye vann på kort tid iallefall.. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:15 #26 Del Skrevet mandag kl 08:15 Du har hatt et helt år på deg, så skyld ikke på påska. Påsken er fire dager, toppen en uke om du regner fra palmesøndag. Så finn noe annet å ta på deg, og sett deg som mål å få den til å passe neste år. Du vil vel ikke gå rundt og se ut som en stappet pølse? Anonymkode: 90dbe...139 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #27 Del Skrevet mandag kl 08:24 Kjør egg diet en uke, lavkarbo en uke, egg diet en uke til, så er du der lett. Anonymkode: 94d49...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #28 Del Skrevet mandag kl 08:24 Så kan du jobbe med sustainability etterpå. Anonymkode: 94d49...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:55 #29 Del Skrevet mandag kl 08:55 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvordan kan du ha en normalvrkt på mange å 80 kg som kvinne?? Er du 190 høy eller? Anonymkode: dfb98...ff4 Jeg har jo ikke sagt det. Jeg har sagt at jeg er overvektig nå og vil ned til normalvekt (74kg for min høyde) som jeg har vært før. Så derfor vil jeg ikke sy ut bunaden for jeg vet at det ikke er bra å være overvektig og fordi jeg var normalvektig for få år siden, jeg har vært normalvektig mot undervektig hele livet frem til to år siden. Anonymkode: 924c9...cf8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #30 Del Skrevet mandag kl 08:57 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du har hatt et helt år på deg, så skyld ikke på påska. Påsken er fire dager, toppen en uke om du regner fra palmesøndag. Så finn noe annet å ta på deg, og sett deg som mål å få den til å passe neste år. Du vil vel ikke gå rundt og se ut som en stappet pølse? Anonymkode: 90dbe...139 Jeg skylder jo ikke på påsken. Men til de som sier at 8kg er umulig å gå ned på 4uker så sier jeg at jeg har gått opp 2kg den siste uken så håper og tror ikke at de 2kg er fett så da er det ikke utenkelig å klare å gå ned mye de første ukene siden jeg uansettt har så mye å ta av. Anonymkode: 924c9...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #31 Del Skrevet mandag kl 08:57 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kjør egg diet en uke, lavkarbo en uke, egg diet en uke til, så er du der lett. Anonymkode: 94d49...2c6 Takk☺️ Anonymkode: 924c9...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet mandag kl 09:00 #32 Del Skrevet mandag kl 09:00 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tips til spesifikke treningsøvelser for å minske cm rundt bryst, rygg, midje? ingen treningsøvelser skal få deg til å miste fett akkurat hvor du vil dessverre. Bare å slanke seg, dvs en del mindre kalorier og de siste dagene før 17 mai, kutt på salt, og gå lavkarb da mister du en del vann også 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:25 #33 Del Skrevet mandag kl 09:25 Start i dag ts, ha troen! Dette klarer du! Velg en måte du tror du klarer å holde ut med frem til 17/5. Om det er lavkarbo/keto + faste, eller litt mer karbo men fortsatt faste f.eks. Ville Uansett holdt meg til å kun spise kjøtt, grønnsaker, litt frukt og magre meieriprodukter (cottage cheese og yt f.eks.) og drikke vann i denne perioden. Om du teller kalorier, legg deg på akkurat 1200. Bruk lifesum. Få i deg 0,6-1g protein x din kroppsvekt. Du klarer dette! Lykke til!! Anonymkode: 40cc8...227 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet mandag kl 09:49 #34 Del Skrevet mandag kl 09:49 Tråden er ryddet for helseskadelige råd og anbefalinger. veronica<3, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:18 #35 Del Skrevet mandag kl 10:18 Her er noen tips som kanskje kan hjelpe og som kan være overkommelige; Begynn i dag!! Gå tur 2 ganger pr dag på 45 min, eller en god lang tur, kutt sukker mest mulig + innta litt mer protein. Spis litt mindre porsjoner. Dager du ikke rekker å gå tur, kan du feks gjøre treningsøvelser. Finner mye bra på You tube. "Grow with Jo" har flott økter. Poenget mitt er at du må gjøre en anstrengelse HVER dag, enten i form av gå tur, sykle, øvelser hjemme..etc,, Jeg merker selv at magefettet og fettet på sidene reduseres betraktelig ved jevnlige turer, skal ikke mer til et par dager før forskjellen er der. Det strammer opp både rumpe og ben, altså så enkelt og effektivt! jeg går aldri i høyt tempo for det klarer jeg ikke, men tror effekten er enda bedre om du gønner litt på. Lykke til og håper du kommer oppi bunaden. Anonymkode: 731b6...48a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:22 #36 Del Skrevet mandag kl 10:22 Kanskje du kan få resept på Ozempic? Heier på deg! Anonymkode: f3740...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:24 #37 Del Skrevet mandag kl 10:24 vel, mitt råd er knallhard diett der du teller ALT du putter inn, trening (altså øke aktivitetsnivået ditt betraktelig og bailine minst tre ganger pr uke så tror jeg du kommer inn i bunaden TS. Anonymkode: ab4ac...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:53 #38 Del Skrevet mandag kl 11:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Start i dag ts, ha troen! Dette klarer du! Velg en måte du tror du klarer å holde ut med frem til 17/5. Om det er lavkarbo/keto + faste, eller litt mer karbo men fortsatt faste f.eks. Ville Uansett holdt meg til å kun spise kjøtt, grønnsaker, litt frukt og magre meieriprodukter (cottage cheese og yt f.eks.) og drikke vann i denne perioden. Om du teller kalorier, legg deg på akkurat 1200. Bruk lifesum. Få i deg 0,6-1g protein x din kroppsvekt. Du klarer dette! Lykke til!! Anonymkode: 40cc8...227 Takk!!! Anonymkode: 924c9...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:13 #39 Del Skrevet mandag kl 14:13 Knekkebrød-dietten kan sikkert hjelpe litt? Selv om jeg er usikker på om du klarer å gå ned så mye på så kort tid. Anonymkode: 3d280...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:22 #40 Del Skrevet mandag kl 14:22 Hver sin lyst. Jeg hadde nok gått for et annet antrekk hvis situasjonen var slik, og hadde ikke sultet meg for å presse meg inn i en bunad hvor jeg likevel ville sett ut som en stappet pølse og vært ukomfortabel en hel dag. Anonymkode: fdb49...2e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå