Gå til innhold

Får ikke kontakt med kjæresten, ringe naboen hans så seint på kvelden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke noen annen grunn enn at han ikke har gitt fra seg livstegn på noen timer 

Anonymkode: ebc30...857

Det er drøy kost å ringe naboen altså.

Jeg hadde tenkt du var kokko kontrollerende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde typen min snakket sånn som dette, hadde det vært grunn til å slå opp. 

Anonymkode: e9a0c...9a3

Enig, får helt vondt av ts jeg.. 

Anonymkode: 54647...f5b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan hende at den ts beskriver som naboen, er huseier. Dvs de har ekstranøkkel og kan låse seg inn. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: e9d7f...141

Huseier kan selvagt IKKE låse seg inn i utleieboligen bare fordi kjæresten misliker at han ikke har sendt meldinger på noen timer! 

Jeg hadde selv flytta ut neste dag om huseier gjorde noe sånt. 

Anonymkode: f9365...fb9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver sikker og ordner med en annen dame. 

Sofasoving, klassikeren. 

Har dere pratet om avstandsforholdet deres og utryggheten du opplever tidligere? Like greit å gjøre det. Kan fort bli skadet «for livet» for slik svik. Ikke noe gode følelser der der. 

Magefølelsen sier det er mer det det handler om, enn fare, sykdom eller selvmordsrisiko her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har fått kontakt nå. Han hadde bare glemt telefonen hjemme, mens han var ute. Føler meg rimelig dum nå, men jaja. Bra jeg ikke satte hele verden i bevegelse... takket være dere det. 

Ja selvfølgelig var det det 👌👌😎😎.

Den har jeg tatt selv flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke noen annen grunn enn at han ikke har gitt fra seg livstegn på noen timer 

Det er jo helt normalt. Ro deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne historien er helt utrolig. Skal ikke en kjæreste få lov å gå seg en tur noen timer uten å melde ifra først. Å legge igjen tlf for å få litt ro er nyttig for dem fleste. Nå i dagens samfunn forventes det å være online hele tiden, ikke sunt.

Ville vurdert hvor ofte /mye dere burde snakke. Det kan jo faktisk hende at kjæresten har andre venner og familie enn kjæresten en bør/må være til stede for. Uten at Tlf ringer hele tiden.....

Å ringe en ukjent nabo om en slike bekymringer er uansett ikke riktig.  bedre å ringe politiet 02800 så har de rutiner for slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 23.39):

Ja, du er hysterisk. Pust med magen. 

Anonymkode: fdbfd...ddf

Lungene puster man med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mann1977 skrev (1 minutt siden):

Denne historien er helt utrolig. Skal ikke en kjæreste få lov å gå seg en tur noen timer uten å melde ifra først. Å legge igjen tlf for å få litt ro er nyttig for dem fleste. Nå i dagens samfunn forventes det å være online hele tiden, ikke sunt.

Ville vurdert hvor ofte /mye dere burde snakke. Det kan jo faktisk hende at kjæresten har andre venner og familie enn kjæresten en bør/må være til stede for. Uten at Tlf ringer hele tiden.....

Å ringe en ukjent nabo om en slike bekymringer er uansett ikke riktig.  bedre å ringe politiet 02800 så har de rutiner for slikt.

Nå syns jeg du er unødig hard, det kommer jo også an på hva som er normalt for paret. 

Da jeg hadde ble kjæreste med min mann og vi ikke hadde flyttet sammen var det vanlig for os å prate hele tiden, og jeg ville også blitt urolig dersom han ikke ga svar på mange timer.  Hadde det dermed vært vanlig at han brukte flere timer på å svare eller bare sovnet i fra så ville jeg ikke brydd meg. Poenget er jo at ofte har par et mønster i kontakt, og da er det ikke rart å bli urolig ved avvik. Men selvsagt så har det ofte en forklaring, samt det er for drøyt å sende inn naboen. 

Anonymkode: 37132...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...