AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Kvinners problemer betyr veldig mye for meg, derfor gjør det ekstra vondt når kvinner ikke bryr seg om menns problemer. Selvsagt vil jeg fortsette å støtte kvinner, men hvordan kan jeg takle hatet jeg får tilbake? Anonymkode: bd16b...71f
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Jeg tror begge kjønn føler det samme som deg. Menn føler de får det fra kvinner og kvinner føler de får det fra menn. Anonymkode: 381be...fdd 3
Rosa Dartle Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april Aldri merket hat noen veier. Bare vær normal og hyggelig du, så går det nok bra. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Du må nesten utdype hva slags hat du mener at du får. Anonymkode: 4010d...d5c 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Men hva slags omgangskrets er du i? Dette høres ikke vanlig ut. Om du opplever å motta hat fra nære og bekjente, bør du vurdere nye venner. Jeg tror de aller fleste kvinner bryr seg om menns problemer, og vice versa. Det finnes så klart unntak på begge sider. Anonymkode: ad177...4be 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Hvilket hat? Hvorfor kan du ikke bare være et godt medmenneske for alle du møter? Hva er det konkret du må takle som du ikke takler? Dette er jo bare tull. Kjenner flere menn som kaller seg feminister. De har ikke slike oppkonstruerte «problemstillinger». Spør kamerater, venninner, kjæresten, familien din om råd. Anonymkode: 80fa4...cfb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april Slutt å kalle deg feminist. Feminisme som ideologi har utviklet seg til å bli fiendtlig overfor menn. Dette har resultert i å menn som Andrew Tate og liknende har såpass påvirkning på mange unge menn i dag. Anonymkode: 2d96f...004 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må nesten utdype hva slags hat du mener at du får. Anonymkode: 4010d...d5c alle i tråden som ikke tror på meg fordi jeg er en mann. Anonymkode: bd16b...71f
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): alle i tråden som ikke tror på meg fordi jeg er en mann. Anonymkode: bd16b...71f Kan du nevne et eksempel eller to, så vi lettere kan forstå hva du mener? På hatet du mener du får? Anonymkode: 0f1db...1f4 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): alle i tråden som ikke tror på meg fordi jeg er en mann. Anonymkode: bd16b...71f Du må komme med konkrete eksempler hvis du vil ha konkrete innspill. Ut ifra det du skriver her så mener du "hat på KG", ikke fra kollegaer, venner, famlie? Anonymkode: 4010d...d5c 3
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Jeg er en helt vanlig norsk mann som, selv om jeg aldri selv har brukt begrepet feminist om meg selv (uten at det hadde gjort meg noe om andre kalte meg det), for all del støtter opp om kvinnesak og likestilling mellom kjønnene. Og jeg skjønner virkelig ikke hva faen du henviser til. De aller, aller fleste kvinner jeg har møtt har aldri gitt uttrykk for noen form for hat mot menn. Eller bagatellisert gutter og menns problemer de gangene det har blitt tema. De fleste mennesker, kvinner som menn, er ålreite folk og behandler de fleste de møter på en fin måte. Anonymkode: 5d77b...3e6 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. april #13 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): alle i tråden som ikke tror på meg fordi jeg er en mann. Anonymkode: bd16b...71f Tror på deg innen hva? Anonymkode: 7b388...908
AnonymBruker Skrevet 21. april #14 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): alle i tråden som ikke tror på meg fordi jeg er en mann. Anonymkode: bd16b...71f Noen her: «jeg forstår ikke hva du mener med hat og hvilke råd du trenger. Det høres oppkonstruert ut». Du: «Jeg opplever hat når du skriver slikt». Råd: ikke skriv her, eller vær mer konkret. Når du bryr deg om kvinners problemer, kan du komme med et eksempel der du opplever hat fordi du også bryr deg om andre menneskers problemer? Anonymkode: 80fa4...cfb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå