AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:14 #1 Del Skrevet søndag kl 21:14 Hei, Hva mener KG om det her? Når jeg traff eksen min, husker jeg at han ville at jeg skulle flytte inn hos han kjapt. Han ville også bestemme hvor vi skulle kjøpe bolig etterhvert, og styrte det meste. Jeg var ung og dum, og ble med på det meste. Nå ser jeg at han gjør det samme med en ny dame. Han får henne inn til seg kjapt som fy, ( etter to-tre mnd ) til tross for at det er barn med i bildet både hos han og hos henne. Når vi bodde sammen, så var jeg ansvarlig for alt hjemme, mens han kom hjem hver kveld i ni tiden. Han var omtrent aldri hjemme, så forholdet gikk dukken fordi vi ble veldig fjerne for hverandre, og han var konstant sur og tverr, raste rundt uten øyekontakt, svært mistenksom ovenfor meg mm. JEg var "håpløs" som mor ifølge han, og var sliten og utbrent og hadde ikke tid til å ha en jobb en gang, mens han jobbet dagen lang OG på kvelden, når han var hjemme. Husket han sa ting som at "jeg aldri kom til å greie meg alene" og "han hadde viktigere ting å gjøre enn å holde på med vasking og husarbeid" Når jeg dater, så dater jeg vedkommede i minst et år, før jeg ønsker å snakke om noe samboerskap, fordi jeg vet at det kan gå skeis. Mens min eks vil ha ny dame inn kjapt som fy... Så jeg lurer på, hva er greia med menn som er sånn? Noen andre som har merket dette? Anonymkode: 977f6...70d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:15 #2 Del Skrevet mandag kl 13:15 Min eks var likedan. Riktignok var det ikke barn inne i bildet. Jeg er en person som trives med alenetid og trenger det. Mens han hatet alenetid. Det ble til at han allerede etter et par ukers dating lagde en nøkkel til meg til leiligheten hans. Jeg syns det var superromantisk (dum som jeg var) og bet rett på. I ettertid ser jeg at dette er lovebombing. Samboerskapet utviklet seg veldig fort til at jeg ble vaskedame, kokk, psykolog og "mamma". Han hadde noen å tilbringe tid sammen med, noen som tok seg av vasking og matlaging (jeg prøvde å få til en 50/50 fordeling, men det var umulig) og han hadde noen å dele regninger med. Min eks brukte også å si svært manipulerende påstander som "man må være en spesiell type mann for å kunne klare å leve sammen med deg". ALDRI IGJEN Anonymkode: b1c1b...a33 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet mandag kl 13:23 #3 Del Skrevet mandag kl 13:23 Bruk sunn fornuft. Ingen normal mann er så desperat. Finn dere menn som tar seg god tid. Beste tipset! 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:29 #4 Del Skrevet mandag kl 13:29 Et enormt rødt banner. Hadde løpt den andre veien, om en mann foreslo det for meg. Jeg syns at samboeren min og jeg flyttet raskt sammen, da hadde vi datet i 9 måneder. Anonymkode: 3bfe7...62b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:36 #5 Del Skrevet mandag kl 13:36 Noe mindre enn 20 år er uaktuelt. Anonymkode: 880fd...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 13:38 #6 Del Skrevet mandag kl 13:38 Høres ut som han trenger hushjelp og kokk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:32 #7 Del Skrevet mandag kl 14:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min eks var likedan. Riktignok var det ikke barn inne i bildet. Jeg er en person som trives med alenetid og trenger det. Mens han hatet alenetid. Det ble til at han allerede etter et par ukers dating lagde en nøkkel til meg til leiligheten hans. Jeg syns det var superromantisk (dum som jeg var) og bet rett på. I ettertid ser jeg at dette er lovebombing. Samboerskapet utviklet seg veldig fort til at jeg ble vaskedame, kokk, psykolog og "mamma". Han hadde noen å tilbringe tid sammen med, noen som tok seg av vasking og matlaging (jeg prøvde å få til en 50/50 fordeling, men det var umulig) og han hadde noen å dele regninger med. Min eks brukte også å si svært manipulerende påstander som "man må være en spesiell type mann for å kunne klare å leve sammen med deg". ALDRI IGJEN Anonymkode: b1c1b...a33 Ja, det er jo lovebombing på en måte ja... Og han pøser på med penger og turer så lenge han får noe tilbake for det. Men det er aldri sånn at han skal bo hos kvinnen, det er alltid hun hos han. Alltid andre som skal tilpasse seg han. Tilogmed når vi fikk barn, så var det han som ville styre når. Stemmen min var liksom ikke viktig. Håper nesten at nye dama hans leser her, og tenker litt over ting. Hun er ganske mye yngre og det er barn inne i bildet. Anonymkode: 977f6...70d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:46 #8 Del Skrevet tirsdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 23.14): Hei, Hva mener KG om det her? Når jeg traff eksen min, husker jeg at han ville at jeg skulle flytte inn hos han kjapt. Han ville også bestemme hvor vi skulle kjøpe bolig etterhvert, og styrte det meste. Jeg var ung og dum, og ble med på det meste. Nå ser jeg at han gjør det samme med en ny dame. Han får henne inn til seg kjapt som fy, ( etter to-tre mnd ) til tross for at det er barn med i bildet både hos han og hos henne. Når vi bodde sammen, så var jeg ansvarlig for alt hjemme, mens han kom hjem hver kveld i ni tiden. Han var omtrent aldri hjemme, så forholdet gikk dukken fordi vi ble veldig fjerne for hverandre, og han var konstant sur og tverr, raste rundt uten øyekontakt, svært mistenksom ovenfor meg mm. JEg var "håpløs" som mor ifølge han, og var sliten og utbrent og hadde ikke tid til å ha en jobb en gang, mens han jobbet dagen lang OG på kvelden, når han var hjemme. Husket han sa ting som at "jeg aldri kom til å greie meg alene" og "han hadde viktigere ting å gjøre enn å holde på med vasking og husarbeid" Når jeg dater, så dater jeg vedkommede i minst et år, før jeg ønsker å snakke om noe samboerskap, fordi jeg vet at det kan gå skeis. Mens min eks vil ha ny dame inn kjapt som fy... Så jeg lurer på, hva er greia med menn som er sånn? Noen andre som har merket dette? Anonymkode: 977f6...70d Fordi de et enten sosiopater eller rævhull av menn. Anonymkode: 08a06...d8f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:48 #9 Del Skrevet tirsdag kl 15:48 Hushjelp og kokk ja. Og gjerne noen de kan kontrollere litt sånn generelt i tillegg. Anonymkode: f6160...54f 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl 15:55 #10 Del Skrevet tirsdag kl 15:55 Ikke bra. Jeg blir ikke glad hvis en jeg datert spør om jeg vil flytte inn til dem i løpet av få måneder. Da har man ikke blitt kjent ordentlig engang. Flytter ikke inn med noen man såvidt kjenner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet onsdag kl 09:25 #11 Del Skrevet onsdag kl 09:25 AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 23.14): jeg aldri kom til å greie meg alene" Man speiler jo sine egne skyggesider i den andre. Hvis han sa du ikke kommer til å klare deg alene, så er det mest sannsynlig fordi han ikke klarer det selv. Og da er det åpenbart hvorfor han vil at den nye partneren skal flytte inn fort. Han ønsker å gjøre seg selv hel ved å la henne fylle opp det han mangler. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:28 #12 Del Skrevet onsdag kl 09:28 frivis skrev (På 21.4.2025 den 15.23): Bruk sunn fornuft. Ingen normal mann er så desperat. Finn dere menn som tar seg god tid. Beste tipset! enig men da er han for sendrektig og ubeslutsom og det er også en turn-off for noen damer tydeligvis.. K/53 Anonymkode: f41d2...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 10:26 #13 Del Skrevet onsdag kl 10:26 🚩🚩🚩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:53 #14 Del Skrevet onsdag kl 14:53 Desperate menn er triste og patetiske greier, men dessverre ikke uvanlig. Anonymkode: 7100f...651 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvita Skrevet onsdag kl 15:13 #15 Del Skrevet onsdag kl 15:13 (endret) Hvordan er folk vokst opp når noen man knapt kjenner kan diktere hvor du skal bo? Jeg lurer virkelig, for det virker helt fjernt for meg å noen gang skulle gi fra meg kontrollen over eget liv. Endret onsdag kl 15:14 av Ryvita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå