Pippi Lotta Skrevet i går, 17:31 #101 Del Skrevet i går, 17:31 AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 12.17): Jeg ønsker ikke å gå dypt inn i alle hans fysiske og psykiske utfordringer. Og for meg og mannen min så er han selvsagt uerstattelig og en stor glede. Det handler om at vi vil bygge sønnen vår opp til å bli en livsglad person med en enkel jobb og egne hobbyer som gir ham mening og glede. Og at vi lærer ham viktigheten av personlig hygiene, husarbeid og frisk luft. Jeg kommer ikke til å påstå for ham at han bør bli gift og få barn som voksen, for det kommer neppe til å skje. 1 av 4 norske menn over 40 år er enslige og barnløse. 1 av 4! Det man må gjøre er å prøve å få mest mulig selvstendige og lykkelige barn, og så får en eventuell partner for dem komme som en gledelig bonus. Anonymkode: c1cd1...ce8 Forsåvet enig i at det er viktig og fokusere på livsglede! Men som sagt menn som takler en SFO jobb har somregel veldig ettertrakta egenskaper. Så uanset hvor "enkel" du mener den jobben er, så gir det ikke helt mening at han skal greie den uten å ha noen sjanse på dame. Om det er slik at han har veldig nedsat funksjonsevne (du skriver som om han sliter med å forstå vanlig hygiene) så finnes det jo også kvinner i den situasjonen, så det er fremdeles mulig å finne noen på sit eget nivå. Angående 1 av 4 menn er ikke gift, så betyr jo ikke det at 1 av 4 menn aldri har hat kjæreste.... Det betyr heller ikke at 1 av 4 prøver å gifter seg men feiler. Det talle inkluderer jo menn som prioriterer jobb, hobby, "flørting" eller andre intereser over en familie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå