Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn nermar seg 30. Han hal lyst på kjæreste men har så langt ikkje hatt hellet med seg . Har dere noen tips på hvordan han skal gå fram? 

Anonymkode: bcbd8...07e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du søker i søppelbøtta, finner du ikke annet enn søppel. Når du søker i smykkeskrinet finner du ikke annet enn verdisaker. Mitt råd er å prøve å finne en passende person på steder som reflekterer respekt, verdier, åpenhet og suksess. Hold deg unna datingapper som forskning har bevist at de kun er for tilfeldig sex, og unngå også barer og fester. Det er ikke det beste stedet.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du skulle ha begynt da han var barn. Det viktigste du gjør nå er å slippe taket. Ingen vil ha en 30-åring med mamma på slep.

• Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min sønn nermar seg 30. Han hal lyst på kjæreste men har så langt ikkje hatt hellet med seg . Har dere noen tips på hvordan han skal gå fram? 

Anonymkode: bcbd8...07e

Hvorfor har han ikke hellet med deg? Hva gjør han selv for å finne en kjæreste?

Anonymkode: 7a77e...0ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La være å blande deg!

Anonymkode: 2cc21...23a

• Liker 15
Skrevet

Noen av kommentarene er veldig merkelige! Hun ba om hjelp, ikke kritikk eller politisk analyse. Enten hjelp eller hold kjeft

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan spørre vennene dine om de kjenner noen unge kvinner som ser etter en partner.

Du kan også oppmuntre han til å komme seg i form.

Anonymkode: 61a49...220

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at han ikke klarer å finne seg en kjæreste? Har han ting på stell, som jobb, bolig og interesser?

Anonymkode: 93f9d...0f2

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg ble spleiset med barnet til ei mor jeg jobbet med. Moren selv som tok det opp. Jeg flyttet dog, og rakk aldri å møte han. Jeg synes det var kjempe koselig!!

Anonymkode: 2d804...722

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mads2000 skrev (4 minutter siden):

Noen av kommentarene er veldig merkelige! Hun ba om hjelp, ikke kritikk eller politisk analyse. Enten hjelp eller hold kjeft

Det er et godt råd at mamma ikke blander seg.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (4 minutter siden):

Det er et godt råd at mamma ikke blander seg.

Jeg tror det ikke er så enkelt som du tror. Kort sagt, hvis du ser en naken person, ikke spør ham hvor klærne hans er, men hjelp ham fordi ingen vil være naken. Noen ganger er vi svake eller omstendighetene er sterkere enn oss. Uansett, jeg hadde en gang en mor og jeg vet at mødre alltid ser på barna sine som barn uansett hvor gamle de er eller hvor høyt oppe i posisjoner de har. Se på hun at Hun er en fantastisk mor

• Liker 1
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mulig at du kan hjelpe han hvis han er informert om og åpen for det. Da gjelder det nok å få introdusert han for nye folk og utfordre han til å begi seg ut på noe nytt.

Anonymkode: 605a6...ecd

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mads2000 skrev (1 time siden):

Når du søker i søppelbøtta, finner du ikke annet enn søppel. Når du søker i smykkeskrinet finner du ikke annet enn verdisaker. Mitt råd er å prøve å finne en passende person på steder som reflekterer respekt, verdier, åpenhet og suksess. Hold deg unna datingapper som forskning har bevist at de kun er for tilfeldig sex, og unngå også barer og fester. Det er ikke det beste stedet.

Jeg fant min utkårede på datingapp, så ikke helt enig der. Fins nok litt forskjellig på de datingappene. Både seriøse og useriøse. 

Anonymkode: 38852...769

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg fant min utkårede på datingapp, så ikke helt enig der. Fins nok litt forskjellig på de datingappene. Både seriøse og useriøse. 

Hei

For den først  ønsker jeg deg virkelig et godt liv og å være sammen med en god og passende partner. Men det som skjedde med deg skjer i en liten prosentandel og er derfor et unntak som ikke kan brukes som standard og betraktes som en regel. Forskning har generelt vist at Dateapper er et dårlig valg for å finne en partner og ofte har alvorlige konsekvenser, selv om det er noen vellykkede tilfeller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mads2000 skrev (2 minutter siden):

Hei

For den først  ønsker jeg deg virkelig et godt liv og å være sammen med en god og passende partner. Men det som skjedde med deg skjer i en liten prosentandel og er derfor et unntak som ikke kan brukes som standard og betraktes som en regel. Forskning har generelt vist at Dateapper er et dårlig valg for å finne en partner og ofte har alvorlige konsekvenser, selv om det er noen vellykkede tilfeller.

Hvis du skal vise til forskning, er det god skikk å oppgi hva som er kilden din og linke til denne. At datingapper "ofte har alvorlige konsekvenser" er en ganske drøy påstand.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel en eller annen grunn til at han ikke har hatt kjæreste. Det du kan hjelpe han med er å hjelpe han å bli litt bedre kjent med hvem han er og hvordan omverdenen ser på han. 

Har han noen venner f.eks kan også de være gode støttespillere. Hvis han er helt uinteressant som kjærestemateriale er det trolig noe som må jobbes litt mer. Det kan være alt fra personlig hygiene til holdninger, sosiale ferdigheter, selvtillit, urealistiske forventninger osv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det aller viktigste kvinner ser etter hos en mann, er nok at han er løsrevet fra mamma i god tid før 30-årsdagen.

Anonymkode: cc547...d78

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis du skal vise til forskning, er det god skikk å oppgi hva som er kilden din og linke til denne. At datingapper "ofte har alvorlige konsekvenser" er en ganske drøy påstand.

Det er mye forskning og du kan forske på det selv. Jeg var i et møte med en av Sosial og pedagogisk støttespiller som også er interessert i disse sakene, og han var enig med meg og han har sett disse resultatene

Skrevet

Jeg tror ikke du kan hjelpe han med dette 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

er du kanskje en hetrofil kvinne? TS sin sønn er ikke en hetrofil kvinne

Anonymkode: 61a49...220

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...