AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Har noen prøvd tilskudd («slankepiller») for å øke forbrenningen? I sammenheng med trening og sunt kosthold/kaloritelling. Jeg har forsøkt å gå ned i åresvis, jeg går ned ca 7-10kg i løpet av like mange uker og så stopper det opp, og så skjer det noe og så er alle kg og litt til tilbake. Teller kalorier og veier absolutt alt. Føler jeg har ødelagt forbrenningen min helt. Jeg har ca 20-25kg jeg vil ned for å være innenfor normalvekt. Nå vil jeg ned og skulle gjerne hatt litt drahjelp av piller (sammen med trening og kosthold). Jeg skulle gjerne visst om noen har prøvd noe for å øke forbrenningen, men også om noen har prøvd noe og at det ikke virket. Vitaminer, piller, spesifikke matvarer osv. Tenker på f.eks. dette: https://www.vita.no/helsekost/behov/vektkontroll/new-nordic-fat-burner-60-tabletter?v=347916&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADjQubWzBn54QDxFtIiJeTxKIQqth&gclid=CjwKCAjwk43ABhBIEiwAvvMEBysNS3jQAoeWf8k77NvAA_BAX0ab35n5RzRDxPaN9T5f_oe9OmRqZhoC9f8QAvD_BwE https://www.vita.no/helsekost/behov/vektkontroll/30-days-plus?_gl=1*n5sea6*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwk43ABhBIEiwAvvMEBzU7d6I3We6KOxaT2vDc6FZMzwQst3M8jl85vgKpREVxVoJjbcgZMRoCanMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADjQubVEbfw2r7hE23CTFtBO5I_5r «ekstra krom og jod for å normalisere blodsukkeret og øke forbrenningen.» Ønsker ikke ovenfra og ned holdning med at det er lett å gå ned i vekt, kalorier inn og kalorier ut osv, for kroppen min matcher ikke forbrenningen den burde ha. Jeg forstår teorien, men det er vanskelig å gå ned i vekt. Anonymkode: 0994d...ba5
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Ingen ting annet enn trening og/eller økt muskelmasse øker forbrenningen. Anonymkode: 50017...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå