AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Spurte om vi skulle finne på noe på mandag (for er jo påskefri trossalt), noe han bare svarte "vi kan finne på noe på tirsdag!". Spør hva han skal på mandag, får ikke svar, han skriver noe helt tilfeldig og uinteressant i stedet, spør igjen, hvorpå han sier han er opptatt med besøk. NULL info tidligere om at han skal få besøk, og nada ytterligere info om hvem det er osv osv... Er det meg det er noe galt med som synes det er rart? Anonymkode: cbdb4...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Nei. De fleste ønsker å fremstå som åpne og ærlige, og å oppføre seg slik at partner ikke blir usikker på dem, spesielt tidlig i et forhold. Med mindre de er fryktelig umodne eller egentlig ikke veldig dedikert til relasjonen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april Trolltunge skrev (Akkurat nå): Nei. De fleste ønsker å fremstå som åpne og ærlige, og å oppføre seg slik at partner ikke blir usikker på dem, spesielt tidlig i et forhold. Med mindre de er fryktelig umodne eller egentlig ikke veldig dedikert til relasjonen. Greia er at vi har vært sammen lenge, typ ti år. Så kanskje jeg ikke burde bli usikker av dette, men jeg ønsker bare innsikt i kjæresten min stt liv... Men ja, får jo veldig inntrykk til at vedkommende ikke er veldig dedikert til relasjonen, som igjen gjør meg usikker. Anonymkode: cbdb4...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greia er at vi har vært sammen lenge, typ ti år. Så kanskje jeg ikke burde bli usikker av dette, men jeg ønsker bare innsikt i kjæresten min stt liv... Men ja, får jo veldig inntrykk til at vedkommende ikke er veldig dedikert til relasjonen, som igjen gjør meg usikker. Anonymkode: cbdb4...ef8 Da er det nok best å trå et par skritt tilbake, og avvente og se om han følger. Gjør han ikke det har du et valg om å ta konsekvensene av det, eller å leve på tro, håp og kjærlighet som mest sannsynlig ikke er så gjengjeldt som du ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Del Skrevet 20. april Oi, 10 år og dere er ikke samboere? Og han er hemmelighetsfull?? Er dette nytt? Anonymkode: e460e...81f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. april #6 Del Skrevet 20. april Når dere har vært sammen så lenge, vet du vel selv om dette er rar eller normal oppførsel til han å være? Pleier han å være en åpen bok, er det jo merkelig at han plutselig ikke vil sin noe, om han ofte lar være å fortelle deg ting er spørsmålet hvorfor du reagerer nå. Sett utenfra er det for så vidt også litt rart at dere ikke har snakket om påskeplaner før nå... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april Årsaken kan være hva som helst, fra at han har andre han heller vil være sammen med, men ikke fortelle deg om, til at han har planlagt en hyggelig overraskelse til deg i morgen, til frieri... eller at han bare generelt er en unnvikende dust. Du kjenner ham - er dette normalt for ham å være? I så fall, hvorfor har dere vært sammen i ti år? Anonymkode: f0acb...f88 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:13 #8 Del Skrevet mandag kl 06:13 Jeg tror ikke jeg hadde orket, uansett hva årsaken er. Er også i en langvarig relasjon. Og selv når vi er på reise hver for oss er vi da helt åpne om hva vi har gjort, og hva vi skal. Uten at det er noe sjalusi, eller meldeplikt. Anonymkode: 99f1f...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:19 #9 Del Skrevet mandag kl 06:19 Etter ti år så bør man være 100 % trygge på hverandre, ellers er det virkelig ikke liv laga. TI ÅR! Anonymkode: 29fda...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:24 #10 Del Skrevet mandag kl 06:24 Du kjenner han vel bedre enn dette etter 10 år? Anonymkode: fd78e...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:29 #11 Del Skrevet mandag kl 06:29 Nei, det er selvfølgelig ikke noe rart at du synes det er merkelig. Spesielt ikke etter ti år. Anonymkode: de6d1...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:30 #12 Del Skrevet mandag kl 07:30 Nei, det er fryktelig merkelig. Men svar gjerne på om dette er et engangstilfelle eller om han har en tendens til å være slik? Jeg tenker for å være ærlig at det er så hemmelighetsfullt og merkelig at det enten må være utroskap eller planlegging av et frieri 😅 Anonymkode: 798be...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:52 #13 Del Skrevet mandag kl 07:52 Jeg syns ikke det er rart, man har da ikke full meldeplikt for alt man gjør. Det er jo en grunn for at man er servere. Man trenger litt space. Du må ha tillit til han. Anonymkode: 3b99a...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:10 #14 Del Skrevet mandag kl 11:10 ENTEN så skal han gjøre noe galt, eller så føler han at han må rapportere alt han gjør for at du skal kunne stole på han. Anonymkode: aed85...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:38 #15 Del Skrevet mandag kl 13:38 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du kjenner ham - er dette normalt for ham å være? I så fall, hvorfor har dere vært sammen i ti år? Ja, det er ikke unormalt, men blitt mer av det i det siste. Og det er ikke det at jeg ikke stoler på han, men føler jo veldig at jeg ikke er en del av livet hans når jeg ikke aner hva som skjer? Anonymkode: cbdb4...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #16 Del Skrevet mandag kl 14:23 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, det er ikke unormalt, men blitt mer av det i det siste. Og det er ikke det at jeg ikke stoler på han, men føler jo veldig at jeg ikke er en del av livet hans når jeg ikke aner hva som skjer? Anonymkode: cbdb4...ef8 Altsåååå... If it looks like a duck... Anonymkode: 798be...419 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:09 #17 Del Skrevet tirsdag kl 08:09 AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 22.35): Spurte om vi skulle finne på noe på mandag (for er jo påskefri trossalt), noe han bare svarte "vi kan finne på noe på tirsdag!". Spør hva han skal på mandag, får ikke svar, han skriver noe helt tilfeldig og uinteressant i stedet, spør igjen, hvorpå han sier han er opptatt med besøk. NULL info tidligere om at han skal få besøk, og nada ytterligere info om hvem det er osv osv... Er det meg det er noe galt med som synes det er rart? Anonymkode: cbdb4...ef8 RART. Sikkert en annen kjæreste og på si. Fysjjj Anonymkode: ad070...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet tirsdag kl 08:15 #18 Del Skrevet tirsdag kl 08:15 AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 22.39): Greia er at vi har vært sammen lenge, typ ti år. Så kanskje jeg ikke burde bli usikker av dette, men jeg ønsker bare innsikt i kjæresten min stt liv... Men ja, får jo veldig inntrykk til at vedkommende ikke er veldig dedikert til relasjonen, som igjen gjør meg usikker. Anonymkode: cbdb4...ef8 Det rare her er jo at dere har vært sammen i ti år, og ikke bor sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:43 #19 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Grønnastar skrev (3 timer siden): Det rare her er jo at dere har vært sammen i ti år, og ikke bor sammen. Ja, jeg har prøvd å få det til, så det er jo åpenbart mer enn det at han ikke deler om livet sitt som ikke fungerer i relasjonen... Føler jo litt på at jeg bare er en kjæreste han har for å ha noen å ligge med med minimal innsats. Så på tide å gjøre noe med det Anonymkode: cbdb4...ef8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:10 #20 Del Skrevet tirsdag kl 12:10 Du får være lite hemmelighetsfull tilbake. Anonymkode: ad3f0...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå