Gå til innhold

Hadde min første date på 7 år i går..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det normalt med råklining på første date? Er jo nesten like intimt som puling. 

Anonymkode: 711d0...7c1

Klining er midt mellom håndhilsning og ligging. Klining er en effektiv måte å få frem følelser.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og ble positivt overrasket. Kjenner at jeg liker han veldig godt.. Satt i timesvis og snakket, som om vi hadde kjent hverandre lenge egentlig. Det ble ikke sex (hadde bestemt meg for det), men veldig mye «klining» på hans initiativ. 
Men saken er den at før vi møttes var han veldig «på» på snap, og sendte kyssefjes/blunkefjes osv, mens i dag når han har skrevet noe er det bare setninger uten emojis… Ikke er han like «på» i dag heller. 
Synd fordi jeg likte han veldig godt.. Det er vel et dårlig tegn? Og ja, jeg er over 40, og voksen så burde ikke fokusere og analysere så over dette… 

Anonymkode: c45f9...a7a

Spør om han blir med på et galleri besøk 😉Veldig mange menn synes slikt er i overkant kjedelig, så ikke ligg med han før han går hånd i hånd med deg på slike offentlige steder.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (3 timer siden):

Spør om han blir med på et galleri besøk 😉Veldig mange menn synes slikt er i overkant kjedelig, så ikke ligg med han før han går hånd i hånd med deg på slike offentlige steder.

Galleri er kjedelig for alle som ikke intresserer seg for å leke intelligente.

Anonymkode: 587d9...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Galleri er kjedelig for alle som ikke intresserer seg for å leke intelligente.

Anonymkode: 587d9...2bc

Du må ikke tro at alle er som deg.

Jeg og mannen min brukte ofte å stikke innom gallerier. Vi hadde nytt, stort hus, og kjøpte av og til kunst til å ha på veggene. I stedet for julegaver (vi hadde det meste) kunne vi finne på å gå en runde og se på ulik kunst, og kjøpe som en gave til hverandre. Hvis han hadde syntes dette var ulidelig kjedelig, ville han ha sagt fra.

Anonymkode: 5d59a...110

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 22.18):

Og ble positivt overrasket. Kjenner at jeg liker han veldig godt.. Satt i timesvis og snakket, som om vi hadde kjent hverandre lenge egentlig. Det ble ikke sex (hadde bestemt meg for det), men veldig mye «klining» på hans initiativ. 
Men saken er den at før vi møttes var han veldig «på» på snap, og sendte kyssefjes/blunkefjes osv, mens i dag når han har skrevet noe er det bare setninger uten emojis… Ikke er han like «på» i dag heller. 
Synd fordi jeg likte han veldig godt.. Det er vel et dårlig tegn? Og ja, jeg er over 40, og voksen så burde ikke fokusere og analysere så over dette… 

Anonymkode: c45f9...a7a

Det å snakke sammen som om en alltid har kjent hverandre er ikke positivt egentlig, dette er en ny person og man skal være nysgjerrig og bli kjent, sånn "kjent hverandre alltid" prat har en tendens til å gå fort, ikke røre innpå dypere tanker og følelser, men bare jatte i vei uten å tenke over det

Du har møtt en fyr som ville knulle, han brukte kruttet på første date, nå som det ikke ble sex og dere risikerer å møtes igjen så er han lunken fordi han har ikke mer å komme med, tror jeg. Endringen du ser er denne fyren som er tom for triks for sex, hvorfor snakker dere ikke som om ddre alltid har kjent hverandre nå, liksom?

Anonymkode: b885c...b0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS er  du overvektig?

Anonymkode: c73d2...41c

Anonym bruker, er du ufrivillig singel? 

Anonymkode: 79310...df6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 22.57):

Selvfølgelig er det viktig å lufte slike ting med KG. Det er massevis av mannfolk der ute som prøver å lure kvinner i seng. Derfor skal man snakke med andre om hva man opplever.

Anonymkode: f9e72...952

For en tullete, hysterisk og nevrotisk holdning til noe som ikke er kriminelt og som er ganske normalt i samfunnet. 

Hvis du ser bort fra at menn er de som er størst pådriver for å få seg et ligg, mener du at kvinner generelt ikke er så sterke og selvstendige nok at de ikke klarer å motstå tilbudet om ligg uten hjelp fra sine medsøstre? 

Jeg lå og lå i min periode som singel - så en dag lå jeg med en ukjent for siste gang - hun har jeg ligget med de siste 20 årene. 

Gjør det meg til en dårlig person som kunne ligge med 5 eller 15 kvinner på en måned i en periode på 2-3 år?

Og hva sier det om disse kvinnene jeg lå med, var de å oppfatte som noen evneveike nek som ikke hadde egen vilje og ønske som bare ble forført til sengs? 

Det du gjør er bare å påføre dine medsøstre skam for at de har vært så dumme å ha ligget med en ukjent mann - bare fordi han sa de riktige tingene og han fikk henne til å føle seg pen og flott.. 

Anonymkode: a794a...093

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...