Gå til innhold

Hadde min første date på 7 år i går..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og ble positivt overrasket. Kjenner at jeg liker han veldig godt.. Satt i timesvis og snakket, som om vi hadde kjent hverandre lenge egentlig. Det ble ikke sex (hadde bestemt meg for det), men veldig mye «klining» på hans initiativ. 
Men saken er den at før vi møttes var han veldig «på» på snap, og sendte kyssefjes/blunkefjes osv, mens i dag når han har skrevet noe er det bare setninger uten emojis… Ikke er han like «på» i dag heller. 
Synd fordi jeg likte han veldig godt.. Det er vel et dårlig tegn? Og ja, jeg er over 40, og voksen så burde ikke fokusere og analysere så over dette… 

Anonymkode: c45f9...a7a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og ble positivt overrasket. Kjenner at jeg liker han veldig godt.. Satt i timesvis og snakket, som om vi hadde kjent hverandre lenge egentlig. Det ble ikke sex (hadde bestemt meg for det), men veldig mye «klining» på hans initiativ. 
Men saken er den at før vi møttes var han veldig «på» på snap, og sendte kyssefjes/blunkefjes osv, mens i dag når han har skrevet noe er det bare setninger uten emojis… Ikke er han like «på» i dag heller. 
Synd fordi jeg likte han veldig godt.. Det er vel et dårlig tegn? Og ja, jeg er over 40, og voksen så burde ikke fokusere og analysere så over dette… 

Spør han om alt er greit, fordi du opplever at han er veldig annerledes i skrivemåten sin i dag! 😊

Anonymkode: be5fb...09d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel aldri et godt tegn om en person endrer adferd etter første møte på den måten 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Forstår deg godt eg. 

Virker rart at han endrer oppførsel nå. 
Du bør jo prate med han tenker jeg. 

Anonymkode: 662bb...403

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde håpet det ble «butikk». Når det ikke ble det, mistet han interessen. Kanskje han hadde forhåpninger?

m52

Anonymkode: 370a9...af7

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var vel kun ute etter sex, og praten fra hans side var bel å jatte med for å holde på deg lengst mulig. Og når klininga var på hans initiativ og det ble med det, så er ikke han intressert lengre. Bare gå videre du.

Anonymkode: 7e50b...a35

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med datingfolk. Mennene klager på mangelen på sex , og damer klager på at sex finnes og er en faktor. Ingen normale folk som møtes som mennesker.

Anonymkode: 587d9...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Og ja, jeg er over 40, og voksen så burde ikke fokusere og analysere så over dette… 

Ingen er i grunn  overrasket at du ikke klarer å styre deg.. Eller at du tar dette problemet med en haug ukjente enn personen det gjelder. 

Anonymkode: a794a...093

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

OG dette er grunnen til at man ikke bjuder på i så stor grad på første date. Ta deg tid til å bli kjent. Han var tydeligvis ute etter en ting. Og ja, det var rødt flagg at han presset på med klininga i så stor grad. Du har blitt love bomba du.

Anonymkode: f9e72...952

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen er i grunn  overrasket at du ikke klarer å styre deg.. Eller at du tar dette problemet med en haug ukjente enn personen det gjelder. 

Anonymkode: a794a...093

Selvfølgelig er det viktig å lufte slike ting med KG. Det er massevis av mannfolk der ute som prøver å lure kvinner i seng. Derfor skal man snakke med andre om hva man opplever.

Anonymkode: f9e72...952

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke likt hvis en dame var løs på første date. Jeg hadde blitt skremt bort. Nå var det jo han som pressa på, og det er jo enda mer rødt flagg. 

Selv hadde jeg ønsket å ta meg god tid. Gjerne flere måneder på å bli kjent. 

m44

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk med hjemmedate som 1. Date.

Han håpte nok på sex og er derfor lunken nå. Dropp han

Anonymkode: 79310...df6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmedate kan passe som første date om en er «godt» kjent først via chat.

Var på sushi hos en dame men vi visste begge hva som skulle skje etterpå, så vare bare å hive i seg maten, haha.

Ellers har jeg vært på flere hjemmedater og bare drukket te, blitt kjent og dratt. Har aldri utøvet noe press. 

Anonymkode: 370a9...af7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Idiotisk med hjemmedate som 1. Date.

Han håpte nok på sex og er derfor lunken nå. Dropp han

Anonymkode: 79310...df6

Hvor står det at det var hjemmedate? 

Anonymkode: 3a4e2...55a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være han var kun på utkikk etter sex eller at han ikke synes det var så god match. Har dere pratet om hvordan det var å møtes og om dere skal møtes igjen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn går det når du kliner på 1.date.

Anonymkode: 61a2f...824

Selv om det var mannen som presset på. Litt av en type menn dere som skal ha en dame som kjemper imot fysiske fremstøt, men så skal hun selvsagt også elske det og daglig sex straks «testen» er over. 

Anonymkode: f0e14...3ba

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt med råklining på første date? Er jo nesten like intimt som puling. 

Anonymkode: 711d0...7c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det trenger jo ikke være noe galt. Kanskje har han mye å tenke på eller er sliten. Du må jo ikke overanalysere alt, bare fordi han ikke bruker emojier like mye hver gang 😊 

Han jeg dater, kan også være kort i enkelte meldinger oss imellom av og til. Man da vet jeg at det er fordi han er sliten og har mye å tenke på. Jeg vet at han liker meg godt uansett 🥰 Det har han vist og bekreftet flere ganger 😊 Så er han gjerne mer "på" neste dag. Det er fullstendig lov å ha en dårlig dag innimellom 😊 Og at man da ikke ønsker å kommunisere like mye 😊

Endret av Mardina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...