Gå til innhold

Enkel fiks til bad, trenger innspill

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt hytte! Badet er pusset opp for tre år siden og i god stand, men akk så kjedelig. 

På gulvet er det knallblå fliser,  på veggene enkle hvite fliser. Baderomsinnredning er hvit fra ikea, litt sånn landlig stil som forsåvidt passer inn siden dette er en hytte ved sjøen. Det er hvitt skråtak med vindu i.

Hva kan jeg gjøre med dette rommet? Tak, skråvegg, baderomsinnredning ig dør kan males,  men flisene må jeg la være.

Forslag? Hva kan bli pent til de blå flisene på gulvet?

Anonymkode: d2ba9...6e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har kjøpt hytte! Badet er pusset opp for tre år siden og i god stand, men akk så kjedelig. 

På gulvet er det knallblå fliser,  på veggene enkle hvite fliser. Baderomsinnredning er hvit fra ikea, litt sånn landlig stil som forsåvidt passer inn siden dette er en hytte ved sjøen. Det er hvitt skråtak med vindu i.

Hva kan jeg gjøre med dette rommet? Tak, skråvegg, baderomsinnredning ig dør kan males,  men flisene må jeg la være.

Forslag? Hva kan bli pent til de blå flisene på gulvet?

Anonymkode: d2ba9...6e4

Aksepter at det er slik. Ingen grunn til å stresse seg opp over det du beskriver. 

Anonymkode: b7ada...867

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La det være, i hvertfall baderomsinnredningen. Det kommer ikke til å se bedre ut av at dere klatter på med maling.

Anonymkode: 5c22b...418

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare en "hytte". Hvorfor må en hytte se like flott og fancy som en primærbolig. 

Anonymkode: 8549b...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt kan males, også fliser.

Anonymkode: 03bb8...3d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mikrosement. Fallgruven er at det nok lett kan se veldig umoderne ut om kort tid.

Anonymkode: 9f373...dbe

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg malte flisene på veggen på et bad jeg hadde en gang, ble veldig fint 😊

Men det kan jo bli bedre bare av å male døren i en fin farge, og ha håndklær og gulvteppe i litt spreke farger. Okergul kan bli fint til blått 😊 Og en kurv til toalettpapir, en plante om det er plass, osv. Om det er knotter på skapene kan de byttes ut til noe litt mer spennende. 

Anonymkode: 3f6e2...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en gang et eldre bad med rødt ... gulv, resten var nøytralt. Tok igjen rødfargen og matchende farger i tekstiler og tilbehør, og plutselig var ikke rødfargen så ille lenger 🤣

Anonymkode: 70766...484

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en stor baderomsmatte som dekker mest mulig av gulvet. 

Anonymkode: dbcfa...ede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...