AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Jeg handlet asjetter i IKEA sin nettbutikk og fikk de levert til post i butikk. Jeg hentet de fredag 11 april men pakket de ikke opp før skjærtorsdag, og så da at én asjett var knekt i to og en annan hadde en sprekke i seg. Er IKEA såpass grei at de tror at de var knekt når jeg pakket opp, eller må jeg anse de som tapt? Anonymkode: 74a3a...e3c
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Får ringe kundeservice på tirsdag og spørre hva jeg skal gjøre Ts Anonymkode: 74a3a...e3c
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Skjedde med meg, ringte kundeservice og en superhyggelig fyr ordnet bare med ny sending. Ble levert på døren få dager etter Anonymkode: e9ce8...3ab 2
TheLibrarian Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april Har aldri hatt noe annet enn positive opplevelser når det gjelder reklamasjon, retur og bytte hos IKEA. Her er de gode! 3
PhilosopherSe7en Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Et tips er å være ikea family medlem, da har en forsikring på alt inkludert, selv om en skulle være uheldig og ødelegge det under montering eller frakt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april PhilosopherSe7en skrev (20 minutter siden): Et tips er å være ikea family medlem, da har en forsikring på alt inkludert, selv om en skulle være uheldig og ødelegge det under montering eller frakt. Det er jeg 🙂 Ts Anonymkode: 74a3a...e3c
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april De er veldig greie når du ringer kundeservice. Jeg fikk gavekort. Men måtte purre flere ganger før de faktisk sendte det.. endte opp med økning på gavekortet 2 ganger fordi de glemte å sende meg det på mail. Anonymkode: 1c1d9...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april IKEAs kundeservice gjør det verdt å kjøpe alt av møbler på IKEA. De er proffe (sammenlignet med f.eks. Skeidar). Anonymkode: b162b...675 2
Krist1an Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april IKEA har alltid vært enestående mtp reklamasjoner, har alltid ordnet opp med en gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå