AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Jeg føler meg helt fastlåst i jobben min. Jeg har full ansiennitet og kan ikke gå høyere opp på lønnsstigen, og jeg er vel egentlig ganske utbrent. Jeg ser etter andre typer jobber hver dag, men tror jeg da går ned i lønn (pga ansiennitet) og vet ikke hvordan jeg skal komme ut av en jobb jeg ikke lengre trives i. Finnes det hjelp å få noen plass? Noen som kan hjelpe meg å finne en ny jobb? Jeg føler meg helt fastlåst. Jobber nå som pedagogisk leder i barnehage, og klarer ikke dette stort lengre. Vil ikke sykemelde meg, men er helt på felgen og ser ikke hvordan jobb situasjonen kan endre seg. Anonymkode: 172c5...4ca
Knirke Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Hvor gammel er du? Har du barn? Huslån? Hvor mange år har du igjen av støtte fra Lånekassen?
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Du kan faktisk få jobb i et begravelsesbyrå, hvis det kunne vært noe. Høyere lønn vil du også få, i alle fall ikke dårligere. Du kan også bygge på med 60 studiepoeng, bli adjunkt og jobbe i skolen. Anonymkode: ac375...026 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå