Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann tidlig i 40-årene, har knapt lest bøker i mitt liv. Tenkte å gi lydbøker en sjanse og har tilgang på Nextory i et par måneder. Aner ikke hvor jeg skal starte.

Er det noen som kan anbefale noe som ikke er for langt og som er lett å henge med på, men som samtidig er litt givende? Orker ikke masse detaljer å huske på, evige skildringer og tror kanskje ikke at krim er noe å starte med, heller ikke noe som er for virkelighetsfjernt.

Sikkert heller tynt grunnlag for anbefalinger her, men jeg må bare starte et sted.

Er det forresten noen Facebook-grupper å joine mtp anbefalninger?

Anonymkode: ba521...cff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.54):

Mann tidlig i 40-årene, har knapt lest bøker i mitt liv. Tenkte å gi lydbøker en sjanse og har tilgang på Nextory i et par måneder. Aner ikke hvor jeg skal starte.

Er det noen som kan anbefale noe som ikke er for langt og som er lett å henge med på, men som samtidig er litt givende? Orker ikke masse detaljer å huske på, evige skildringer og tror kanskje ikke at krim er noe å starte med, heller ikke noe som er for virkelighetsfjernt.

Sikkert heller tynt grunnlag for anbefalinger her, men jeg må bare starte et sted.

Er det forresten noen Facebook-grupper å joine mtp anbefalninger?

Anonymkode: ba521...cff

Vet ikke med facebook, men du kan finne gode anbefalinger på goodreads. Hvis du har lyst på en norsk nettsiden kan du prøve bokelskere.no, men det er nok ikke like aktivt

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...