AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 20.46): Hit me ☺️ Anonymkode: a6042...39e Jørgen jæger og jussi adler-olsen Anonymkode: 445c1...72a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai De ti bøkene til Sjöwall & Wahlöö, med Martin Beck og de andre politifolka i Stockholm på 60- og 70-tallet. Jeg leste dem nylig på nytt igjen og blei overraska over hvor godt de har holdt seg. De er skrevet av to dyktige journalister. Anonymkode: 8ac28...0af 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai Jeg liker Bergman-serien til Hjorth & Rosenfeldt, og Tony Hill-bøkene til Val McDermid. Leser dem på svensk og engelsk, så kan ikke uttale meg om de norske oversettelsene. Anonymkode: 14bc8...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Bøkene av samuel bjørk er en av favoritt-seriene Anonymkode: 7e7bf...718 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker Bergman-serien til Hjorth & Rosenfeldt, og Tony Hill-bøkene til Val McDermid. Leser dem på svensk og engelsk, så kan ikke uttale meg om de norske oversettelsene. Anonymkode: 14bc8...f8f Bergmann serien JA uten tvil 👐 Axel Stein serien anbefales sterkt. Anonymkode: 32ff0...2f4
Plutselig_gravid Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Samuel bjørk, jussi adler olsen, kepler Jussi adler olsen er i tillegg morsom 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Peter James.Bøkene om Roy Crace er tv serie også. Anonymkode: 5a7bb...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå