Gå til innhold

Tips om en romslig trille som passer til 3-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vår 3-åring elsker å gå lange turer, men når hun blir sliten vil hun gjerne sove litt og hittil har vi brukt ErgoBaby Metro sin reisetrille. Den er jo praktisk og grei, men den er litt i smaleste laget synes jeg. Den ble opprinnelig kjøpt fordi vi skulle ha den med på flyreiser. Nå vurderer vi å kjøpe en "hverdagstrille" vi kan ha med på spaserturer i helgene, f.eks i byen når 3-åringen vil ta en pust i bakken.

Noen som har tips?

Anonymkode: 02a16...3a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har baby jogger city elite og elsker den vogna! Den varer lenge (5-åringen satt enda fint i den nå i påska i dyreparken). Og jeg har tidvis brukt den som «stol» (står at den tåler 35 kg- men vår har tålt 70 🙄). 

den er lang i ryggen og kan brukes lenge som sovevogn. Barnet kan også enkelt gå ut og inn av vogna; uten at jeg slipper løfte. Det synes jeg er superpraktisk.

litt minus for trang kurv under vogna, ellers har jeg bare positive ting å si.

Anonymkode: f3048...927

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi har baby jogger city elite og elsker den vogna! Den varer lenge (5-åringen satt enda fint i den nå i påska i dyreparken). Og jeg har tidvis brukt den som «stol» (står at den tåler 35 kg- men vår har tålt 70 🙄). 

den er lang i ryggen og kan brukes lenge som sovevogn. Barnet kan også enkelt gå ut og inn av vogna; uten at jeg slipper løfte. Det synes jeg er superpraktisk.

litt minus for trang kurv under vogna, ellers har jeg bare positive ting å si.

Anonymkode: f3048...927

Så bra :)

Takk for tips, skal sjekke ut den!

Anonymkode: 02a16...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...