Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hjemme i mammaperm en stund nå med to barn. Ble sykemeldt mellom permisjonene så har ikke vært så mye på jobb. Jeg føler jeg er litt på siden av verden. selv om jeg elsker å være hjemme med barna så merker jeg i blant at jeg ikke har så mye kontakt med andre voksne. Hvertfall ikke om det ikke er jeg som initierer det. Nå har mannen fått ny jobb og vi må sannsynligvis flytte. Jeg har ikke lyst. Men føler at mine følelser ikke er viktige. Heler ikke for meg selv. Jeg må passe på at mannen og barna har det bra. Jeg har ikke en gang fortalt det til mine venner at jeg snart skal flytte. Føler det blir rart å skulle fortelle det til folk når jeg har så lite med dem å gjøre. Jeg har ikke lenger noe ønske om å være sosial heller. Jeg har ikke klart å gå ned i vekt etter fødslene. Jeg føler at det eneste jeg bryr meg om er barna og at de skal ha det bra, men at jeg ikke vet hva jeg vil for min egen del. Jeg hadde gledet meg til å komme tilbake i jobb og være her vi er. Jeg er glad i huset vårt og hadde seg for meg at ungene skulle vokse opp her.  Men nå må vi flytte i stedet for og Jeg ser ingenting positivt med det. Noen som har vært deprimerte og kan si noe om hvordan det er og om dere tror at jeg kanskje kan ha en depresjon? 

Anonymkode: dbe1f...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...